Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pacjent: 330d z 2006 roku.

Zdarzenie: Lekkie czołowe udrzenie, po którym wystrzeliła poduszka w kierownicy, napinacze kierowcy i na tylnych siedzeniach oraz ochrona plusa przy akumulatorze.

 

Działania: Wymieniłem przednią poduszkę, napinacze kierowcy, i dwa napinacze przy tylnym siedzeniu oraz wymieniłem plusową klemę z tym pirotechnicznym zabezpieczeniem. Uruchomiłem INPA i skasowałem wszystkie powstałe błędy.

 

Skasowane błędy już się nie pojawiają poza jednym:

 

93BA Belt Contact Driver.

 

Rozumiem, że dotyczy to zapięcia przedniego pasa kierowcy. Sprawdzałem poprawność połączeń pod siedzeniem, sprawdzałem czy gdzieś po drodze nie jest przetarty kabel, ale wszystko wygląda dobrze. Nie ma nigdzie odznak awarii.

 

Czy wiecie gdzie szukać problemu? Czy może być tak, że nowy napinacz jest niesprawny i daje taki komunikat?

 

pozdrówka,

pascal

Opublikowano
Może być, że napinacz jest niesprawny ale to raczej wykluczyłbym. Stawiam na złączkę - sam styk - tą pod fotelem, a nie przy napinaczu. Wypnij ją, utnij dwie końcówki i zlutuj na stałe. Na 99% pomoże.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.