Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wszystkich użytkowników, jestem nowym członkiem i proszę o przymknięcie oka na niektóre gafy.

Otóż problem jaki mnie dotyczy to BMW 520D W39 2000r. 136KM. Samochód z przebiegiem 282500km.

Auto zaraz po sprowadzeniu bardzo długo kręciło zanim złapało, wymieniłem świece, wężyk od filtra też bo był przytarty, niby pomogło, ale do czasu.

Po paru dniach i przejechanych ok 300km auto już nie odpaliło, zeszło paliwo z filtra, na wskaźniku było ok 15l ON w baku, przyczyną była podobno pompa w zbiorniku, którą to mechanik wymienił i paliwo dochodzi do wtrysków. Wcześniej auto ze stanem paliwa ok połowy baku paliło bez problemu.

Otóż problem jest taki iż auto nadal nie chce samodzielnie odpalić, kręci zaczyna kopcić i nic, za pomocą plaka pali. Czy uszkodzona jest pompa wtryskowa, czy może jest inna przyczyna tej usterki.

Bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję

 

viewtopic.php?f=72&t=117890

Opublikowano
Sprawdź wtryski może,któryś "leje". Na ciepło, zimno nie zapala? Po odpaleniu na plaka, zgaszeniu i ponownym zapaleniu odpala? Filtr paliwa wymieniony? Sprawdź jeszcze połączenia przewodów paliwowych,czy się nie zapowietrza. To na początek. Fajnie by było jakbyś podał więcej informacji.

Kocham mój kraj, nienawidzę mentalności!

Tego narodu i tej zaściankowości!

Opublikowano
Kolego zalej BMW powyzej 20 litrow i zobacz czy odpala, jeśli nie odpala, ODPAL z plaka niech pochodzi z 10 min. zgaś i odpal z kluczyka. Między czasie obserwuj czy nie masz pecherzy powietrza w węrzu który wychodzi w filtra plaiwa bądz nic Ci nie kapie. Jeśli odpali z kluczyka mając na stanie powyzej 15Litrów to na bank pompka w baku( wiem wiem wymieniał mechanik, ale na morde a co tam wsadził wiesz...." Pierburga, Siemens VDO czy moze zamiennik za 90zł??
Opublikowano
Otóż tak, pompka za sklepu nie wiem jaka za 160zł, paliwo podaje, bo słychać i z wężyka sika, wczoraj po zalaniu powyżej połowy zbiornika pompka sama napompowała paliwo i auto odpaliło bez plaka, cały dzień paliła i jeździła, poziom paliwa w komorach również się wyrównał. Dziś rano poszedłem i ani mru mru już nie chciała odpalić, na plaka zaczęła łapać, ale aku padł. Na kompie żadnych błędów, w piątek mechanik powiedział, że wyskoczył błąd nastawnik pompy wtryskowej, ale od tamtego czasu żaden błąd nie wyskakuje. Co robić dalej, wszystkie przewody szczelne, pęcherzyków nie ma - tak twierdzi mechanik. Czy może to być uszkodzona pompa wtryskowa. Dodam, że auto jak odpali to jeździ idealnie.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.