Skocz do zawartości

Silniki w E38 - więcej mocy - możliwości tuningu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

 

mam pomysł! zróbmy temat o tym jak zwiększyć moc silników E38,

oczywiście najbardziej jestem zainteresowany M73,

czy są jakieś mapy paliwa które można sobie "wgrać" do sterownika i zrobić 450koni bez turbin ?

Opublikowano
Jak zrobisz taka mape ze bedziesz mial 120KM wiecej to ja tez poprosze :D

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano
W przypadku tego samochodu to raczej 30x wartosc a nie 3 :P

BMW to nie samochód. BMW to styl życia. :D


4.0 V8 LPG 4 gen

Opublikowano

no, trwałe auta są (poza duperelami w zawieszeniu - do rozwalenia w kilka h) i dlatego można robić co się chce

 

i.. znowu muszę oleju dolać bo się czerwone świeci przy hamowaniu

Opublikowano

właśnie tu jest problem!, ale przynajmniej znamy prędkość 291km/h bez tuningu, sam ogranicznik (ja mam zdjęty ogranicznik ponoć)

 

a znajomy sobie kupił mercedesa i ma 302km/h.... i powiedz nam jak tu żyć ?

Opublikowano
właśnie tu jest problem!, ale przynajmniej znamy prędkość 291km/h bez tuningu, sam ogranicznik (ja mam zdjęty ogranicznik ponoć)

 

a znajomy sobie kupił mercedesa i ma 302km/h.... i powiedz nam jak tu żyć ?

Zapytaj Pana Premiera...

Opublikowano
no, trwałe auta są (poza duperelami w zawieszeniu - do rozwalenia w kilka h) i dlatego można robić co się chce

 

i.. znowu muszę oleju dolać bo się czerwone świeci przy hamowaniu

Dolej kujawskiego :norty:

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

tak se liczę, fancuz z v12 z bmw by mi się do 288km/h rozpędził (szerszy trochę, ale mniejsze lusterka)- tylko chyba się nie podepnie pod "francuską" skrzynie ZF'a

bmw7 do 292km/h, dalej brabus cholera szybszy !!!

 

ale mi taki pomysł do głowy wpadł, kiedyś sobie do francuza nalałem 80 litrów tego dziwactwa niemieckiego eko cośtam 80% etanolu czy coś w tym stylu - niemieckiego nie znam i jechało (258km/h przy v6)

 

mogę to nalać do v12 jak będę przejazdem ? i będzie 300 ?, czy mi się skrzynia skończy ?

 

btw jakie opony do 300, tamten gość jechał na zwykłych 291.5km/h ?

Opublikowano
no, trwałe auta są (poza duperelami w zawieszeniu - do rozwalenia w kilka h) i dlatego można robić co się chce

 

i.. znowu muszę oleju dolać bo się czerwone świeci przy hamowaniu

Dolej kujawskiego :norty:

 

kujawki to kumpel dolał do diesla i działało :), nie będę lał kujawskiego do środka silnika !

fanem olejów nie jestem i wymiana jest przeleklamowana jak silnik żre 2litry na 15kkm ale jednak silnikowy, bo bez jaj

kupie cokolwiek - tz ten do niemieckich silków jak znajdę, a jak nie to elfa do francuskich wleje ;)

Opublikowano

btw. a tak z ciekawości - kujawski by się wymieszał z resztą oleju ? chyba mam mineralno systetyczny mix róznych marek ?

to byłby mix syntetycznego mineralnego i ekologicznego ;)

 

czy mi się kujawski rozłoży na części pierwsze jak się rozgrzeje do 250 stopni ?

Opublikowano

oo mam treść ogłoszenia jak kupiłem auto: "Witam. Mam do sprzedania ładne BMW E-38. Mimo swoich dużych gabarytów 326km daje dużą przyjemność z jazdy. Przegląd do 07.2013, Oc do 02.2013. Samochód nie wymaga wkładu własnego. Silnik pracuje cicho i równo, nie bierze oleju ani płynu, hydraulika pracuje cicho. Posiada ślady normalnego użytkowania. Delikatne ślady korozji na tylnej klapie, Mam go od 1,5 roku i sprawuje się rewelacyjnie. Przez ten czas zrobiłem nim 15tyś km, bezawaryjnie. Przebieg jest w pełni prawdziwy, sprawdzałem od razu po zakupie. W tym czasie wymieniono kpl. filtrów, olej Castrol 10w40, płyn chłodniczy, klocki i tarcze przód, kpl. świec, łączniki stabilizatora, końcówki drążków, czyli na bieżąco to co trzeba było. Samochód ma na wyposażeniu: abs, kontrolę trakcji, wspomaganie kierownicy, automatyczną skrzynię biegów (wymieniony olej i filtr oleju) pełny komputer pokładowy, nawigację, tv (odblokowana, nie wyłącza sie po przekroczeniu 40km/h), klimatyzację dwustrefową (w tym roku serwisowana), podgrzewane lusterka, podgrzewane fotele, podgrzewane spryskiwacze, pełna elektryka (lusterka, fotele, zagłówki, szyby, kierownica)podwójne szyby atermiczne, alufelgi 17', zmieniarkę na 6CD, telefon, immobilizer, tapicerkę skórzaną, boczne rolety, tylną roletę automatyczną, centralny zamek, czujniki parkowania, ksenony, tempomat, kierownicę wielofunkcyjną i wiele, wiele innych udogodnień, dużo by pisać. Jest to sztampowy model Bmw, najlepiej wyposażony. Zapraszam na jazdę próbną. Cena do niewielkiej negocjacji."

 

czyli najwięcej jest castrola 10w40, potem tego do niemieckich silników z reklamy - nie wiem jakie W, i trochę elfa nalanego chyba też 10w40 - kujawski się z tym zmiesza ?

Opublikowano
btw. a tak z ciekawości - kujawski by się wymieszał z resztą oleju ? chyba mam mineralno systetyczny mix róznych marek ?

to byłby mix syntetycznego mineralnego i ekologicznego ;)

 

czy mi się kujawski rozłoży na części pierwsze jak się rozgrzeje do 250 stopni ?

Z wydechu zamiast spalin Ci frytki polecą. Btw słyszałem że przy jeździe na kujawskim 200 koni przybywa od kopa... dołóż jeszcze jakiego spojlera to brabus będzie frytki wąchał :mrgreen:

Foak Polisz Góvvnerment End Loł :]

Średnie spalanie w cyklu mieszanym: 10,1L Pb/11,8L LPG / 100 km


Moje autko: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=151&t=245534

Opublikowano

http://oi39.tinypic.com/ke7xpi.jpg

 

dobra kujawski mam

 

nie kujawski żeby frytkami to do benzyny trzeba by dolać, a ja nie mam diesla!

 

kujawski się od iskry nie pali !

 

tylko czy miesza się z PLATINUM MaxExpert V, castrolem i elfem ?

Opublikowano

to wtedy mi prędkość max wzrośnie z powiedzmy 288 do 292 a ja chcę ponad Mercedes E Brabus 302 km/h !

 

ale jeden trick jest : nie mam katalizatorów chyba wsyztskich 4 ! ile to koni więcej jest ?

Opublikowano

Myślisz że niesprawny układ zapłonowy zabiera tylko tyle koni? Jesteś w wielkim błędzie. Podziel sobie liczbę koni jak jest w oryginale na liczbę cylindrów. I chociaż jeden raz pomyśl co daje taki niepracujący bądź źle pracujący jeden cylinder. Chociaż u ciebie pewnie nie jest to jeden cylinder.

 

Jak pomyślisz (jak się uda) to może zmienisz podstawowe elementy układu zapłonowego i nie będziesz zadawać durnowatych szczeniackich pytań

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.