Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a odnosnie jeszcze serii 3 jako auta rodzinnego - w srodku rzeczywiscie miejsca jak w kompakcie ale czasami to jest zaleta (majac jeszcze male dzieciaki) - w sensie - w duzych miastach jak np w Gdansku gdzie mieszkam - miejsca parkingowe sa najczesciej w wersji mini i jest ciezko z parkowaniem czy wychodzeniem z auta po zaparkowaniu. i wtedy mniejsza limuzyna ma duzy sens. Oczywiscie trasy po x-set km to fotele komfortowe, wyciszenie, resorowanie robi w serii 5 robote.

.

Opublikowano

Rufio:

M3 Manual: 16,1s 0-200 km/h (moj egzemplarz w serii)

M3 DKG: 15.3s 0-200 km/h (michala egzemplarz)

 

17,9 to "szybko" ale mysle ze baaardzo duza tu przewaga 0-100 jest a niezeli 100-200 i wiecej.

Takie diesle maja o tyle fajniej ze zrobisz program za 1200 pln, ktorym urwiesz 1-1.5s 0-200.

 

Edit: Rufio: 17,9-4,6 = 13,3 (100-200) poziom M3 E46 i WOLNIEJ niz moje 330 konne 335i (12,6 100-200)

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Moje ex 335i robiło 0-200 w 16.7, więc nowej Alpinie D3 F30 trochę brakuje ;)

Rufio:Edit: Rufio: 17,9-4,6 = 13,3 (100-200) poziom M3 E46 i WOLNIEJ niz moje 330 konne 335i (12,6 100-200)

Prawie 2 s różnicy 100-200 w stosunku do ex mojej 335i .... to już wyraźna różnica...

 

Diesel jest fajny zwłaszcza 4x4 bo do 100 km/h zapierdziela, ale powyżej 100 km/h już dostaje lekkie zadyszki.

Za to jak na takie osiągi ma śmieszne spalanie, więc dla każdego coś dobrego :cool2:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

WIele osob mialo BMW za zle ze w nowej generacji F motor 35i pozostal praktycznie bez zmian (moze nie tyle technologicznych ale moc wciaz ta sama 306KM) od 7 lat ale na dobra sprawe konkurencja nadal jest w tyle i w sumie rzeczywiscie nie mieli powodu podwyzszac mocy przy tych osiagach. Niesamowity silnik po prostu i nadal robi robote porownujac go do dzisiejszych topowych jednostek.

Dam sobie reke odciac, ze LCI serii 3 przyniesie podniesienie jednak mocy do wersji ala IS, okolice 330-340KM.

.

Opublikowano
No to zostaje Alpina B3

0-100 4,2 (z xdrive 4,0)

0-200 14,0sek

 

To juz chyba szybko :wink:

 

a i max prędk 305 km/h

 

Tylko spalanie już wyższe niż w D3

 

Tak, :)

Mialem okazje scigac sie z E90 335i zrobionym na 410+ koni, i moja seryjna m3 bral jak chcial ;)

To co mozna wyciagnac z N55/N54 to jest niesamowite... ;)

 

przy okazji podeslij linka skad masz te dane bo ja ich kiedys szukalem i nie moglem znalezc...

Opublikowano

łał :cool2: fajna stronka, jak dane są prawdziwe (pewnie nie, stare auto NIE może być tak szybkie) to wychodzi, że różnica pomiędzy starą a aktualną trójką to jednak NIE lata świetlne ...

 

jak jest z tymi silnikami z 3,5i, czyli stare/nowe, są takie same czy jednak inne :?:

 

p.s. Przemek, auto rodzinne dla mnie to takie, które z tyłu może zabrać dzieciaki, z przodu właściwie w większości aut jest "komfortowo" jeżeli chodzi o ilość miejsca, jednak jak odsuniesz przedni fotel na odległość 100cm (taka stała średnia, dla średniego kierowcy umożliwiająca łatwe porównania) to ilość miejsca na nogi z tyłu w aktualnej "3" jest zdecydowanie większa niż w aktualnej "5", patrząc na ten parametr w golfie 7 jest o 1cm więcej miejsca niż w BMW "5"...

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Opublikowano

podają że stara ma więcej "kuni na kilogram" :)

myślę że powinna być jednak szybsza dzięki lepszej skrzyni, z pomiarami z tej strony jakoś bym całkiem nie ufał

Opublikowano

 

p.s. Przemek, auto rodzinne dla mnie to takie, które z tyłu może zabrać dzieciaki, z przodu właściwie w większości aut jest "komfortowo" jeżeli chodzi o ilość miejsca, jednak jak odsuniesz przedni fotel na odległość 100cm (taka stała średnia, dla średniego kierowcy umożliwiająca łatwe porównania) to ilość miejsca na nogi z tyłu w aktualnej "3" jest zdecydowanie większa niż w aktualnej "5", patrząc na ten parametr w golfie 7 jest o 1cm więcej miejsca niż w BMW "5"...

 

Zgadza się, w F10 miejsca na nogi jest z tyłu niewiele, ale z pewnością nie jest mniej niż w F30. Jest porównywalnie.

 

A w temacie- myślę, że sam fakt powoływania się na osiągi M3 w odniesieniu do rywalizacji benzyny w pogardzanym przez wielu klekotem jest dużym komplementem dla 335xd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.