Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam prośbę komputer pokazał że świece są uszkodzone to mechanik powiedział że jak pokazuje wszystkie to na pewno przekaźnik świec żarowych.Drugi błąd to egr.Man wielka prośbę czy ktoś może pomóc bo samochód pali jeździ bez zastrzeżeń a caeck pali się.Nadmieniam że po wykasowaniu błędów mogę jechać nawet sto kilometrów i się nie zapali ,ale jak wyjmę kluczyk ze stacyjki i po pewnym czasie znowu uruchomię silnik caeck się zapala.
Opublikowano

skoro wywala ci check od EGR to pewnie masz dość młode auto typu 2003/2004.

 

Nie masz przekaźnika świec żarowych tylko sterownik (przekaźnik jest w starszym modelu). Można go naprawić z tego co pamietam, kilku kolegów z forum naprawia. Dostęp do niego jest troche słaby tylko. Raczej sobie to napraw bo potem auta nie odpalisz :) albo z wielkimi problemami. Jeszcze jest sporo za ciepło żeby wymagane były świece żarowe.

szukam
Opublikowano
A gdzie znajduje się ten sterownik to ten przy bloku obok łapy po lewej stronie jak piszą czy jest gdzieś indziej.Czy jak zaślepię ten wężyk to egr zgaśnie.Mówimy o wężyku co idzie od sterownika do egr.Pozdrawiam i wielkie dzięki że pomagasz .
Opublikowano

no z tego co kojarze to gdzieś od spodu do niego jest bardziej dostęp. Gdzie dokładnie jest to nie wiem.

 

co znaczy egr zgaśnie, check silnika nie wiem czy zgasnie, pewnie trzeba skasować. W starszych autach odpięcie EGR nie powodowało żadnych kontrolek, w nowszym nie wiem czy nie zostanie ci ograniczenie jego działania programem DIS bo własnie chyba całkowite jego odpięcie powoduje check lub jak jest niesprawny. Jego odpięcie polega na zdjęciu wężyka gumowego/silikonowego i ten wężyk trzeba szczelnie zaślepić. Ja go zginam na pół i zaciskam trytytką ale mam silikonowe wiec nie szkodzi to wężykowi.

szukam
Opublikowano
Moje autko to rocznik 2004 z końca roku a silnik 2000 d 150 km.Czy jak zaślepię ten wężyk od podciśnienia to na mocy nie straci.pozdrawiam.

 

Jeśli nie sprawdzisz czy EGR czasem nie jest uszkodzony i cały czas daje spaliny w kolektor to nić ci nie da zaślepienie wężyka ,

co innego jak zaślepisz dolot do EGR wtedy owszem że będzie lepiej.

Opublikowano
Tylko, ze caly czas bedzie sie pali check engine. Jesli kolega bedzie chcial jezdzic bez EGRa to tylko wylaczenie programowe zaltwi sprawe.

chiptuning, diagnostyka

506 072 789

Opublikowano
Niekoniecznie check wywali. Ja mam odpięty wężyk od EGR i jedyne co to wywala błędy w INPIE mówiące o niewystarczającej ilości spalin w dolocie, ale kontrolka się nie zapala. Silnik M47n.
Opublikowano
No to wychodzi na to, że tylko EU4 wywala check po odpięciu EGR. Im nowsze auto tym trudniej cokolwiek w nim poprawić...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.