Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Świetna.

BTW można jakieś namiary odnośnie Team200+?

Nie ma namiarów :) Są spoty czwartkowe, ale to trzeba mieć konkretne auto, 200+ dotyczy mocy, natomiast często to za mało ;)

 

Dzięki za info. Mamy wspólnie z kolegą jakieś 550KM to może wystarczy żeby podjechać ;-)

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak porównując, to chyba mniej problemów masz jednak z 1er co ? Bo nie udało mi się jeszcze całego tematu przewertować :)
http://s32.postimg.org/8t3axzpc5/podpis_Forum_BMW.png
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Tak porównując, to chyba mniej problemów masz jednak z 1er co ? Bo nie udało mi się jeszcze całego tematu przewertować :)

Z tego co czytam to Sławek ma problemy ze wszystkim, czym jeździ. Ale chyba mało kto tak ujeżdza samochody, pewnie dlatego :D

Opublikowano

Ano, M135i bardzo dużo nie jeździło, w zasadzie po zakupie byłem nim 2 razy na torze... i potem już NIGDY nie było sprawne na tyle, żeby znów pojechać na tor :D :D :D

Przy czym w przypadku M135i było kilka niezależnych ode mnie splotów okoliczności - wypadek nie z mojej winy, po programie poszło sprzęgło które mi ukradł Radzikowski z Wawy, odesłał mi inne, które spaliło się od normalnej jazdy po miesiącu, w międzyczasie walka ze skrzynią trwała kilka miesięcy, nikt nie chciał się podjąć naprawy. Nawet nie wiem jak to się tak mocno rozciągało, naprawa każdej z tych rzeczy trwała miesiącami.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ano, M135i bardzo dużo nie jeździło, w zasadzie po zakupie byłem nim 2 razy na torze... i potem już NIGDY nie było sprawne na tyle, żeby znów pojechać na tor :D :D :D

 

Gdzie latałeś ?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Poznań i Brno.

 

Brno bardziej mi się podobało, ciekawie ukształtowane.

Trudniej jest słabym autem, podjazd za pierwszym winklem obnaża błędy w technice.

Jaki poziom czasów robiłeś na Poznaniu? Byłeś serią czy po modach ?

Na Północną Pętle się nie wybierałeś ?

Paru moich znajomych pojechało, ale Lancery wróciły na lawecie :mrgreen:

Klasyczny tor niewiele wybacza.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano

Na obu torach byłem serią i na obu nie poszalałem do oporu, bo seryjne M135i nie jest autem torowym ;) Wywalało błąd silnika z przegrzania, musiałem sporo chłodzić. Potem jak zacząłem modzić, to już zaczęła się seria problemów :D

Na Nurburgring pojadę M2 w przyszłym roku zapewne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na obu torach byłem serią i na obu nie poszalałem do oporu, bo seryjne M135i nie jest autem torowym ;) Wywalało błąd silnika z przegrzania, musiałem sporo chłodzić. Potem jak zacząłem modzić, to już zaczęła się seria problemów :D

Na Nurburgring pojadę M2 w przyszłym roku zapewne.

 

Co fakt to fakt, wiele razy się zdarzało, że po kilku godzinach na Poznaniu, nie jeden nie miał czym hamować, nie wspominając już o oponach :mrgreen:

Słabe chłodzenie to chyba ogólnie problem Bmw.

Mam nadzieję, że M2 będzie pozbawione tego problemu.

Aczkolwiek mało które auto cywilne jest w stanie wytrzymać upalanie na torze.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niby M to nie takie auto cywilne :roll:

 

Konkretnie chodziło o m135, a to jednak jedynie czysty marketing.

Chłodzenie jest ogólnie problemem, bez dodatkowych wskaźników, latanie po torze jest obarczone dodatkowym ryzykiem.

Zwłaszcza jak idziesz pełnym piecem i nie masz pojęcia co dzieje się z temperaturą oleju, cieczy.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
M135i pod tym kątem mnie rozczarowało, dlatego na 1 ogień poleciał intercooler co poniekąd załatwiło temat przegrzewania, potem jeszcze lepsze hamulce m-performance. I tak się ciągły te zmiany, chyba większość już zrobiłem i nie mam kiedy tego na torze przetestować, bo teraz z kolei wywala komputer bład i ograniczenie mocy z powodu downpipe jak się przekroczy 180-200kmh.
Opublikowano

Oo, dziwne... Ciekawe jak po programie się zachowują ;)

Tym niemniej M235i się nie umywa do M2 na zakrętach.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oo, dziwne... Ciekawe jak po programie się zachowują ;)

Tym niemniej M235i się nie umywa do M2 na zakrętach.

 

Dla mnie M2 wygląda jak milion dolarów, po modach będzie gonić jak m4 gts :wink:

Swoją drogą obraz samych liczników, bez danych z RL z wykresami to jednak mało wiarygodne.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Oo, dziwne... Ciekawe jak po programie się zachowują ;)

Tym niemniej M235i się nie umywa do M2 na zakrętach.

 

Dla mnie M2 wygląda jak milion dolarów, po modach będzie gonić jak m4 gts :wink:

Swoją drogą obraz samych liczników, bez danych z RL z wykresami to jednak mało wiarygodne.

Czemu mało wiarygodne?

Moc ale i waga trochę większe w M2, ale przy tym jest szerszy, ma z pewnością większy docisk, ma szersze opony i pewnie dlatego ta różnica. A tak przy okazji, serio M2 ma mniej momentu? Aż dziwne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oo, dziwne... Ciekawe jak po programie się zachowują ;)

Tym niemniej M235i się nie umywa do M2 na zakrętach.

 

Dla mnie M2 wygląda jak milion dolarów, po modach będzie gonić jak m4 gts :wink:

Swoją drogą obraz samych liczników, bez danych z RL z wykresami to jednak mało wiarygodne.

Czemu mało wiarygodne?

Moc ale i waga trochę większe w M2, ale przy tym jest szerszy, ma z pewnością większy docisk, ma szersze opony i pewnie dlatego ta różnica. A tak przy okazji, serio M2 ma mniej momentu? Aż dziwne.

 

Chodzi mi wyłącznie o obraz z liczników, ciężko się odnieść, bo nic więcej nie widać, warunki mogły być różne, było by lepiej gdyby były dane z RL.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Nie to żebym się czepiał, ale w suchych pomiarach z RL będzie widać jeszcze mniej :D

Generalnie dziwna sprawa, w każdym innym modelu M z palcem w dupie na prostej objedzie najmocniejszą cywilną wersję, a tu? Albo przeszacowali 40i albo nie doszacowali M.

Opublikowano
Albo zblokowali M2 żeby nie objeżdżało M4 na dzień dobry. Zobaczymy jak będzie porównanie na stage1.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie to żebym się czepiał, ale w suchych pomiarach z RL będzie widać jeszcze mniej :D

Generalnie dziwna sprawa, w każdym innym modelu M z palcem w dupie na prostej objedzie najmocniejszą cywilną wersję, a tu? Albo przeszacowali 40i albo nie doszacowali M.

 

Ale będzie widać po wykresach czy nie było z górki :wink:

Myślę, że moc może być bardziej zbliżona niż pokazuje katalog.

Zwykle M jest znacznie mocniejsze od cywila, czy to w przypadku 3er, 5er, czy 6er to i znacznie lepsze są osiągi.

Sławek ma rację w tym przypadku, M2 to taki trochę Cayman, niby budżetowe Porsche, a gt4 na winklach wyszło za dobre :wink:

Myślę, że w zasadzie nie bardzo jest jak ulokować M2, bo zwyczajnie, M3/M4 jest za słabe :D

Powinno mieć w serii jak Manhart 500+ to wtedy M2 by mogło mieć 400+ i seryjne 140 by objeżdzało :wink:

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.