Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cypisek21, ale mówisz o spalaniu z trasy? Ja kiedyś jak jechałem z Bytomia do Wawy to naprawdę nie oszczędzałem, często łapalem ponad 2,0, rzadko schodziłem poniżej 1,6 a spalanie wyszło (z całego baku, bo tankowałem w Bytomiu a potem zaraz w Wawie) ok. 13,5 (13,4, jeśli dobrze pamiętam). To spalanie o którym mówisz jest dziwne szczególnie że masz na myśli manual, bo z tego co wiem to taka wersja pali zauważalnie mniej. No chyba, że masz na myśli jazdę ze stałą prędkością 200+, ale to u nas jest ciężkie do wykonania (pomijając stały przelot autostradą).

 

oli222, bardzo możliwe - mieszkam na Kabatach ;) Mojego malucha w sumie łatwo poznać - trochę obniżony, poszerzana stal, w środku dwa kubełki (poza tym pełne wnętrze) i zwykle jedzie dosyć szybko (jak na malucha) ;) Blachy też łatwe do zapamiętania ;)

 

http://i.imgur.com/khAyUGC.jpg?1

 

P.S. Ten kolor taki zażółcony, bo fotka z instagramu i jakiś filtr jest ;)

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 6 lat później...
Opublikowano

Niecodzienna historia miała miejsce... Jakiś rok temu zobaczyłem na parkingu piękną jedynkę w M-Paku, nie wiem nawet po czym ale pomyślałem "chyba moja", chociaż zbieg okoliczności musiałby być nieziemski - sprzedałem auto w 2014 do Gdańska, auto było na blachach WWL. Po kilku minutach przyszła właścicielka, zagadałem, okazało się że to 130i, sprawdziliśmy VIN - to ta! :D Ja sprzedałem auto do Gdańska, obecna właścicielka kupiła w Poznaniu - trochę świata wóz zwiedził. Powiedziałem, żeby dała znać jakby sprzedawała...


W zeszłym tygodniu właścicielka dała znać. Szybkie oględziny, wziąłem auto do zaprzyjaźnionego warsztatu żeby zobaczyć, w jakiej jest kondycji. Igła :D Co ciekawe, nawet po tylu latach auto wciąż jest bezwypadkowe i w 100% w ori lakierze, co w 130i raczej nie jest codziennością.


Tak wygląda teraz (fotka z oględzin):


0e02530e5a3e.jpg


Chciałem auto kupić bez letnich kół (bo mi się nie podobają), przyjechałem po auto ze swoimi BBS (kute RC 304 17x8, 7,5 kg sztuka), ale niestety przód ociera o zacisk... Fotka z przymiarki w garażu poprzednich właścicieli:


200cf6dbdfbe.jpg


Koniec końców udało mi się trochę popracować przy zaciskach i upchnąłem BBS :D Kilka fotek:


14b58ee84ad4.jpg 5dd3538d67cc.jpg 3817d18c73fe.jpg 863ebf0b38bb.jpg


A tak auto wyglądało za mojej kadencji 8 lat temu przez większość czasu (felgi Motorsport):


663d7afcaf67.jpg


3c90aacc33f9.jpg


A tak na początku po zakupie (felga ori z VINu):


f15f0ca7f868.jpg


I jedna świeża foteczka już po zmianie blach na moje ukochane WN: [EDIT: nie wiem dlaczego takie obrócone... przed wrzuceniem jest OK, po otwarciu miniaturki jest OK, ale na miniaturce jest jak jest...]


072139ba9d5e.jpg


Autem będzie jeździła moja żona :hyhy:

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No proszę tyle lat i przypadek sprawił, że kupiłeś swoje auto :D Gruba historia.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

A witam sąsiada :D Ja co prawda po mieszkaniu od urodzenia na Ursynowie przeprowadziłem się w zeszłym roku na Wolę, ale na Ursynowie wciąż bywam kilka razy w tygodniu bo jakoś nie mogę się z tą dzielnią rozstać :D


A co do tego, że felga nie chciała wejść - tak, to standard 330 mm. Chyba ten BBS ma wyjątkowo gruby bęben. Jak widać nie każdy model 17" wchodzi na ten hebel.

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Opublikowano
A witam sąsiada :D Ja co prawda po mieszkaniu od urodzenia na Ursynowie przeprowadziłem się w zeszłym roku na Wolę, ale na Ursynowie wciąż bywam kilka razy w tygodniu bo jakoś nie mogę się z tą dzielnią rozstać :D


A co do tego, że felga nie chciała wejść - tak, to standard 330 mm. Chyba ten BBS ma wyjątkowo gruby bęben. Jak widać nie każdy model 17" wchodzi na ten hebel.

 


Kurde nie lada zaskoczenie powiem z felgą - ja upchałem 340mm z czterotłokiem pod 17 cali, szwagier u siebie ma 348mm z 335i też w 17 calach. Szkoda bo poszukiwałem takiej felgi.

Opublikowano
Nie stawiałbym ich na skreślonej pozycji. Kojarzę zacisk pod 348 mm (mam w rodzinie E60 535d) i moim zdaniem jest spora szansa, że wejdzie. Oryginalne zaciski ze 130i mają bardzo wypukłe fragmenty (którymi właśnie tarły o felgi), możliwe że hebel 348 mm z innym zaciskiem prędzej się zmieści.

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

  • 1 rok później...
Opublikowano

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i Smurf na tor - klik!

G31 LCI

MX-5 ND '19 track car

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.