Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tak sie zastanawiam dlaczego niektorzy kupują samochody BMW z silnikami 4 cylindrowymi. Wiem ze pewnie palą mniej benzyny, ale wlasnie to jest piękne w autach BMW że silniki powyżej 2 litrów maja silniki 6 8 i 12 cylindrowe, ktore maja piękne brzmienie. Oczywiscie jest to tylko moje zdanie, ale z samej ciekawosci chcialem poznac zdanie innych .... czy tez maja jobla na punkcie dzwieku silnika i czy 4 cyl im nie przeszkadza ? :8)
www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
  • Odpowiedzi 66
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak sie zastanawiam dlaczego niektorzy kupują samochody BMW z silnikami 4 cylindrowymi. Wiem ze pewnie palą mniej benzyny, ale wlasnie to jest piękne w autach BMW że silniki powyżej 2 litrów maja silniki 6 8 i 12 cylindrowe, ktore maja piękne brzmienie. Oczywiscie jest to tylko moje zdanie, ale z samej ciekawosci chcialem poznac zdanie innych .... czy tez maja jobla na punkcie dzwieku silnika i czy 4 cyl im nie przeszkadza ? :8)

 

:duh: :mad2:

Opublikowano
Tak sie zastanawiam dlaczego niektorzy kupują samochody BMW z silnikami 4 cylindrowymi. Wiem ze pewnie palą mniej benzyny, ale wlasnie to jest piękne w autach BMW że silniki powyżej 2 litrów maja silniki 6 8 i 12 cylindrowe, ktore maja piękne brzmienie. Oczywiscie jest to tylko moje zdanie, ale z samej ciekawosci chcialem poznac zdanie innych .... czy tez maja jobla na punkcie dzwieku silnika i czy 4 cyl im nie przeszkadza ? :8)

 

:duh: :mad2:

 

Nie zrozumialem tej wypowiedzi :shock: O co Ci chodzi ..... wyrażam swoje zdanie i tyle.

www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano

Bo, delikatnie rzecz ujmując, Ameryki żeś nie odkrył.

 

Tylko postaw się w sytuacji fanatyka motoryzacji, który marzy o posiadaniu BMW, ale np. nie ma jeszcze zniżek w OC, przeważnie jeździ po mieście, 6 km do pracy w jedną stronę i co najwyżej czasem zrobi sobie jakiś dłuży wypad weekendowy.

 

W takim trybie używania, wspaniale brzmiące V8 puści go z torbami, bo wywoła efekt tornada w baku. Poczciwina R4 jeszcze da przeżyć.

 

Jakże pięknie wyglądałyby nasze ulice, gdyby każdy mógł kupić i utrzymać taki samochód jaki sobie wymarzył. Wyobraźcie sobie, same BMW, Jaguary, Mercedesy, Ferrari, Lambo, czasem jakiś piękny 30-letni klasyk.... :mrgreen:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
O co Ci chodzi .....

 

Chodzi mi o to, że ja kocham dźwięk trzycylindrowego diesla 1.0 z Daihatsu Charade...

 

Jak myślisz, po co powstały R4, po co R6 albo V8 i V12? Chyba nie po to, żeby sobie różnych dźwięków posłuchać...

Opublikowano
Ja mam 4cyl i pojemność 2.0 i nie zamienie jej na zadną 6 cyl. Moment obrotowy tego długoskokowego silnika jest poprostu wspaniały, a sound... na sportowym wydechu AMSA miód. Ostry, hevi metalowy poprostu cud. Miałem kiedys e21 na 6 garach. Dzwiek fajny ale reszta była gorsza niz mam teraz w M10. Pozatym M10 jest w zasadzie najwazniejszym silnikiem w dziejach BMW.
Opublikowano

Oczywiscie ze nie odkryłem ameryki :) Poprostu nawet gdybym mial miect tszczke wiekszespalanie, bo pewnie roznica pomiedzy 1,8 a 2.0 duza nie jest, nigdy nie przepuscil bym okazji mozliwosci posiadania auta 6 cylindrowego.

 

Red orange : no i o to mi wlasnie chodzilo .... bylem ciekawy co motywuje ludzi do takich silników :)

www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano (edytowane)
Chodzi mi o to, że ja kocham dźwięk trzycylindrowego diesla 1.0 z Daihatsu Charade...

 

Jak myślisz, po co powstały R4, po co R6 albo V8 i V12? Chyba nie po to, żeby sobie różnych dźwięków posłuchać...

 

to co ty robisz na forum BMW ??? :duh:

 

i jesli nie masz nic ciekawego do powiedzenia i nie czujesz bluesa to po co wogole sie odzywasz ??? :duh:

 

chyba ze uwielbiasz nabijac sobie liczbe wlasnych wątków by miec ich jak najwiecej i piszesz by pisac i nie zastanawiasz sie nad tym co piszesz :mrgreen:

 

a i nie licz ze na zaczepki bede reagowac :D

i prosze bys mial troche tolerancji na innych a nie tylko ocenial wszystkich i wszystko przez pryzmat wlasnej osoby

 

ja mam R4 i jestem zadowolony a co do dzwiekow to na wyzszych obrotach jest to piekna muza :mrgreen:

 

pozdrawiam

zet

Edytowane przez zet
Opublikowano

:D hehe :mrgreen: no i bardzo ladnie. Poznalem zdanie co niektorych osob i widze ze niektorym podoba sie tez dzwiek R4.

 

Pozdrawiam :D

www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano

Osobiście nie widze powodu do wściekania się (to do Zet) i wystarczyłoby tylko stwierdzenie, że komus bardzioej lub mniej podoba się dźwięk 4 lub 6 lub ....cylindrów. Moim skromnym zdaniem z z silnikami jest tak jak napisał 130rapid - nie każdego stać na 6 czy 8, ale jest tez i tak jak napisał red orange, któremu podoba się dźwięk R4 i co? I nic pytanie brzmiało komu jeszcze podoba się dźwięk R6 i to jest tak jak z pogodą. Generalnie podoba nam sie ładna (tzn. słoneczna ) pogoda, ale to nie znaczy, że nie ma ludzi kórym podoba się zima, lub ulewa? :mad2:

Oczywiście, ze na temat gustu się dyskutować nie powinno i niech kazdy z nas słucha dźwięku tego co mu się podoba (np. disco polo) lub jak ja R6. Chociaz moja R6 jest w TDS-sie to i tak ma dźwięk lekkiego bulgotania, chrapiliwy niski ton podczas przyśpieszania no i bezapelacyjnie o niebo lepszą kulturę pracy niż jaka kolwiek R4, im wiecej garów tym ładniej brzmi (to moja subiektywna ocena :cool2: )

Między poprzednią R6, a obecną jakis czas walczyłem z drogami czterocylindowym dieslem, którego dźwięk zawsze wydawał mi się zbyt suchy i trzeszczacy, a sama praca nie równa, potwierdzę jednak kazdemu miłośnikowi R4, że to fajne silniki :liar:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano (edytowane)
Osobiście nie widze powodu do wściekania się (to do Zet) i wystarczyłoby tylko stwierdzenie, że komus bardzioej lub mniej podoba się dźwięk 4 lub 6 lub ....cylindrów.

 

to prawda, w tym temacie chodzilo wlasnie tylko o takie stwierdzenia o ktorym napisales :cool2:

 

a czy wsciekam sie ? nie, poprostu nie rozumiem osob ktore pisza rzeczy nie zwiazane z tematem a wrecz pisza z kpiną

 

i własnie głowny cel mojej wypowiedzi był taki by zwrocic uwage na to by pisac na temat jesli ma sie cos do powiedzenia, bo chyba forum nie jest po to by nabijać sobie nowe wątki, nieprawdaż ?

 

pozdrawiam

zet

Edytowane przez zet
Opublikowano
Zet, polecam naukę czytania ze zrozumieniem. Btw to jak na razie Ty się pieklisz nie wiadomo o co i nic nie wnosisz do dyskusji. Wiosna idzie, weź na wstrzymanie :mrgreen:
Opublikowano
Zet, polecam naukę czytania ze zrozumieniem. Btw to jak na razie Ty się pieklisz nie wiadomo o co i nic nie wnosisz do dyskusji. Wiosna idzie, weź na wstrzymanie :mrgreen:

 

Twoja odpowiedz na moje pytanie tez nie byla zbyt przyjemna :?

www.rc-trial.pl ----> ZAPRASZAM
Opublikowano

Obniżcie ton dyskusji, pięknie proszę.....

 

Marco,

znam twoje poczucie humoru :cool2: :cool2: i dlatego się nie obrażam za teksty "kocham dźwięk trzycylindrowego diesla 1.0 z Daihatsu Charade".

 

(Miałem odpisać coś w stylu:

r-r-r-r-r-r-rr-rr-rr-rr-rrr-rrrrr-rrrrrr :?:

:think: Ty wiesz, masz rację :!: Pipidówka Swift 1.0 też fajnie przemawia :twisted2:)

 

Ale - jak widać - nie wszyscy muszą "łapać" ten klimat. :mrgreen:

 

zet,

staraj się czasem czytać między wierszami i nie brać wszystkiego dosłownie.

 

:police: A jak się nie uspokoicie, klubowicze, to zamknę ten wątek. Chociaż najbardziej straci na tym autor :!:

- No, stał tutaj! Był! Patrzył na swoje paznokcie! Rozpłynął się! Nie ma go!

(Bogumił Kobiela we "Wszystko na sprzedaż". Rok później rozbił się na amen swoim białym BMW).

Opublikowano
pewnie nie wniose dużo do wątku ale wole dźwięk swojego 1.8 od każdego innego 4 cylindrowca jakiegokolwiek producenta (teraz większość aut to 4 cylindry). wczoraj sobie słuchałem konkurencji audi a4 1.8 (domyślam się że 4 cylindry) i brzmiało to jak dziecko w piaskownicy niby wrzeszczy i jest pełne wściekłości i zapału ale to nie to (bez urazy dzieci :wink: ). dodam że r6 jest bardzo przyjemne i dla ucha i dla oka. bardzo lubie rzędowe silniki kiedyś w discovery pokazywali r12 z bugatii bardzo starego to dopiero czad. ogólnie bawarskie jodłowanie jest bardzo muzykalne i za to kochamy te auta. pozdrawiam audiofilów.
Opublikowano
Ja posiadam BMW 320i Coupe E-36 '92 od 2 tgodni. Kupilem ją od szefa - wypieszczoną ;) Ma M50 - wg. mnie cudo a mam co porównać przez ostatnich 5 lat jezdzilem sierra z silnikiem 2.0 turbo cosworth ;) do setki ok 6.5s a masa 1050kg. Ale to 4 cyl. i zero kultury pracy silnika. Pomruk R6 - to po prostu trzeba mic i slyszec codziennie. Co z tego ze o ponad 50KM slabsza i o 300kg ciezsza i 10s do 100. Nigdy nie kupie juz auta innej marki ;) BMW rulez!
Opublikowano

czy wolno mi po niewczasie wyrazić swoje zdanie?

 

to co ty robisz na forum BMW ??? :duh:

 

i jesli nie masz nic ciekawego do powiedzenia i nie czujesz bluesa to po co wogole sie odzywasz ??? :duh:

 

chyba ze uwielbiasz nabijac sobie liczbe wlasnych wątków by miec ich jak najwiecej i piszesz by pisac i nie zastanawiasz sie nad tym co piszesz :mrgreen:

 

a i nie licz ze na zaczepki bede reagowac :D

i prosze bys mial troche tolerancji na innych a nie tylko ocenial wszystkich i wszystko przez pryzmat wlasnej osoby

 

ja mam R4 i jestem zadowolony a co do dzwiekow to na wyzszych obrotach jest to piekna muza :mrgreen:

 

pozdrawiam

zet

 

:jawdrop: :jawdrop: :jawdrop: :mad2: :mad2: :cry2:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
Tylko postaw się w sytuacji fanatyka motoryzacji, który marzy o posiadaniu BMW, ale np. nie ma jeszcze zniżek w OC, przeważnie jeździ po mieście, 6 km do pracy w jedną stronę i co najwyżej czasem zrobi sobie jakiś dłuży wypad weekendowy.

 

130rapid... jakbyś mnie znał, z tym że zamiast 6 robię 25 w jedną stronę.

i uwierzcie mi wszyscy początkujący wielbiciele marki...

kupiłem 2,5l i to boli straszliwie, no chyba że zarabiacie jakieś naprawdę super kasę... ja mam więcej niż średnia krajowa, żona też dzieci brak ale uważam że za dużo kosztuje utzrymanie takiego samochodu... z ceną za paliwo się pogodzę... no trudno, chce jeździć musi chlać, ale te ubezpieczenia :mad2: :mad2: :mad2: :duh: :duh:

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
Tak sie zastanawiam dlaczego niektorzy kupują samochody BMW z silnikami 4 cylindrowymi. Wiem ze pewnie palą mniej benzyny, ale wlasnie to jest piękne w autach BMW że silniki powyżej 2 litrów maja silniki 6 8 i 12 cylindrowe, ktore maja piękne brzmienie. Oczywiscie jest to tylko moje zdanie, ale z samej ciekawosci chcialem poznac zdanie innych .... czy tez maja jobla na punkcie dzwieku silnika i czy 4 cyl im nie przeszkadza ? :8)

 

Wybrałem 4 cyl poniewaz poki co wciąż się ucze, pracuje w weekendy a oprocz wydatków na benzyne mam jeszcze inne. Juz wiesz dlaczego? Poza tym M43 od 4 tys obr wcale tak zle nie chodzi. Troche dziwią mnie takie pytania... To tak jakby ktos zapytał "nie rozumiem dlaczego nie kupujecie chaty z basenem tylko mieszkanie w bloku" Pozdrawiam

Opublikowano

tak przy okazji tych ubezpieczeń nasunęła mi się taka myśl...

od 15 lat mam prawko, od 15 lat jeżdże samochodami - udokumentowane! - od kilku lat ubezpieczam samochód którego właścicielem jest ktoś inny i mają mnie w papierach jako ubezpieczającego i użytkownika!, w tym czasie nie miałem żadnej stłuczki itp...

i teraz jak w końcu mam pierwszy samochód zarejestrowany na siebie te dziadowskie ubezpieczalnie żyłują ze mnie kasę jakbym wczoraj prawko dostał...

ech, głupi był człowiek że nie kombinował i choćby jakiegoś ogarka na sztukę nie zarejestrował wcześniej - i niech mi kto powie że za uczciwość nie płacisz frajerskiego!

- to ja przepraszam! ...i znikł
Opublikowano
Zgadzam sie z LOKS ja mam prawko od niedawna nadal sie ucze i mnie nie stac na bmw v6 same oplaty mnie nie bylo mnie stac, ale w przyszlosci napewno kupie sobie ze 2.5 lub wiecej :twisted: POZDRAWIAM WSZYSTKICH
BIAŁA MOŻE WIECEJ :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.