Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam poważny problem z 318is. Auto miało juz wymieniona sondę lambda przeczyszczony przepływmierz i silniczek krokowy, cewki psrawdzone, czujnik położenia przepustnicy wymieniony, przewody zapłnowe i sewiece równiez nowe, a dolegliwośc dalej istnieje.Ciśnienie na listwie 3. Auto podczas jazdy na małych obrotach dusi się a po wcisnieciu gazu na maxa po pewnym czasie przyspiesza ale z wielkim opóźnieniem, potrafi nawet szarpać. Filtr paliwa jest również nowy. Straciłem trochę pieniedzy w sumie to juz drugi silnik mógłbym chyba kupić. wszystko jest na nowych częsiach orginały. Zaczynam juz powatpiewać w to auto. Może mi ktos pomóc?????

 

Pozdrawiam

Opublikowano
sprawdz czy masz dobrze zamontowane czujniki polozenia walu (sa dwa) ja mialem podobny przypadek i okazalo sie ze wlasnie jeden z czujnikow sie poluzowal
Opublikowano
Jak mam znaleźć te czujniki w którym miejscu sa umiejscowione?? z tej strony gdzies od rozrządu?? Dodam jeszcze że ta dolegliwośc niedzieje się cały czas tylko raz jest dobrze a raz się nieda jechać.Na wyższych obrotach jest dobrze, na biegu 4, 5 jedzie bezproblemu. Najgorzej dodczas ruszania lub powolnej jazdy wtedy nieda sie jechac.Cos sie psuje ale jeszcze dokońca się niepopsuło jak to określił jeden z mechaników za usługe 70zł:) Is-trudny orzech do zgryzienia:)
Opublikowano
niepotrzebnie wymieniles pol auta, u mnie takie objawy byly spowodowane wodą w kostce, ktora dochodzi do sondy lambda, dobrze ze sie nie posluchalem mechaniorow i nie wymienilem pol auta :modlitwa:
Opublikowano
czyli po odpieciu sady będe mógł jedynie to wykluczyc czy jest oki???dzieki spróbuje i taki sposób
Opublikowano
Witam Sprawdziłem sondę i wilgotności niema zarówno w gnieździe wtyczki ani w jej okolicy.Co do czujnika wału to też sa stabilne . Jak mam sprawdzic czujniki czy działaja poprawnie?? Teraz juz niewiem co siedzi w tym aucie.
Opublikowano
Witam. Też mam IS-a i moze dorzuce banalna rade ale u mnie to jest chyba przyczyna nierownej pracy. Chodzi o nieszczelnosc przewodow powietrza, a dokladnie gumy laczacej przeplywomierz i kolektor (taka najwieksza z zeberkami). Obejrzyj ja dokladnie w zgjeciach i przy złączach. Moja jest pekniete przy złaczu i jak silnik pracuje wystarczy ze lekko scisne gume to zaczyna wariawoac i nierowno chodzic jak lapie lewe powietrze. Juz sobi zamowilem nowy przewod mam nadzije ze to cos pomoze, daj znac jak te przewody wygladaja u ciebie. A jeszcze powiedz jak ze spalaniem teraz ci wychodzi? Mi np chodz nowka sonda i tez wszystko przeczyszczone to w miescie np wali 13-14, moze i to jest przyczyna.
Opublikowano

Witam

Kompa resetowałem i po zresetowaniu pochodziła kilka dni dobrze i później znowu wariuje, jeżel chodzi o przewody wszystkie przejzałem dokładnie i zadnych pekniec nieznalazłem. Ze spalaniem to pali ile chce szczerze powiem że niesprawdzałem auto jeździ tylko i wyłącznie na bezynie, jeżeli mozna to wogle określic że ono jeżdzi, ale też coś koło tego co u Ciebie ze spalaniem. Mam juz dośc tej is. Trzeba pomysleć o zmianie silnika chyba bo ten to mnie do nerwicy doprowadzi:)Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.