Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie wiem o co chodzi, czy mam przepaloną żarówkę ksenonową czy może coś innego. :doh:

Dzisiaj pojawił mi się komunikat "Check lowbeam light".

OK. Prawy ksenon się nie świecił.

Parę godzin później jak wsiadłem i odpaliłem auto to nie było już tego komunikatu i xenon się świecił ale jakoś na niebiesko i po paru minutach zgasł.

Później jak wsiadłem znowu do auta i go odpaliłem to znowu chwilę się świecił (widziałem w witrynach sklepowych)

 

Czy żarówka jest do wymiany czy raczej jakieś sterowanie xenonem???

 

:(

AP
Opublikowano

Ja stawiam na przetwornicę do wymiany.

Żarówki (w zasadzie żarniki) ksenonowe się nie przepalają ponieważ nie ma tam włókna, które świeci tylko występuje łuk świetlny (podobnie jak w diodach). Mogą się z biegiem lat wypalać (czasami widać auto z jednym ksenonem fioletowym i to jest właśnie wypalanie się :) ) i tracą na skuteczności.

 

Pozdrawiam

Bądź miły dla ludzi kiedy pniesz się w górę,

bo możesz ich spotkać kiedy będziesz spadał w dół...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja stawiam na przetwornicę do wymiany.

Żarówki (w zasadzie żarniki) ksenonowe się nie przepalają ponieważ nie ma tam włókna, które świeci tylko występuje łuk świetlny (podobnie jak w diodach). Mogą się z biegiem lat wypalać (czasami widać auto z jednym ksenonem fioletowym i to jest właśnie wypalanie się :) ) i tracą na skuteczności.

 

Pozdrawiam

 

Zgadzam się ze wszystkim z wyjątkiem... w LED nie występuje łuk elektryczny!!! W diodach występuje zjawisko emisji wymuszonej fali o odpowiedniej długości (kolor światła). Pobudzone wcześniej, opadające elektrony z wyższych orbit na niższe oddają kwant energii, a jej długość fali zależy od materiału, z którego zrobiona jest dioda (przerwa pasma zabronionego).

Kai
Opublikowano

_Kai_ pisze:

W diodach występuje zjawisko emisji wymuszonej fali o odpowiedniej długości (kolor światła). Pobudzone wcześniej, opadające elektrony z wyższych orbit na niższe oddają kwant energii, a jej długość fali zależy od materiału, z którego zrobiona jest dioda (przerwa pasma zabronionego).

..hm..Kai jejstem pod wrażeniem :modlitwa: , mam nadzieję, ze Cię nikt nie objedzie za to wytłumaczenie, jak kiedyś mnie za zbyt fachowe objasnienie jakiegoś parametru..i o to chodzi kazdy kto mial kiedykolwiek chemię lub fizykę powinien to potwierdzić :8) :mrgreen:

Wszystkie samochody są prawie jak BMW... prawie robi wielką różnicę:))


Więcej mocy:

http://img61.imageshack.us/img61/1872/doladowanie3kk.jpg

Opublikowano
Ja stawiam na przetwornicę do wymiany.

Żarówki (w zasadzie żarniki) ksenonowe się nie przepalają ponieważ nie ma tam włókna, które świeci tylko występuje łuk świetlny (podobnie jak w diodach). Mogą się z biegiem lat wypalać (czasami widać auto z jednym ksenonem fioletowym i to jest właśnie wypalanie się :) ) i tracą na skuteczności.

 

Pozdrawiam

 

niby dlaczego nie stawiasz ze to zarowka?

 

mialem tak samo, po prostu zarowka sie zuzyla :)

 

Alo, kup komplet na allegro nowych, mozna tanio dostac i po prostu wymien :)

 

mi tez zgasla i wtedy czasem migala przy wlaczeniu, a wczesniej mialem niebieskawe xenony wiec sie juz konczyly

 

kupilem komplet philipsow na allegro za jakies smieszne pieniadze

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.