Skocz do zawartości

535i V8 manual - silnik, nierowne przyspieszenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM>

 

Mam problem ze swoją piątką 535i V8. silniczek 3.5 V8 w manualu.

 

Mianowicie przy przyspieszaniu wszystko dobrze do ok. 3000 obr/min pozniej czuje jakby "dziurę" tak jakby między 3, a 4 tys obrotów nie miała mocy i idzie bo idzie, ale bez szału. Tak jakby chciała złapać ciąg, ale coś strwarza problem. Czasami na 2 idzie gładko i równo przyspiesza do czerwonego pola zakresu, ale najcześciej miedzy 3-4 tys. jest "dziura", zaciecie i tak jakby coś ją przytykało i czuć, że nie ma mocy, a po przekroczeniu ok 4-4.5 tys.obr. jest już lepiej chociaż z tą mocą nie zawsze czuje, że jest w pełni dostępna. Tak jak już wyżej napisałem czasami idzię ładnie i gładko i po prostu czuć ciąg, przyspieszenie od zera do granicy czerwonego pola zakresu obrotów ( sprawdzałem bo musiałem się przekonać czy jest ok). Ten problem delikatnie mówiąc wkurza mnie to bo czasami jakaś skoda octavia 1.9 czy audi 1.9 szybciej przyspiesza niż ja i szlak mnie trafia.

 

Proszę o jakieś wskazówki, na kompie jest kilka błędów , ale to błąd abs i hamluca recznego.

 

Dziękuje i pozdrawiam.

Opublikowano

Problem z przepustnicą (niekoniecznie wyskoczy błąd w kompie), albo przepływomierz, albo pompa paliwa.

Problem z ABS też może być, bo zdaje się, że to te same czujniki co do ASR (a raczej ACS+T) i moduł głupieje i dusi silnik.

 

Rozumiem, że nie szarpie, tylko jest słaby?

Bo jak trochę szarpie, to najczęściej wypadanie zapłonu: świece, cewki...

Opublikowano
Problem z przepustnicą (niekoniecznie wyskoczy błąd w kompie), albo przepływomierz, albo pompa paliwa.

Problem z ABS też może być, bo zdaje się, że to te same czujniki co do ASR (a raczej ACS+T) i moduł głupieje i dusi silnik.

 

Rozumiem, że nie szarpie, tylko jest słaby?

Bo jak trochę szarpie, to najczęściej wypadanie zapłonu: świece, cewki...

 

 

Dzięki za odpowiedź. Nie ma takowego szarpania. Tak jak pisałem od ok 3000 obrotow dusi się i nie ma mocy.

 

Dzisiaj sprawdzam pompe paliwa i przeplywomierz jade do kumpla jeszcze raz na podpięcie kompa.

 

Dzięki wielkie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.