Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam.Od kilka dni w mojej "trójeczce" zaczęły się dziać dziwnie podejrzane rzeczy.Podczas odpalania na zimny silnik zaczęła mi się włączać i po jakimś czasie wyłączać żółta kontrolka płynu chłodniczego.Po sprawdzeniu faktycznie w zbiorniczku było kompletnie suchutko więc dolałem 1 litr płynu kontrolka przestała wogóle się zapalać.Około 2,5 tygodnia temu mechanik w ASO zauważył wyciek tegoż płynu na gumowym króćcu umieszczonym w okolicach skrzyni biegów i wymienił , myślałem że po tej operacji zniknie mi problem ubywania płynu lecz tak nie jest.Silnik co dziwnego przy braku płynu nie przegrzewał się a podczas używania nawiewu ciepłego traci temperature robocza ponieważ ta mu widocznie na wskaźniku spada a po wyłączeniu powraca na swe miejsce,sprawdziłem dziś korek wlewu oleju był czysty a także poziom oleju i także był na poziomie jak najbardziej prawidłowym , na przewodach chłodniczych nie ma także wysokiego ciśnienia także no ciut uspokoiłem się że chyba nie jest to uszczelka pod głowicą.Przypominam że jestem posiadaczem BMW 316 i z 2000r.Proszę o w miare konkretną odpowiedź co to mniej więcej może być.Z góry dziękuje!
Opublikowano
Musisz ściągnąć osłony z góry i z dołu i szukać na zimnym silniku możesz uciskać różne węże od chłodzenia i obserwować i tak samo szukać z kanału i z góry na rozgrzanym silniku jak złapie w układ ciśnienie.
Opublikowano

Jasiek witaj !

Pytasz o :

Proszę o w miare konkretną odpowiedź co to mniej więcej może być

Hmm... Danielxc dobrze Ci pisze ale przy tym trzeba sie ubabrać po łokcie ;-) no niestety aby zrobić samodzielną diagnostykę to tak jest, najgorzej jest zrobić prawidłową diagnozę a dalej to już z górki.

Ubywanie płynu chłodniczego to klasyczne przypadki i wiele tu na forum znajdziesz na ten temat, a jak nie to do doświadczonego mechanika.

Pamiętaj że wycieków mało znaczących możne być kilka.

..........................................................................................

Generalnie to na privy nie prowadzę korespondencji.

Opublikowano
Dobrze jest z latarką czołową szukać na początku białych plam na różnych elementach. Jak nie ma dużego wycieku to tak niestety trzeba szukać. Często króćce w mało widocznych i dostępnych miejscach padają i to po tylu latach dość często

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.