Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Po dość długim okresie poszukiwań wreszcie namierzyłem Beatę dla siebie.

To 323ti Compact.

Niniejszym chciałbym zawitać do grona forumowiczów i posiadaczy BMW.

 

Ponieważ auto które kupiłem ma założoną instalację gazową, a ja nie jestem fanem tego źródła zasilania, to chciałbym to zdemontować.

Instalacja sterowana jest przez jednostkę STAG 300 i jest jeszcze na gwarancji (został jej rok).

Może mi ktoś doradzić jak i gdzie to najlepiej załatwić?

Myślę o tym żeby cały ten osprzęt później sprzedać bo szkoda tego wyrzucić skoro cała instalacja ma rok i ok. 10 tys km przebiegu.

Na pewno ktoś mógłby z tego skorzystać.

 

Być może ktoś z forumowiczów będzie chciał podzielić się swoim doświadczeniem w tym temacie a nawet podpowie mi kto byłby zainteresowany używaną instalacją.

Z góry dzięki za wskazówki

 

Pozdrawiam

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Zostaw instalacje i jej poprostu nie używaj . E36 lata swojej swietności ma za soba i osoby w wiekszosci ja szukający bedą patrzec na ekonomie uzytkowania . Sprzedawaną instalacje zawsze możesz ale juz nikt jej legalnie nie założy do samochodu ( wykaz części zakazanych do ponowniego uzytku) więc ceny adekwatnej do wartosci nie uzyskasz a sprzeadc za 300zł cos co watre jest 2000zł to chyba nie halo a jak bedziesz to chciał usunąć u mechanika to zarobisz najwyżej na flaszkę .
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Sprzedawaną instalacje zawsze możesz ale juz nikt jej legalnie nie założy do samochodu ( wykaz części zakazanych do ponowniego uzytku) więc ceny adekwatnej do wartosci nie uzyskasz a sprzeadc za 300zł cos co watre jest 2000zł to chyba nie halo a jak bedziesz to chciał usunąć u mechanika to zarobisz najwyżej na flaszkę .

Dlaczego nie ? Nie wiem jak wygląda kwestia zakładania gazu i wbijania go w dowód no ale wtryskiwacze, parownik oraz butle gazową bez problemu sprzeda. Osobiście gazu bym nie demontował bo nie wiem czy ma to jakiś sens. Skoro jest założony to dlaczego by nie oszczędzać ? Koszty są o tyle wyższe, że przegląd jest droższy, od czasu do czasu trzeba wymienić filtr, no i szybciej zużywają się elementy układu zapłonowego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.