Skocz do zawartości

e46 330i wypadające zapłony na wszystkich cylindrach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

jakieś pomysły na powyższą usterkę?

stało się to nagle, czyli autem jeździłem cały dzień, w pewnym momencie się zatrzymałem i falowanie obrotów i pierdzenie, wszystkie komputery które podłączałem(2xKTS i serwisówka BMW) pokazały to samo: wypadający zapłon na cylindrach 1,2,3,4,5,6 i błędy sond lambda, jeśli dobrze pamietam to na KTSie p173 i p174(p174 na pewno)

 

świece wymieniane jakieś 20kkm temu na bosch platynowe z germanii, nie wierzę aby padły naraz wszystkie cewki

jakieś sugestie co się mogło posypać i w którym pójść kierunku?

pozdr

Opublikowano

odma i wszystkie przewody zostały wymienione na oryginalne rok temu

 

w aucie jest LPG, identyczne objawy są na Pb jak i na LPG

auto na LPG przez ostatnie 35kkm jeździło zupełnie bezobsługowo, więc też mi to nie pasuje

sondy pokazują błąd, ale myślę że to akurat wskazuje na ich prawidłowe działanie - niedopalanie mieszanki na wszystkich cylindrach

Opublikowano
witam kolego,nie jestem pewien w 100% ale mysle ze jesli to sie stało nagle to moze być uszkodzony czujnik polozenia wału
Opublikowano

na szczęście trafiłem na bardzo kumatego mechanika od BMW, przy okazji polecam Czarka z przedmiejskiej we Wrocławiu(wjazd jak na przeglądy)

 

zapłony zaczęły wypadać tak nagle bo silnik zaciągał lewe powietrze

winna okazała się disa - czy "zespół regulacyjny" jak to ma BMW w katalogu, po odłączeniu disy auto chodziło nierówno na wolnych obrotach, ale na wszystkie cylindry - check się palił

mechanik jak wyciągnął starą disę to klapka została mu w rękach, a z kolektora dolotowego wyciągnął nita co trzymał klapkę, więc sporo szczęścia w nieszczęściu i wymiana dosłownie w ostatniej chwili

wcześniej disa nic nei hałasowała a auto chodziło tak jak powinno

po wymianie na nową oryginalną prosto z serwisu i skasowaniu błędów auto śmiga na każdym paliwie tak jak jeździło wcześniej czyli bezproblemowo

Opublikowano

póki co po przejechaniu 400km chodzi równo, checka nie zapala.

pojeżdżę jeszcze z 1000km i podjadę podłączyć pod kompa dla pewności

Opublikowano

u mnie był problem z wypadającym zapłonem na cylindrze nr 2, na zimnym silniku. W zimie najgorzej.

Wymieniłem odmę, lewe ok, cewki ok, świece ok i dopiero wymiana hydropopychaczy na cylindrze nr 2 pomogło. Nie ma check`a, nie ma przechodzenia w tryb awaryjny.

Ale zostało mi bujanie silnikiem na zimnym. Nic nie słychać od disy a jak ją wykręciłem, klapka chodziła prawidłowo.

Bardzo Mądry Wybór ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.