Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć

 

samochod to bmw sedan 318i N42

 

Wczoraj podczas deszczów wjechałem w wodę która zebrała się w tulenu (trwało to około 5 sekund),woda wlała się trochę na maskę, udało mi się wycofać i wjechać na wzniesienie ale po chwili samochód dławił się podczas dodawania gazu i nie mogłem ruszyć, poczekałem, i po około 30 minutach mogłem gazować.

 

Z rury wychodziło białe powietrze ale nie śmierdziało niczym chemicznym. Z wydechu wydobywała się lekko woda. Silnik się nie zmoczył, nie zauważyłem dziwnych dźwięków i zachowania podczas jazdy/postoju.

 

Czy powinienem coś sprawdzić? Jakie są oznaki zalanego filtra powietrza? jak wygląda taki filtr? Nie chciałbym po kilku dniach się przekonać że silnik jest do wymiany bo coś przeoczyłem.

Opublikowano
Ja po czymś takim odczekał bym 2 dni niech wszystko na spokojnie samo wyschnie i wymienił bym filtr powietrze bo prawdopodobnie zaciągnął wodę. Filtr kosztuje grosze. Kup firmy Mann
Opublikowano
Zobacz filtr i to tyle. Na dole silnika masz tylko sondy. Kostki są generalnie dosyć szczelne. Jak jeździ to niech jeździ w końcu od tego jest. Ważne, że nie utopiłeś całego. Brawo za przytomność.
Opublikowano
Tunel to rozumiem, że ten na Armi Krajowej?

 

to ten jak się zjeżdża z ronda obok Aushą w wola park i przejeżdża się kilka metrów pod Górczewską. Było tam wody prawie do przedniej szyby...

 

Ja po czymś takim odczekał bym 2 dni niech wszystko na spokojnie samo wyschnie i wymienił bym filtr powietrze bo prawdopodobnie zaciągnął wodę. Filtr kosztuje grosze. Kup firmy Mann

 

Byłem dzisiaj w pracy samochodem, mam 40 minut na piechotę lub 45 minut autobusem (beznadziejnie skomunikowana lokalizacja... szkoda gadać) jednak lenistwo wygrało, jeżdżę spokojnie, nie zauważyłem żeby coś się działo a sam filtr przy dolocie jest tak samo zakurzony jak był :)

 

przy sprawdzeniu stosowałem się do tego poradnika : viewtopic.php?f=15&t=153658

 

ale nie za bardzo rozumiem tę część "kolejny krok to odkręcenie opaski zaciskowej która znajduje się z tyłu obudowy , następnie trzeba jeszcze wyjąć jedną zawleczkę która znajduje się między obudową filtra oraz przewodem łączącym odpływ powietrza.", bez zdjęć trochę ciężko mi to pojąć, ta rura co dochodzi do silnika blokowała całą operację i dałem sobie spokój do czasu jak zamówię filtr. Wtedy pobawię się z tym dłużej.

Opublikowano

Gdybyś mial tubo diesla już pewnie szukałbyś bloku silnika..

jeśli teraz silnik pracuje to już nic mu nie grozi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.