Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tymczasem ścigałem się teraz i trochę lipa - przy 10 stopniach na słabo rozgrzanych oponach (ale nie zimnych) auto zerwało mi przyczepność przy wrzuceniu 3 biegu... i 4 też... Jak żyć? :roll:

 

To faktycznie masz problem :lol:

Opublikowano

Pedał "gazu" nie działa 0-1 wiec kwestia jak się nim operuje. A myśle że te utraty przyczepności wywołujesz celowo ;)

 

Wiem że to subiektywna opinia, ale ja do rajdówki też kombinowałem ze sprzęgłem u wspomnianego przez Ciebie specjalisty. Wiem że firma ma dobrą renomę a fora nie są od anty reklamy ale mam bardzo złe wspomnienia ze współpracy z nimi i wiem od ninnych że przytrafiają się im fuck upy coraz częściej.

Opublikowano
No w momencie gdy się ścigałem, gaz miałem cały czas w podłodze raczej :) Oczywiste jest, że w spokojnej jeździe nie tracisz przyczepności, natomiast w w takim 120d niezależnie ile gazu nie wciśniesz, to przy 100kmh nie zerwiesz przyczepności.
Opublikowano
Zgadza się - tylko fakt że się ścigasz, czy jeździsz na czas po torze nie oznacza że masz cały czas gaz w podłodze. ;) Masz go wtedy jak jesteś w stanie przełożyć moc na nawierzchnię. Przy sportowej jeździe często mniej daje więcej. Oczywiście jestem mądry zza klawiatury a nie raz przez to jak się podpaliłem kończyłem gorzej niż tylko tracąc trakcję. ;) Ale nigdy nie zwalam winy na napęd.
Opublikowano

Ależ prawdą jest to co piszesz, natomiast mi zawsze bardziej chodzi o to, że przy bardzo szybkich autach masz do wyboru dwie opcje:

1. Ośka, szybka tylko na suchym, szczególnie na starcie "z rolki".

2. 4x4, zawsze szybsze od ośki na starcie oraz też w jeździe, jeśli nie jest przyczepnie.

 

W związku z tym, moje M135i pokazuje pełnie mocy tylko jak jest sucho i najlepiej jeszcze ciepło :) W pozostałych przypadkach ślizga się mocno, bardzo mocno lub wyjątkowo mocno.

Opublikowano

No to się rozumiemy. :)

Ja mimo tych dysfunkcji wybieram do samochodu którego używam dla przyjemności i bezcelowej jazdy (nie zawsze bokami czy na czas) RWD. I to w każde warunki z wyjątkiem śniegu. Nie przeszkadza mi że na mokrym pojadę wolniej po zakrętach, ale i tak da mi to więcej funu. Nie lubię sposobu w jaki X-drive prowadzi doprowadzone do poślizgu, nie wspominając o samym poślizgu.

Samochód użytkowany jako daily drive z mocnym silnikiem - nie mam nic przeciwko X-drive, a nawet jestem fanem.

Opublikowano
Kiedyś miałem E39 530D (184KM, manual), to uważałem, że w tym aucie nic lepszego niż RWD nie ma. Na suchym nie rwało asfaltu, ale na śniegu latałem po drogach nawet 100kmh bokiem i czułem się pewnie. No ale to właśnie kwestia, że mocy było tak w sam raz. Gdzieś w okolicach 7s do setki kończy się logiczne uzasadnienie większej mocy, zaczyna się zabawa :)
Opublikowano
Kiedyś miałem E39 530D (184KM, manual), to uważałem, że w tym aucie nic lepszego niż RWD nie ma. Na suchym nie rwało asfaltu, ale na śniegu latałem po drogach nawet 100kmh bokiem i czułem się pewnie. No ale to właśnie kwestia, że mocy było tak w sam raz. Gdzieś w okolicach 7s do setki kończy się logiczne uzasadnienie większej mocy, zaczyna się zabawa :)

 

 

Czyli logicznie myśląc mam mocy w sam raz:P

Opublikowano
Kiedyś miałem E39 530D (184KM, manual), to uważałem, że w tym aucie nic lepszego niż RWD nie ma. Na suchym nie rwało asfaltu, ale na śniegu latałem po drogach nawet 100kmh bokiem i czułem się pewnie. No ale to właśnie kwestia, że mocy było tak w sam raz. Gdzieś w okolicach 7s do setki kończy się logiczne uzasadnienie większej mocy, zaczyna się zabawa :)

 

 

Czyli logicznie myśląc mam mocy w sam raz:P

Haha jak miałem e90 z dieslem ok 180 koni trakcja była super i myślałem że jak zwiększają moc to też zwiększają trakcje ale od 300 koni silnik

z przodu napęd na tył to się nie da ale już rozkład taki jak w maclarenie napęd na tył jest niesamowity 3 sec do setki szacun

Opublikowano
Na jakich kapciach Wy latacie, ze taki ogromny problem? i macie na mysli przyspieszanie idealnie w lini prostej??

 

245, 177KM, musi być naprawdę mokro żeby trakcja zaczęła migać :)

 

Sławomir, może jakbyś założył coś bliżej 300 :D :D Wyglądałoby to jak stary Countach ale może by się lepiej kleiło :)

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Na jakich kapciach Wy latacie, ze taki ogromny problem? i macie na mysli przyspieszanie idealnie w lini prostej??

 

245, 177KM, musi być naprawdę mokro żeby trakcja zaczęła migać :)

 

Sławomir, może jakbyś założył coś bliżej 300 :D :D Wyglądałoby to jak stary Countach ale może by się lepiej kleiło :)

No właśnie w tym problem, że BMW nie przewidziało szerszych laczków niż 245 :mad2:

Opublikowano
Mam 265, najszerzej co weszło bez poszerzania błotników. Ale sama szerokość to jedno, drugie to typ gumy. Przecież na moich oponach słychać piasek uderzający o nadkola podczas jazdy po parkingu, co tak mocno kleją. Ale to nic nie zmienia, jak dowalisz do oporu, zrywa, ale w lato na rozgrzanych dobrze oponach w zakrętach jest nieziemska przyczepność.
Opublikowano
Mam dość duże wrażenie, że jednak bardziej niż opony, to mi sprzęgło ślizga.. nowe :O Nie wiem, czy to tak podczas docierania i to przejdzie? :] Boje się, że do bani to nowe sprzęgło mam.
Opublikowano

Ale ciekawy mod dziś znalazłem, widzę, że spokojnie można iść dalej z mocą... tylko jak to ogarnąć :D

 

432HP and 600NM

‎wagnertuning‬ downpipes

bmc airfilters‬

‎pp-performance‬ software

 

http://i.imgur.com/8R0vVAt.jpg

Opublikowano
jedziesz do mg motorsport robia Ci downpipe'y a najlepiej calego komina ;) i customowy dolot... kupujesz gabkowe filtry duzej przepustowosci i na strojonko ponowne :) zapach benzyny bez kata bezcenne :) uwielbiam :)
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Z powłoką ceramiczną i bez... :D

 

http://i.imgur.com/WRZ3Bqf.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.