Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, oto jak naprawić obudowę termostatu w e36 e46 316 318 m43. Jak wiemy bolączką tych aut jest pękająca obudowa termostatu i zarazem wysokie koszty nawet zamienników które bardzo szybko pękają.

Dziś wziąłem w garść uszkodzoną obudowę i po małej burzy mózgów z kolesiem wymyśliliśmy naprawę tej części.

Potrzebne nam będą :

1. drut fi 3mm (najlepiej nagwintowany) , gwoździe fi 3mm

2. narzynkę i gwintownik 3mm w przypadku braku nagwintowanego drutu

3. klej do gwintów bądź silikon

4 wiertełko 2.4 mm

Ucinamy resztki zatrzasków trzymających termostat , wiercimy wiertełkiem otwory na wylot, wkręcamy zagięte druty w nagwintowane otwory, oczywiście z klejem lub silikonem na gwintach, wkręcamy i przymierzamy termostat żeby otrzymać odpowiednią wysokość (odległość) zaczepów, poniższe zdjęcia przedstawiają gotowy zrobiony termostat

 

http://images65.fotosik.pl/494/2671d6228a7e803cm.jpg

 

http://images63.fotosik.pl/493/bf2f1d0b7d93b255m.jpg

 

http://images65.fotosik.pl/494/961b27c1eb1c468fm.jpg

 

W aucie znowu cieplutko i wskazówka temperary stoi pionowo aż miło zerknąć

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niektórzy określiliby to jako "druciarstwo",ale Polak potrafi... :idea:
Opublikowano
Hmmm... druciarstwo mówisz...? :) niech Ci "niektórzy" nazywają jak chcą , a ja mam stówkę nadal w kieszeni :P i się nie boję że za jakiś czas znowu się rozpadnie :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.