Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam bunie 320d i mam kilka problemów a mianowicie

- po odpalenie po około 10sek. zapala się zółta kontrolka oleju o po chwili gaśnie (stan oleju jest prawidłowy)

-w dodatku pod odpaleniu przez pierwsze kilka sekund auto chodzi zdecydowanie głośniej i strasznie kopci czuć jakby niespalone paliwo, niekiedy w pierwszych sekundach faluje na obrotach w zakresie 500-900 obr/min

- i ostatnia (jak na ten czas wada) gdy autem ruszam na luzie np z górku to po przejechaniu około 1 metra lub 2 przy prędkości około 5 km/h obroty podnoszą mi się o 100 z 900 na 1000 obr/min i po zatrzymaniu obroty wracają

Prosze o pomoc, jeśli było to nie mogłem znaleźć:/

z góry dzięki :)

Opublikowano

1. Zaczynają się problemy z czujnikiem poziomu - częsta wada w modelu E46.

2. Zużyte zawory kierunkowe z podstawie filtra oleju - wada fabryczna modelu E46.

3. Falowanie obrotów - uszkodzony elektryczny podgrzewacz płynu, przepływomierz lub pompa wtryskowa.

 

Potrzeba kompleksowa diagnostyka komputerowa statyczna i dynamiczna za pomocą INPA lub DIS.

Opublikowano
diagnostyka była wykryto błąd na wtryskach i na świecach z tego co mi powiedział mechanik to tuleja wtryskiwacza bo auto ma przejechane 250k i praktycznie nie ma mocy passat przejechane ponad 300k 1,9d 115km kombi i nie mogłem go dogonić w zakresie obrotów 1000 do 1500 auto kompletnie nie przyśpiesza nawet na 1 biegu dusi się :/ auto bez redukcji nie przyspieszy :/
Opublikowano
Yyy... jak to błąd na wtryskach? :worried: Przecież to są zwykłe sprężynówki wielootworkowe :roll: Przekaźnik świec zawsze wywala jak jest wykryty spadek napięcia przez ECU. Po drugie co to jest według mecha "tuleja" wtryskiwacza??! :shock: Po trzecie porównanie systemu pompowtryskiwaczy do systemu zasilania pompami promieniowymi nie jest najlepszym pomysłem i nie świadczy dobrze o pomysłodawcy. Po czwarte umów się z kimś ogarniętym na kompleksową diagnostykę komputerową, bo z tego co opisujesz to można wymieniać wszystko po kolei i liczyć na uśmiech losu, że w końcu trafisz w przyczynę usterki.
Opublikowano
też mi się tak wydawało. Spalanie jest w normie 6-7 litrów max ale brak mocy dobija... czyli muszę zmienić mechanika :/ z tego co on stwierdził to jest tam wtrysk typu x2 coś takiego i regeneracje powiedział że 500 zł więc nie mała kasa i jeśli okaże się że to nie to to kasa w błoto :/ dodam że przed kupnem poprzedni właściciel wymieniał egr może on jest przyczyną ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.