Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisałem już o tym kiedyś ale sytuacja trochę się zmieniła. Przy puszczaniu sprzęgła na pierwszym i drugim biegu, po puszczeniu i utrzymaniu stałych obrotów około 2500 szarpało mi samochodem. Wymieniłem połamaną poduszkę dyfra.

 

Poprawa jest odczuwalna i zauważyłem że jak nie wchodzę na 1 i 2 bieg powyżej 2000 obrotów i trzymam się między 1800/2200 puszczając sprzęgło na 1 i 2 biegu to nie szarpie.... ruszyłem dla sprawdzenia z piskiem opon przy 5000 obrotów i rusza mi płynnie z piskiem opon.

 

Więc występuje to głównie przy ruszaniu z 1 i 2 w przedziałach od 2500 do 4000 obrotów. Mechanik powiedział mi że spotkał 2 takie przypadki i że to normalne.

Opublikowano

Czy ktoś miał podobny problem i udało się go w pełni naprawić? Jeździłem różnymi samochodami, nawet starszymi kilka lat od mojego z większym przebiegiem i mimo że były to totalne gruchoty to nie szarpało sprzęgło. Musi być na to jakieś rozwiązanie, jeśli ten model tak ma po określonym przebiegu to jest jakaś porażka.

 

Nie jest to jakoś bardzo uporczywe, przy spokojnej jeździe i powolnym ruszaniu nie przekraczając 2000 obrotów na 1 i 2 biegu szarpanie praktycznie nie występuje. Czasami się zdarza ale bardzo rzadko. Czytałem o ludziach którzy wymieniali większość elementów przeniesienia napędu, regenerowali maglownice, wymieniali sprzęgło, poprawa była ale nadal szarpanie występowało. W jednym z postów była moja o czujniku położenia wału ale nie wiem czy to może być przyczyna szarpania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.