Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
530d z 99r - 100E

 

I tak trzymac :P :cool2:

 

hmm To ja przepłacilem , rok temu jak sprowadzalem 525 TDS 95.r, to w umowie wpisalem 400 E.. a faktycznie za auto dalem 3000 E. W urzedzie w Warszawie sam widzialem jak ludzie mieli powpisywane 100E czy nawet 50 E.. tego chyba nikt teraz nie sprawdza.. Dlatego od przyszlego roku myśliciele z MF chca ukrocic ten proceder wprowadzajac tzw "podatek ekologiczny" ktory calkowicie zahamuje naplyw aut starszych niz 6 lat.. Wiec panowie spieszcze sie ze sprowadzaniem. Ja w lipcu jade po kolejna bunie ;-)

m62, V8, 245 km
Opublikowano
Na jakiej podstawie polscy urzednicy mają podważać umowy i weryfikowac ceny jeśli w niemczech nie ma obowiazku archiwizowania umów ?? Ten kto ma brief - jest włascicielem - zresztą pisałem o tym już.
Opublikowano

dokładnie 3 tygodnie temu byłem w Hamburgu po 530d z 2001 roku, kupiłem ją z czegoś na podobieństwo komisu poleasingowego (tylko młode luksusowe samochody po leasingu) dali mi fakturę na 80 euro a samochód kosztował 12 000

dla własnego bezpieczeństwa (niby prawo nie działa wstecz ale to jest Polska właśnie :) ) poprosiłem , żeby dopisali awarię elektroniki a gość się wczuł w rolę i dopisał jeszcze wasserschaden czyli szkody od wody albo niewiadomo co bo to bardzo dwuznaczne.

celnik oczywiście się pytał gdzie można kupić takie samochody po kilka euro bo by sam chętnie pojechał ale odpowiedziałem mu tylko szczerym uśmiechem :)

i ciekawa sprawa: od września 2005 przywiozłem 4 samochody znajomym i koszt wszystkich opłat wachał sie w granicach 150 -120 euro

cene nabija ubezpieczenie bo wszystkie opłaty urzędowe są stałe

tym razem zapłaciłem tylko 98 euro za papiery na 14 dni

polecam przy okazji Hamburg na autozakupy bo można tam się dostać np autobusem, jest się tam o 7 rano i można śmiało ruszyć na poszukiwania, ja sprawdziłem sobie na mobile.de wykonałem kilka telefonow i pojechałaem w ciemno nie traciłem czasu na ogladanie i chodzenie bo szukałem tylko 530 d po 2000r i w ciagu 4 godzin znalazłem 12 sztuk wybrałem swoją i pojechałem z gościem ją zarejstrować a jak wróciłem to poczęstowali mnie kawą zamontowali tablice i jeszcze samochód umyli bo się troche zakurzył w hangarze.

Opublikowano

a i zapomniałem się pochwalić ze znalazłem w hamburgu jeden komis gdzie mają około 50 bmek na placu tylko bmw handlują ( zasłabił mnie jakiś arabski komis gdzie stało okolo 500 taksówek :) )

warto jechać po auto w okolice Hamburga panowie, no i panie :)

Opublikowano
Ej a jak to jest z normalnymi tablicami tzn niebieskimi mogę na nich przyjechac do Polski bo mam na oku samochod ktory nie jest wymeldowany da rade się z Niemcem dogadac ??

 

Z tego co sie orientuje, to na zwyklych niemieckich blachach po Polsce moze sie poruszac jedynie obywatel Niemiec.

Jesli niemiecki wlasciciel auta zgodzi sie przyjechac tym atem na teren RP, wówczas mozna ominac wydatek na tablice, ubezp. badania niemieckie itp.. w zamian fundując mu np. powrot pociagiem ;-)

m62, V8, 245 km
Opublikowano
Tak sie zastanawiam... chcę kupić np. 320 D, z 2005 r. Ile musze miec forsy ?? Moze właśnie jakies poleasingowe, może cos ???? Moze mnie ktos oświeci w tym temacie. Bardzo proszę.
Opublikowano
Ale przeciez będe miał umowę kupna i wszytskie dokumenty samochodu, na granicy będą robic jakieś

 

Niestety oni tez maja swoje przepisy i wcale nie mneijsza biurokracje niz u nas. Zebys mog jezdzic po drogach reichu musisz miec celne numery, wczesniej zrobic ichniejsze badania techniczne (TUV chyba) i wykupic ubezp ( najlepiej na 2 tyg - wazne tez na terenie RP, pozwoli Ci na bezproblemowe poruszanie autem po Polsce w trakcie zalatwiania formalnosci pzred krajowa rejestracja).

m62, V8, 245 km
Opublikowano
Ale przeciez będe miał umowę kupna i wszytskie dokumenty samochodu, na granicy będą robic jakieś

 

Niestety oni tez maja swoje przepisy i wcale nie mneijsza biurokracje niz u nas. Zebys mog jezdzic po drogach reichu musisz miec celne numery, wczesniej zrobic ichniejsze badania techniczne (TUV chyba) i wykupic ubezp ( najlepiej na 2 tyg - wazne tez na terenie RP, pozwoli Ci na bezproblemowe poruszanie autem po Polsce w trakcie zalatwiania formalnosci pzred krajowa rejestracja).

 

No tak ale samochód który zamierzam nabyc ma i aktualny TUV, ubezpieczenie i jest zarejestrowany więc niewiem jaki jest problem z tymi tablicami do czego mieliby się przyczepic celnicy na granicy ??

Opublikowano

No tak ale samochód który zamierzam nabyc ma i aktualny TUV, ubezpieczenie i jest zarejestrowany więc niewiem jaki jest problem z tymi tablicami do czego mieliby się przyczepic celnicy na granicy ??

 

ALe jak przerejestrowujesz na celne numery to musisz robic kolejny TUV. Niestety na urzednicza glupote nie ma rady..

 

Nie wiem jak celnicy, ale generalnie nieprawne byloby to iz poruszasz sie na niemeickich tablicach. Dla obcokrajowcow, sa wymagane celne i juz. Niemeickie urzedy zbijaja swoja droga niezla kase na tym. Jakbys sprowadzal auto z Holandi to nie musialbys sie martwic jakimis numerami celnymi..

m62, V8, 245 km
Opublikowano

a jak to wygląda w polsce ? chce kupić auto, a niemiecki obywatel moze mi jej przywieźć do polski (ale to inna osoba niż sprzedający)

przywiózł by to autko zostawiła aj bym sobie wszystkie formalności już potem sam załatwił

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.