Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kolegów. Mam mały problem z dostaniem się do bagażnika w moim Touringu. Jak wiadomo w kombiakach zamka w klapie nie ma. Szyba z kluczyka otwiera się bez problemu, listwa w klapie sprawdzana i działa, mikrostyk dobry, bezpieczniki OK. Czy problem leży w przewodach? A jeśli tak to po której stronie, bo u mnie osłona gumowa jest zarówno po prawej jak i po lewej stronie (stojąc za autem). Proszę o poradę. Idealnie by było gdybym dowiedział się jakie kolory przewodów odpowiadają za sterowanie zamkiem.
Opublikowano
ja mam częsty ten sam problem tylko w sedanie 2004 r co chwile łamią się przewody w gumowym wężu idącym z nadwozia do klapy... i sam dochodziłem jaki jest od czego mierniczek do ręki i sprawdzaj :) ja mam w planach zrobienie kpl nowej instalacji w tamtych okolicach :)
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam ponownie kolegów. Niedawno pisałem, że nie otwiera mi się tylna klapa w Touringu. Pomodziłem coś przy tym mikrostyku i sytuacja jest taka, że działa jak chce...czasem tydzień wszystko OK a czasem żeby go na kolanach prosił to nie otworzy. Problem jest na pewno w tym mikrostyku. Pytanie moje jest takie: chce kupić taki mikrostyk ale nie w serwisie za 160zł tylko w elektronicznym za 5zł:) Chodzi mi tylko o to jakie to oryginalne ustrojstwo ma parametry. Zasilanie, prąd napięcie ilość styków, stabilny czy nie. Nie chodzi tu o jakieś druciarstwo, ale bez sensu płacić tyle kasy za coś co rzeczywiście warta 5zł.

Pomóżcie.

Opublikowano
ten mikrostyk wygląda tak jak każdy inny(przynajmniej w sedanie) i jest aktywowany masą nie + , u mnie sytuazja wygląda tak ,że też otwiera jak mu się z chce ale to wina kabli co chwile łamie się w innym miejscu niestety bmw zastosowało takie kable , ja sprawdzałem mikrostyk za każdym razem i to nie jego wina u mnie oprocz otwierania od początku posiadanie atua tj 2 lata był problem też ze światłami wstecznymi i z jedną postojówką i to wina tych kabli w gumowym przewodznie idącym z karoseri do klapy...
Opublikowano
Jak zaczynają się łamać kable to trzeba myśleć o zmianie instalacji. Mi się niedawno zaczęły łamać i za tydzień/dwa będę wymieniać odcinek od klapy aż do jakiegoś miejsca gdzie już są w karoserii. Inaczej to będzie trzeba co jakiś czas tam zaglądać i łatać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wyciągnij mikrostyk i go przeczyść. Jest on rozbieralny wiec nie bedzie problemu. U mnie tez raz działał raz nie. Po czyszczeniu jest wszystko ok

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Dzieki za odpowiedzi. Na razie zalałem go WD 40 i póki co działa, u mnie kable wyglądają nieźle więc problem ewidentnie jest w mikrostyku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.