Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Wszystkich

 

Mój problem polega na tym ze mam podciśnienie w baku po przeanalizowaniu podzespołów pod maska stwierdziłem brakuje filtra węglowego najprawdopodobniej chłopaczek który składał bunie do kupy zapomniał o systemie odpowietrzania baku

mój sprzęt to e36 m52b28tu jeśli jest na forum ktoś kto jest mi w stanie wytłumaczyć jak najprościej dobrać się do baku interesuje mnie (podłączenie węza do króćca odpowietrzania przy baku) i który odpowiada za odpowietrzenie? prosił bym np rysunek baku z zaznaczonym króćcem do którego powinien być podłączony ten wąż moja buda to 320i coupe 94r. Mam taki pomysł żeby podłączyć wąż do baku filtr zamocować gdzieś pod autem albo w bagażniku wlot powietrza do filtra wyprowadzony na zewnątrz np pod auto dodam że mój system składać się będzie z węża i filtra bez zaworu i podłączenia do kolektora dolotowego jeśli na forum jest ktoś kto ma pojecie o czym napisałem prosił bym o opinie na temat mojego rozwiązania czy będzie to działać ewentualnie jakie mogą być minusy i skutki uboczne takiego rozwiązania jest to moje drugie auto wcześniej e36 1.8is 92r także moja przygoda z bmw dopiero się rozpoczyna niech na ten temat wypowie się doktor który miał styczność z takim przypadkiem z tego co mi wiadomo w m52b28tu czyli e46 system odpowietrzania baku jest zbudowany inaczej ale nie znam różnic może ktoś też wypowie się na ten temat w e36 pary z baku są spalane w silniku i tym steruje komp poprzez elektrozawór ale jak to jest w moim silniku ? gdzie ewentualnie szukać pinów pod elektrozawór i który króciec przy kolektorze powinien być podłączony pod filtr węglowy silnik m52b28tu z e46 2000r nie znam modelu budy

 

Pozdrawiam Marcin

Opublikowano
Akurat tą stronę znam bardzo dobrze przegrzebałem tam wszystko i niestety nie mam tam zaznaczonego króćca odpowietrzającego chodzi mi tez o to żeby ktoś kumaty powiedział jak najprościej odkręcić bak muszę jechać na podnośnik czy dam sobie rade na lewarkach?(bez kanału) chodzi o opinie kogoś kto odkręcał bak samemu a nie dał auto do mechanika Pozdrawiam.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem co Ty chcesz wykombinować.Jeżeli ta twoja instalacja ma być bez zaworu to po co się męczyć,wystarczy w korku paliwa wywiercić otworek 1mm i po sprawie.Nie wiem co chcesz w ten sposób osiągnąć i w czym leży problem?Bo jeżeli w samym podciśnieniu to tak jak wyżej napisałem.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Wiem ze takie rozwiązanie było by najprostsze ale obawiam się ze przez ta właśnie dziurkę będzie mi się syf dostawał do baku i coś się może zapchać?
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

1mm ? nic ci się nie stanie, chyba że bez klapki wlewu po polu bokiem latasz :D

w wielu starych golfach i fiatach tak jest i nic się nie dzieje,

 

Tylko pamiętaj 1mm starczy! Nie więcej :8)

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
jak najprościej odkręcić bak muszę jechać na podnośnik czy dam sobie rade na lewarkach?(bez kanału)

Dasz radę bez kanału ale to mało wygodne ponieważ musisz rozpiąć wał i jego podporę.Następnie od dołu zostanie Ci już do odkręcenia tylko dwa wieszaki,które z jednej strony są wpinane a z drugiej przykręcane nakrętką 13mm.Pamiętaj też,że aby wyjąć zbiornik musisz pod kanapą odkręcić przewody paliwa z pompy i powrotu oraz wypiąć wtyczki.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.