Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka... ja mam jakiegos pecha albo nie wiem juz ....

 

Od dzisiaj mam problem z odpaleniem zimnego silnika.

Auto przez noc stalo w garazu. Rano chce jechac do pracy i wszytsko ladnie pieknie naciskam start i auto kreci i dopiero po ok 6sek odpalilo, podczas krecenia mialem wrazenie jakby juz lapalo. Po odpaleniu z 10 sek nierowno chodzilo po czym wszystko ok.

Po pracy ta sama historia, dluzej krecilem rozrusznikiem az odpalilo, popracowalo z 2 min i zgasilem silnik i znow chce odplic i znow musialem dluzej krecic rozrusznikiem.

Dojechalem do domu zgasilem i znow odpalam i juz wszytsko ok, wyglada na to ze problem jest przy zimnym silniku.

 

Co znow moze dolegac temu autu :mad2:

 

Moze byc to wszytsko zwiazane z tym ze wczoraj za szybko je odpalilem jak byla pokazana spralka na wyswietlaczu i chwilke dluzej musialem zakrecic aby odpalilo?

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
Ale dlaczego np w garazu tez musialem dluzej krecic a mam tam ok 15 stopni.
Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
Chyba bedzie trzeba zakupic kabel....
Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano

Moze to byc problem z podawniem paliwa : pompa , podgrzewacz, filtr , szyna wtryskowa itd.

Bez kompa sie nie obedzie.

Moze sie zdarzyc , ze padl zaworek zwrotny , ktory trzyma paliwo na wtryskach i dlatego musisz dlugo krecic bo

przez noc wszystko wrocilo do baku . Jak wywali blad szyny ( czy jak to sie tam nazywa) to obstawialbym wlas ie ten zaworek.

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Panowie odgrzeje troche temat....

 

Byłem na szybkiego u znajomego na kompie, ale tylko na sprawdzeniu błedów, jedynie co to zawór egr wywaliło, poza nim żadnych błedów ....

 

Co dalej?

Ja mam wrażenie tak jakby to była wina paliwa auto tak kreci tak jakby paliwo nie było.

 

A i jakiś czas temu dolałem coś do czyszczenia wtrysków itp czy to może to narobiło czegoś?

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain
Opublikowano
spojrz w gore - pisalem o zaworku zwrotnym, wlasnie tak sie zdarza jak paliwo cofa sie do baku ...

Sorry za ortografie - niemiecki windows :)

http://images.spritmonitor.de/519278.png

Opublikowano

Ale nie wywalilo zadnego bledu z nim zwiazanego... nic pusto....

A gdzie ten zaworek sie znajduje?

 

Ale zastanawia mnie jeszcze to ze np. po pracy odpale auto(musze krecic) i dojade do domu ok 10 km i zgasze i chce znow odpalic to tez musze krecic a nieraz odrazu odpali.

Programowanie/Obróbka CNC - Fanuc/Sinumerik/Heidenhain

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.