Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiec jakis miesiac temu mialem uszkodzony jeden z wezy ktory spowodowal ubytek plynu i zagotowanie sie silnika. Awaria zostala usunieta ale teraz zrodzil sie inny temat:

-zapowietrzanie sie ukladu

-chyba za duze cisnienie

-ubytki chlodziwa

-czuc spaliny w zbiorniczku

brak masła, olej czysty poziom sie nie zmienia, dymienie wystepuje przy niskim stanie plynu i zapowietrzeniu

stawiac na peknieta glowwice czy moze tylko uszczelka?

Opublikowano
stawiac na peknieta glowwice czy moze tylko uszczelka?

Głowica i tak to zrzucenia i splanowania więc sprawdzenie jej obowiązkowo.

Opublikowano

ale chyba 3 tyg tak pojezdze jezeli bede kontrolowal plyn i odpowietrzal?

3miechy temu zrobilem swapa za3 tys tydzien temu wszystkie tuleje hamulce ikompletna konserwacje podlogi za 2 tysie i chwilowo musze sie wstrzymac

Opublikowano

Albo panewki jeśli płyn pójdzie na olej

 

Odpowietrz dokładnie układ. Bąble są w zbiorniczku wyrównawczym po odpaleniu zimnego silnika? Dym z rury wydechowej jest? Przegrzewa się?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.