Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam szanowne forum, jestem tu nowy i z autami BMW też niewiele mam wspólnego. Mój team buduje auto terenowe do extremalnych rajdów przeprawowych typu "Poland Trophy" czy kiedys "Magam". Sercem bedzię silnik BMW E38 4,0i taki silnik zakupiliśmy by napedzić ten wóz, te silniki często ladują w terenówkach tzw. "zmotach", Ja jestem odpowiedzialny za stronę elektryczną projektu, jednak będę miał przyjemność pierwszy raz zmierzc sie z silnikiem od BMW. Właśnie przyszedł czas początku końca naszej rzeźby i niebawem trza będzie odpalić motor, no właśnie dlatego piszę ten post. W naszym aucie jest juz mechanicznie zamontowany silnik, do tego posiadamy sterownik wraz z wiązką oraz cewke immo. wraz z transponderem z kluczyka. Poza tym nie chcemy żadnego więcej elektronicznego urządzenia w tym aucie. W zwiazku z tym mam pytanie: czy ten silnik odpali ?, czy trzeba przeprogramować sterownik by np. przestał widzieć jakieś tam problemy zwiazane z brakiem np. ABS-ów, Air bagów, czy skrzyni biegów ?. No właśnie czy da sie ten silnik odpalić w tak ubogiej konfiguracji lub co jeszcze trzeba dorzucić by zagrał ?
Opublikowano
Bedzie chodzil jak bedzie mial dme-ews a do ews-a cewke odczytujaca pestke z klucza to w zupelnosci starczy do tego silnika.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Gdzie mogę znaleźć schemat instalacji silnika do naszej wersji ?. Nasz silnik jest ze skrzynią manualną i w dodatku to jest wersja z pedałem przyspieszeia na linkę. Wszystkie schematy, które znalazłem w sieci są do wersji z automatem i z gazem na potencjometrze.
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dobry wybór - przez 3 lata upalałem taki silnik w rajdach terenowych - miałem taki sam - do manuala (ja akurat połączyłem go z 5biegówką z 3litrówki bo 6-tka mi się nie mieściła) i na lince i jeszcze bez immobilizera - jedna wiązka do komputera i nic więcej. NIe pomogę Ci w podłączeniu elektroniki - bo robił mi to ktoś, ale polecam też przerobienie miski olejowej - żeby olej nie odpływał na dużych przechyłach. Poza tym jak zadbasz o dobre chłodzenie to silnik jest nie do zarąbania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.