Skocz do zawartości

rzuca autem na wietrze jak busem :-)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Jedna rzecz jeszcze tylko mi została do roboty i nie mam pojęcia jak to ugryźć. Przy szybszej jeździe miota autem na boki przy wietrze, np jak wyprzedzam tira albo wyjeżdżam spod wiaduktu. Szczególnie jak mam dowalony tył - wtedy bez niczego myszkuje na boki. Całe zawieszenie sprawdzone, zbieżność ustawiona, jedyne co mi nie gra to minimalny luz na sworzniu prawego drążka ale nie sądzę żeby miało to aż taki wpływ na prowadzenie auta. Ostatnio porządnie się wystraszyłem jak przy 160 przejeżdżając pod wiaduktem aż mnie rzuciło na sąsiedni pas dosłownie... Tak jakby auto miało strasznie słabą stabilizację poprzeczną, a przecież e38 jest niskie i wiatr nie powiniem mu takich problemów sprawiać... macie jakieś pomysły?

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
No w sumie nieraz mi coś stuknie przy ruszaniu/hamowaniu a to też typowy objaw dla tulei podobno... no ale z tym tematem będę mógł dopiero w Polsce powalczyć bo sam się za to nie zabiorę. Trudno, jakoś będę musiał w kwietniu tą trasę przemordować :roll: A propos: przegląd mi wypadnie do wiosny, mogę sobie za granicą podbić?

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Kurde zaczyna mnie to poważnie niepokoić... ostatnio przy zmianie pasa na suchutkiej drodze przy prędkości ok. 80km/h bez dodawania gazu rzuciło mi dupą jak na lodowisku, mało co nie walnąłem tyłkiem w wyprzedzane auto. Czy to może być związane z tymi tulejami, z minimalnym luzem na sworzniu prawego drążka, czy może asc+t mi zaświrował i przyhamował niepotrzebnie koło ?

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

Jak masz luz na sworzniu to zmień ten wahacz. Kupuj lemfordera bo nie opłaca się wciskać niczego innego albo jeszcze TRW.

W 7er ciężko sprawdzać luzy czasami wychodzą niestety dopiero jak się wyciągnie wahacz.. Dlatego sprawdzaj na podniesionym aucie. Najpierw warto wzrokowo spr jak wygląda tuleja.

Zrób geometrię i zbieżność i sprawdź po wymianie wahacza czy się poprawiło.

Opublikowano
Jak masz luz na sworzniu to zmień ten wahacz. Kupuj lemfordera bo nie opłaca się wciskać niczego innego albo jeszcze TRW.

W 7er ciężko sprawdzać luzy czasami wychodzą niestety dopiero jak się wyciągnie wahacz.. Dlatego sprawdzaj na podniesionym aucie. Najpierw warto wzrokowo spr jak wygląda tuleja.

Zrób geometrię i zbieżność i sprawdź po wymianie wahacza czy się poprawiło.

To prawy drążek kierowniczy. Luz ma na tulei łączącej ze środkowym. Jestem we francji co znacznie komplikuje sprawę bo trzeba po tym robić geometrię i zbieżność... luz jest wyczuwalny. Myślisz że to może powodować takie jaja ? Auto wyraźnie nie prowadzi się tak jak powinno. Cholera 1600 km trasy przede mną a tutaj się nie wypłacę za zrobienie tego drążka :-) ile innych rzeczy oprócz drążka bym zrobił za te same pienądze w PL...

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

NO to jak Ci szkoda kasy to próbuj poooowoli wracać, Tylko jak takie jaja dzieją się przy 80km/h to czarno to widzę..

 

Wiesz.. e38 ma swoją masę i jak masz gdziekolwiek wyczuwalne luzy to po wymontowaniu wahacza okazać się może, że jest on w agonalnym stanie.

Na 7er czytałem kiedyś że ktoś miał problemy z zawiechą. Nic nie pomagało. Podnośnik i sprawdzanie breszkami, diagnosta na szarpakach i rozpierakach- nic. Dopiero wymontowanie każdego wahacza i skontrolowaniu go dopiero wtedy. Kilka elementów dopiero wtedy pokazało swoje oblicze. :mrgreen:

Opublikowano
Nie no nie jestem aż takim desperatem :-). Tylko poprostu chciałbym mieć 100 % pewności że to drążek zanim za to czterokrotnie przepłacę... no luz jest wyczuwalny na breszce i jak się energicznie rusza kołem, to tam stuka. Nie to żebym szukał oszczędności bo stać mnie na utrzymanie tego auta tylko nie lubię przepłacać hehe

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano
Hugo, to Ty może zwróć uwagę na pogodę dla statków i wybierz się w mało wietrzne dni do Polski. Tutaj zrobisz co trzeba i wracasz już na pełnym ogniu do Francyi :cool2:

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
No bo na dwoje babka wróżyła :-). W Polsce bym po prostu zrobił jedno i drugie - i ten drążek i tuleje, a tu cholera objawy mi zdecydowanie bardziej pasują do tulei bo auto pływa a nie ma typowego dla drążków bicia na kierownicy, a z drugiej strony po drążku można wyczuć minimalny luż a w tylnej osi nie ma się do czego doczepić ... :duh:

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.