Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Od kilku dni jestem posiadaczem f 30 335i xd modern line. Pierwsze wrażenie - zawieszenie nie nadąża za parametrami silnika; "doradcy" mówią, że felgi 18 i niższy profil opony pomogą (obecnie jest zimowa 17 tka); mam wątpliwości czy to wiele da; miałem zamiar zainwestować w podniesienie mocy ale pilniejszą potrzebą wydaje się modyfikacja zawieszenia; gdzie i za ile można to zrobić, co z gwarancją? proszę o opinie... (wcześniej miałem e92 320xd trakcja fantastyczna)
Opublikowano
a masz w opcji zawieszenie adaptacyjne? Czy Twoje uwagi dotyczą również trybu "sport"?
Primator
Opublikowano
U mnie zdecydowanie usztywnia się zawieszenie, co daje trakcję analogiczną jak w E90. Z tym że ja mam właśnie zawieszenie adaptacyjne. Może spróbuj skonfigurować tryb sportowy, możesz go ustawić tak, że nie będzie wpływał na podwozie (jedynie silnik i biegi), a możesz inaczej. Przynajmniej u mnie tak jest
Primator
Opublikowano
Hm... Auto przyjechało z Niemiec (roczne) i teraz sie rejestruje. Lista dodatków długa i po Niemiecku. Wydaje mi sie, ze adaptacyjnego zawieszenia na niej nie było... Szybciej jechałem właśnie w trybie sport i auto na łukach niebezpiecznie sie wychylalo i włączała sie kontrola trakcj. W połączeniu z brakiem AC, robiło sie gorąco :? Te same łuki e92 polykako bez zgrzytów.
Opublikowano

jak nie ma adaptacyjnego zawieszenia to tryb sportowy niczego przeciez w zawieszeniu nie zmieni. To samo w opcjach nie pogrzebie, bo przeciez nie ma co grzebac skoro brak adaptacyjnego :)

 

Zobacz dokladnie jakie masz zawieszenie, czy standard czy M czy adaptacyjne. Te zimowki to RoF? Jesli tak, to wsadzenie 18 rowniez RoF niczego nie zmieni :) Tu nie ma wielkiej roznicy, bo opona jest zawsze dosc twarda.

Opublikowano
Najmniej inwazyjnie i najtaniej będzie zakup ori kol 20 cali - ori jeśli chodzi o gwarancje. Samochód się dość "usztywni", nie będzie to zawias M ani EDC ale będzie o niebo lepiej niż 17 lub 18 cali.
Opublikowano
skoro masz standardowe zawieszenie to nie masz co szukac w opcjach iDrive. Moze rozwasz opcje zawieszenia M-Performance? Cena calkiem konkretna, ale wiem, ze ktos tu ma na forum i mowil, ze jest twardo i duzo stabilniej
Opublikowano
W sumie coś mi świta pod sufitem, że w wersji czteronapędowej w ogóle nie można zamawiać opcjonalnego zawieszenia. Nie bardzo mam możliwość tego w tej chwili zweryfikować.
Primator
Opublikowano
sprawdzałem; nic sie nie zrobi ninestety w sprawie utwardzenia. performance nie stosuje sie do xdrive. jedyna możliwość to ac schnitzer http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/products-models/3-series/f30-sedan-since-2012/suspension/ i to tylko spreżyny omniżające aż o 35mm (za dużo dla mnie). Trzeba się więc pogodzić z komfortowem zawieszeniem i tele
Opublikowano

F30 335i xd - w jaki sposob po paru dniach odkryles ze zawieszenie jest zbyt miekke?

auto nawet nie jest dotarte.

Z tego co widze "X" sa nieco wyzej zawieszone niz RWD. Chyba taki urok tych aut ;)

 

Na poczatek polecal bym sprezyny obnizajace do "x"ow - najtansze i sprawdzisz czy widzisz roznice. ja dawno temu mialem 335i i zamontowalem eibach prokit -20/-30mm i bylo widac roznice w prowadzeniu, na plus ;)

Opublikowano

Jeżdżąc 328i na standardowym zawieszeniu miałem wrażenie podobnie jak kolega, ze samochód niebezpiecznie wychyla się na łukach.

Zamontowalem zawieszenie M-Performance i jest twardo jak w e9x, ale samochód przyklejony jest do asfaltu.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
Jeżdżąc 328i na standardowym zawieszeniu miałem wrażenie podobnie jak kolega, ze samochód niebezpiecznie wychyla się na łukach.

Zamontowalem zawieszenie M-Performance i jest twardo jak w e9x, ale samochód przyklejony jest do asfaltu.

Odsylam do mojej odpowiedzi w innym temacie: viewtopic.php?f=163&t=250398#p1870501

 

A zawias w E91 Mpakiet dosc miekki, mam nadzieje, ze na Mperformance jednak jest lepiej.

  • 6 lat później...
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

335i?

Wywalić rft i wrzucić wzmacniane opony Michelina PS4 lub PSS.

Wrzucić Bilstein B12 Pro Kit + dać grubsze stabilizatory + nowe łączniki stabilizatorów.

Auto będzie przyklejone do asfaltu, ale w żadnym wypadku nie będzie taczką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.