Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem nowy także witam wszystkich fanów marki,

Ostatnio zakupiłem kolejne rodzinne auto jakim jest BMW e39. Pomijam szereg usterek jakie wykryłem po zakupie. Najważniejsza i najbardziej niepokojąca to dziwne klekotanie silnika (desel albo jakby plastik jakiś wpadł do wiatraka). Występuje to bardzo rzadko, Jak silnik jest gorący tylko jak auto jedzie pod górę i zaczyna się w okolicach 3 tys obrotów.IM większe obroty tym większy klekot, jak tylko puszcze gaz to tematu już nie ma potem jakiś czas. Widzę że nie jest to nowy temat na forum ale może ktoś miał coś podobnego,. U mnie nie ma stałego klekotu, auto trzyma obroty idealnie, wczoraj auto było na podnośniku nie wykryłem jakiś luzów na tłumikach, wale , obudowach itc. To moje 4 bmw i z góry pisze że nie jestem ekspertem ale tylko dlatego że z poprzednimi nie miałem problemu a bynajmniej takich. Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

Opublikowano
Obawiam się że to może być chyba rozrząd, w e36 mam Vanosa i on cyka, w sumie najważniejsze ze to nie jakieś panewki czy coś w tym stylu, jutro zawiozę auto do sprawdzenia, za tydzień wyjeżdżam i nie wiem czy to jest taka poważna wada że nie pozwala jeździć?
Opublikowano
Z filmem jest problem, bo jak już napisałem na początku to dzieje się bardzo rzadko i tylko podczas jazdy, wystarczy że puszczę gaz i dam na luz i już znika,
Opublikowano

Jak cos uderza/ wali czy stuka jak zwal tak zwal

to bym darowal sobie trase

Musisz pierw zdiagnozowac ta usterke zeby dopiero potem stwierdzic czy trasa moze zaszkodzic czy nie.

Opublikowano
Najlepiej podjechać pod kompa i sprawdzić co i jak. Powodów może być dużo począwszy od dwumasy kończywszy na rozrządzie.
Opublikowano
dziękuje panowie za podpowiedź i poświęcenie czasu, jutro zaczynam szukać , jak będę wiedział co i jak to się podzielę tą informacją,
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

witam,

bo dłuższym braku czasu z powodu wyjazdu ostatnio byłem na kompie

mam następujące błędy

08 przepływomierz masowy powietrza-sygnał nieprawidłowy

67-wał rozrządu zaworu wlotowego Vanos nie została osiągnięta pozycja końcowa

68-wał rozrządu zaworu wylotowego Vanos nie została osiągnięta pozycja końcowa

6A-wał rozrządu zaworu wylotowego Vanos -zablokowany

 

Czy ktoś może to jakoś zinterpretować, coś podpowiedzieć

czy jest może już taki temat na forum-nie chciałbym kopiować

 

Z góry dziękuje za odpowiedź

  • 3 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.