Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam taki problem bo pasek w mojej bmw 525i e-34 M20 12V zgubil polowe zebow jak jechalem i teraz go wymienilem ale silnik nie odpala tylko slychac jakies bzykanie podczas pracy rozrusznika.Wal chodzi ale nie slychac pracy tlokow.Co moglo sie stac??pomocy :cry:
tel;882470616
Opublikowano

Jednym slowem wszystko.

Skoro miales rozebrany rozrzad to trzeba bylo sprawdzic dzialanie zaworow (czy chodza tak jak powinny) a nie zakladac nowy pasek na slepo

Opublikowano
co to znaczy, ze wymieniles pasek? czy to znaczy to co mysle? Bo piszesz tak, jakbys wymienial pasek akcesoriów (poluzowal napinacz, zdjal, zalozyl, napiął i gotowe). Jesli tak zrobiles to delikatnie mowiac nie tedy droga

pozdrawiam

t.

Opublikowano

Witam

Pewnie pasek powtornie stracil zabki :P

Poprzedni stracil,bo wal sie obracal a rozrzad stal.

Wydaje mi sie ,ze masz kolizje miedzy golowica a blokiem.

pozdarwiam

Opublikowano
ustawilem na znaki krecilem walem i nic sie niezapieralo pasek ma zabki cale zaczolem krecic rozrusznikiemi glos taki jagb sam rozrusznik sie krecil a wal sie kreci wiec hyba bede musial odkrecic glowice i jeszcze jedno czy mozna sprawdzic czy zawory sa cale bez sciogniecia glowicy
tel;882470616
Opublikowano
można,zdejmij pokrywę zaworów i kręć wałem,obserwuj krzywki i talerzyki pod nimi,jak wszystko wchodzi w dół i wraca do góry do końca tzn.talerzyk jest cały czas przy krzywce,to raczej z zaworami ok,ale tylko raczej.
Opublikowano
słuchaj,jeszcze jedno bo piszesz że wał chodzi a nie słychać pracy tłoków,może zerwało klin na kole wałowym i obraca sie samo koło a wał stoi? :worried:
Opublikowano
wal sie kreci bo widze ze podczas krecenie obraca sie kolo od walka rorzadu i te kolo co napedza alternator i pompe wspomagania a jeszcze jedno czy zawory od silnika m20 2.0l beda pasowac do mojego silnika 2.5l m20a i czy dobrze ustwailem rorzad gurne kolo od walka rorzadu ustawilem na znak dolne tez na znak czy i teraz tak mysle czy w bmw tez jest tak ze 1 obrut walka rorzadu to 2 obroty walem ??
tel;882470616
Opublikowano
wal sie kreci bo widze ze podczas krecenie obraca sie kolo od walka rorzadu i te kolo co napedza alternator i pompe wspomagania a jeszcze jedno czy zawory od silnika m20 2.0l beda pasowac do mojego silnika 2.5l m20a i czy dobrze ustwailem rorzad gurne kolo od walka rorzadu ustawilem na znak dolne tez na znak czy i teraz tak mysle czy w bmw tez jest tak ze 1 obrut walka rorzadu to 2 obroty walem ??

to że kręcą Ci sie wszystkie kółka nie mówi Ci o tym że sie obraca wał,wiesz tylko tyle że sie kręci koło wałowe i nic więcej.

Opublikowano (edytowane)
a naprzykład zwal miske olejową i wtedy pokręć a ktoś niech kuka czy sie ustrojstwo kręci.jak krecisz ręcznie kolem to powinno byc czuć opory od pracujacych tłoków.wykrec jedną swiece i pokrec recznie walem to na przyklad jak bedziesz trzymal w srodku srubokret poczujesz ze tlok w niego puknie tzn ze wal sie obraca.masz trzy przykłady do wyboru.powodzenia Edytowane przez mecik
Opublikowano
a moge np wykrecic swiece i wlozyc srubokret i krecic recznie walem i wtey dez zobacze czy tloki ida do gury i nadul cz to jest zly pomyskl ??
tel;882470616
Opublikowano
ok to zaraz ide sprawdzic a z tym ustawieniem rorzadu to jak jest nieczeba robic 2 obrotow walem bo ja poprostu ustawilem na znaki
tel;882470616
Opublikowano
tylko jak krecisz sprawdzajaco przed uzyciem rozrusznika to niech ci pare razy przejdzie przez dolny znak i sprawdzaj czy nic nie chaczy w rozrządzie.
Opublikowano

jak już będziesz sprawdzał czy tłoki chodzą to na pierwszym garku ustaw tłok jak najbliżej głowicy za pomoca śrubokręta[ tak aby był jak najwyżej] i wtedy posprawdzaj znaki na rozrządzie.powinno wszystko się zgadzać,jeśli nie to masz żle ustawiony rozrząd :cry: .

p.s. tak jest w m40.ale myślę że u ciebie też :mrgreen:

klepało ale przestało!!!
Opublikowano
tloki chodza rorzad sprawdzony i nadal nic czasami odezwie sie ale to tylko nachwilke i potem cisza chyba bez sciogania glowicy sie nieobejdzie a czy zawory z silnika 2.l m20 beda pasowac do silnika 2.5l m20
tel;882470616
Opublikowano
kreci sie wal tloki chodza gora dol ale nie slychac pracy silnika wiesz jak tak "tych tych tych tych" rozrzad jest dobrze ustawiony na znaki
tel;882470616
Opublikowano
Jeżeli twoje tłoki spotkały się z twoimi zaworami \a tak z twojego postu wynika\to zawory na conajmniej trzech cylindrach są krzywy czyli na tych cylindrach nie ma sprężania przez co \rozrusznikowi jest bardzo łatwo kręcić\a słychać to tak jak gdy by odpalać auto na wykręconych świecach

Syrena z sercem od rekina!

http://img264.imageshack.us/img264/227/resize1yf.jpg


Duże Zdjęcie

Opublikowano
ok a teraz powiecie mi jak mozecie czy zaworki beda pasowac od silnika 2.0l do 2.5 obydwa m20
tel;882470616
Opublikowano
Jeżeli twoje tłoki spotkały się z twoimi zaworami \a tak z twojego postu wynika\to zawory na conajmniej trzech cylindrach są krzywy czyli na tych cylindrach nie ma sprężania przez co \rozrusznikowi jest bardzo łatwo kręcić\a słychać to tak jak gdy by odpalać auto na wykręconych świecach

 

 

Popieram w 100 %, brak kompresji.

Pozdrawiam
Opublikowano
ok a teraz powiecie mi jak mozecie czy zaworki beda pasowac od silnika 2.0l do 2.5 obydwa m20

 

Cos ty sie uczepil tych zaworow??

 

Wymiary

520 M20

dolot: 40,0/6,97 wydech: 34,0/6,96

 

525 M20

dolot: 42,0/6,97 wydech: 36,0/6,96

 

Wiec z 2.5 sa wieksze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.