Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam taki problem, auto ma prawdopodobnie walnieta grzalke sondy przed katem, badz w ogole zwarcie, ale chodzi dobrze (blad na kompie).

 

Na benzynie chodzi idealnie, obroty mozna dociagnac do czerwonego pola.

 

Problem jest na LPG im wyzszy bieg, tym szybciej koncza sie obroty i auto zaczyna sie dlawic, po czym odcina cylindy (wiem z bledow) i musze zatrzymac sie i odpalic auto ponownie.

 

i tak dla przykladu :

Na 2 biegu auto daje rade do 5 tys

Na 3 biegu auto zaczyna wariowac juz powyzej 4 tys

 

Ostatnio zregenerowany parownik i wymienione filtry gazu..

 

Zbiornik STAKO

Elektrozawor ET98

Wielozawor BRC europa

Obudowa Stako

Reduktor Genius sequent 24

Wtrysk BRC Rail

System wtrysku sequent 24/wtrysk gazu

 

Ktos wie jaka moze byc tego przyczyna ?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Pomogla dodatkowa regulacja - ale podczas jazdy, chodz troche to trwalo i minimalnie jeszcze czasem sie troche przydlawi (gazownik nie mogl sie polaczyc skanerem przez obd i powiedzial zebym go ewentualnie jeszcze odwiedzil to pokombinujemy)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.