Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:twisted: witam serdecznie :twisted:

 

zaczne moze od poczatku. wczoraj stoczylem zazarty pojedynek z saabem 900 se 2.3 "2 gen. bez turbo" i z duma moge sie pochwalic ze dostal niezle manto od mojej "babci".

no ale, dzisiaj cos zaczeko "zgrzytac" a dokladniej rzecz biorac zauwazylem ze zazy sie kontrolka od ladowania. po przejechaniu kilkunastu kilometrow dolaczyla jeszcze od abs-u "czyli ladowania brak"

ale bardziej martwi mie to ze dziwnie zaczela podnosic sie temperatura na wolnych obrotach "obroty ok. 850 ladowania prawie 0 wszystko powoli zaczyna przygasac a temp. w goge"

co wy o tym myslicie :?: :?:

dodam jeszcze ze w wakacje wynienialem szczotkotrzymacz alternatora.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zgadzam się z powyższym, a dołożę jeszcze to, że jak jest słabe ładowanie (niskie napięcie, bo, jak wspominałeś, ABS już się wyłożył), to wskazanie może lecieć w górę.
Kai
Opublikowano

dzisiaj zrobilem pomiar ladowania i wyszlo baaardzo malo 12.6 v

stawiam raczej na alternator bo pasek jest napiety jak baranie jajka.

dzisiaj jechalem ta sama trasa co wczoraj i nic a nic wskazowka od temperatury nie przekroczyla polowy.

 

wydaje mi sie ze alternator moze sie blokowac, jak dzisiaj jechalem to dwa razy tak jakby sie odwiesil. kontrolki od ladowania i abs-u zgasly autko nagle dostalo energi. ale juz po chwili bylo tak samo.

Opublikowano
No to w tym momencie stawiam na lozyska w alternatorku (jezeli faktycznie sie blokuje - w co watpie). Moim zdaniem podl regulator napiecia z tym ze czasami zaskakuje i wtedy jest OK.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
szczotkotrzymacz z regulatorem napiecia wymienialem w wakacje. to jakos 10000 km. temu. chyba nie powinien sie jeszcze zuzyc :?:

 

No, nie powinien, ale... :)

Regulator ze szczotkami może być sprawny, ale pierścieni może już w alternatorze nie być.

Kai
Opublikowano
szczotkotrzymacz z regulatorem napiecia wymienialem w wakacje. to jakos 10000 km. temu. chyba nie powinien sie jeszcze zuzyc :?:

 

Jedyną rzeczą, którą wymieniałem dwa razy z rzędu był własnie szczotkotrzymacz. Wytrzymał 10 Tkm. Też byłem zdziwiony.

Opublikowano
Nie zazdroszcze ci bo twoje auto zachowuje sie jak by przejechalo poł miliona. Ale na liczniku moze byc nie wiem ile jesli poprzedni wlasciciele chociaz troche dbali o takie sprawy jak np. okresowa diagnostyka. Jesli samochod byl kupiony od "brudasow" to auto doprowadzic do poczatku to jest koszt zakupu auta;/ i nic na to nikt nie poradzi:( moja rada: dolozyc do auta i sie z niego cieszyc albo go sprzedac w takim stanie jakim jest bo BMW jest autem najlepszym w europie (moja opinia:P).
Opublikowano

Szanowny Panie BMW Maniacu :twisted2:

 

Tak sie składa, że jestem bardzo szczęśliwym posiadaczem tego auta od prawie dwóch lat. Na liczniku ma prawie 220 tys km i tyle tez ma faktycznie przejechane (przebieg jest udokumentowany) i jak narazie jedyne koszta jakie poniosłem była to wymiana tego własnie szczotkotrzymacza za 33 zł. :lol: Biorąc po uwage jego niską cenę mozna się domyślec że jego jakość jest także niska i miał prawo sie zużyc więc proszę nie sugeruj mi że mam zaniedbane auto albo że zostało kupione od "brudasów" bo tak zadbanej 5 chyba na oczy nie widziałes.:roll: A poza tym jutro wytargam alternator i wszystko sie wyjaśni :P

 

PS: "Nie zazdroszcze ci bo twoje auto zachowuje sie jak by przejechalo poł miliona." - czym podpierasz tą swoja mądrą opinię bo post jest jedynie o braku ładowania :mad2: :mlotek:

Opublikowano

kurde a co ładowanie ma do kontrolki ABS? u mnie po wizycie w Auto gaz serwis zaczeły zapalać sie kontrolki ładowania i abs .. dodam gazu gasną a czasem nie.Stawiam na luz w jakimś kablu a co ma abs kontrolka do ładowania aku ? przeciez prąd w aku jest a alternator jak nei daje to nie daje i sie pali kontrolka aku . jak nie działa światło stop to zapala sie swiatło stop czy tu jest inaczej?

BMW Manic no troche za daleko oceniłeś stan auta : są dwie zasady

1 nie obrażać BMW

2 nie obrażać własciciela BMW :)

Nawet Rekin to BMW a własciciel Reina to włąscicel BMW :)

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
Sprawdź kable od alternatora, brat mial taki sam problem i okazalo się, że kabel był ukruszony, mała rzecz, a... taki problem :).
Opublikowano

sprawa sie wyjasnila.

jeden z pierscieni alternatora wytar sie calkowicie i nie bylo styku ze szczotka. alternator wedruje w poniedzialek do regeneracji i po sprawie.

koszty na szczescie nie wielkie. regeneracja 160 pln. no i nowy szczotko trzymacz tym razem firmy hella i co ciekawe kosztowal mnie tylko 31 pln. a inter cars oferuje dokladnie identyczny o tym samym numerze katalogowym za ok. 140 pln.

zlodziejstwo.

Opublikowano
sprawa sie wyjasnila.

jeden z pierscieni alternatora wytar sie calkowicie i nie bylo styku ze szczotka. alternator wedruje w poniedzialek do regeneracji i po sprawie.

koszty na szczescie nie wielkie. regeneracja 160 pln. no i nowy szczotko trzymacz tym razem firmy hella i co ciekawe kosztowal mnie tylko 31 pln. a inter cars oferuje dokladnie identyczny o tym samym numerze katalogowym za ok. 140 pln.

zlodziejstwo.

 

To pochwal się, skąd go masz ;)

Opublikowano
no dobra ale ja nadal nie kumam co ma ładowanie do kontrolek ABS? albo ręcznego ? tak jak u mnie sie zapalają ok przy małym natęzeniu i słąbym prądzei może siadać ale jak rozrusznik dobże kręci silnik jużchodzi bez obciązenia i bierze prąd z aku to co to ma wspólnego? to jakas wada BMW?
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

a to ma sens:) chociaż u mnie to raczej nie bo to sie dzieje razem z kontrolką ręcznego i w momencie kiedy aku jest w super stanie :) ale dzięki za odpowiedź to wiele wyjaśnia :)

 

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.