Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jestem nowym użytkownikiem na forum i chciałbym się przywitać. Mam na imię Łukasz 25lat jeżdżę E39 520i.

Problem dotyczy jednej lampy, nagle przestały działać ringi oby dwa, prąd dochodzi bo sprawdziłem probówką. Nie mam pojęcia czy coś w środku mogło się rozłączyć czy w ogóle jest szansa naprawy/ wymiany tego?? podpinam link ze zdjęciami do lampy może ktoś miał już taką sytuację i będę wdzięczny za pomoc :)

 

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/v/972985_592979897401855_440141490_n.jpg?oh=2ea0238e5bb821b7147b3ddc31350371&oe=52466503

Opublikowano
CCFL Ambience to są ringi w których są żyłki całe świecące czy diody połączone ze sobą?? Przetwornicę pewnie znajdę wewnątrz lampy? Moje ringi wyglądają tak że mają w środku żyłki które w dzień nie za mocno świecą za to w nocy bardzo ładnie .
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam podepnę się pod ten temat :mrgreen: które ringi będą lepsze CCFL czy SMD chodzi oczywiście o trwałość.

Czy w tych CCFL przetwornice naprawdę tak się szybko psują :?:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Czy w tych CCFL przetwornice naprawdę tak się szybko psują :?:

w zależności od Twojego szczęścia

czasami lata świecą i nic a kumplowi jedna stopiła się po kilku tygodniach

auto sprzedał więc nie wiem jak by to sprawowało się do dziś

najgorsze jest to że sprzedawca (nasz kolega z forum) reklamację by przyjoł ale zażyczył sobie by mu posłać cały kompletny zestaw

to nie wchodziło w rachubę bo kto będzie specjalnie lampy rozbierał gdy przetwornica jest na zewnątrz

Opublikowano
Czyli jednak lepiej kupić SMD :?: a i lampy przed liftem są rozbieralne a po lifcie już klejone http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Po lifcie są klejone, ale pierwsze poliftowe można rozebrać po podgrzaniu, bo ten klej mięknie, i nie ma z tym problemu, a nowsze, czyli już okolice 2003 rok są klejone "raz a dobrze", i ich niestety nie da się rozkleić.

Warsztaty naprawiające lampy rozcinają obudowę, naprawiają, i potem ponownie sklejają.

Opublikowano

Ringi zamontowane SMD świecą bardzo jasno błędów nie ma, ale komp również nie sygnalizuje spalonej żarówki

świateł postojowych myślę że to przez to że ringi dają również jakieś obciążenie i dla modułu żarówka dalej jest sprawna. http://www.karawanier.pl/images/smilies/niewiem.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.