Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

po zimie mam jakas dziwna opcje z moim autkiem:(

jak jade to mam wrazenie jak bym lecial dziwnie go wozi po drodze a jeszczy przy wiekszej predkosci a przy wietrze to juz wogole:((

mial moze ktos cos podobnego???

cimmerbloki mam wymienione wszystkie, koncowki kierownicze dobre wiec u licha czego to wina???

prosze o pomoc!!!!

 

POZDRAWIAM

Opublikowano

Geometrie ustawialem na jesieni i bylo wszystko oki!

na wahaczach jak juz mowilem tez wymienialem cimerbloki a na sworzniach jest tez wszystko dobrze!

chce zauwazyc ze to dziwne jest, bo jade sobie prosto na drodze jak po stole i nagle mnie rzuca w ktoras strone a i jak wjade w kaluze to tez strasznie ciagnie!!!:(

 

POZDRAWIAM i dzieki za zainteresowanie tematem!

Opublikowano
geometrie mam nadzieje ze ustawiales po wymianie tuleji gumowo-metalowych?sprawdz czy nie masz luzu na kolumnie kierowniczej lub drazkach kierowniczych...
Opublikowano

no wlasnie ustawialem po wymianie!

a co do luzow na kolumnie to na postoju na zatrzymanym i uruchomionym silniku nie ma luzow ale podczaj jazdy z predkoscia okolo 80-120km/h wydaje sie taki dziwny skok i nie moge znalesc skad on sie moze brac!!! a i autko ja sie tak przy jezdzie rusza to sie buja, ale amorki byly tez wymieniane!!!

a jak by maglownica padla albo pompa to co by sie dzialo bo z jednej rurki przy maglownicy cieknie troszke a pompa troche wydaje dziwne dzwieki przy skrecie w lewa strone!!!

 

 

POZDRAWIAM

Opublikowano
Geometrie ustawialem na jesieni i bylo wszystko oki!

na wahaczach jak juz mowilem tez wymienialem cimerbloki a na sworzniach jest tez wszystko dobrze!

chce zauwazyc ze to dziwne jest, bo jade sobie prosto na drodze jak po stole i nagle mnie rzuca w ktoras strone a i jak wjade w kaluze to tez strasznie ciagnie!!!:(

 

POZDRAWIAM i dzieki za zainteresowanie tematem!

Jeśli masz "mało" bieżnika to normalne, że ściąga w kałuży po zimie warto też sprawdzić geometrię.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
co do bieznika to kupowalem nowe zimowki wiec raczej odpada!

Może zimówki powodują taki efekt wiadomo są miękkie i nie mają takiej trakcji jak letnie. Też zauważyłem, że samochód "gnie" się w zakrętach na zimówkach.

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano
no wlasnie ustawialem po wymianie!

a co do luzow na kolumnie to na postoju na zatrzymanym i uruchomionym silniku nie ma luzow ale podczaj jazdy z predkoscia okolo 80-120km/h wydaje sie taki dziwny skok i nie moge znalesc skad on sie moze brac!!! a i autko ja sie tak przy jezdzie rusza to sie buja, ale amorki byly tez wymieniane!!!

a jak by maglownica padla albo pompa to co by sie dzialo bo z jednej rurki przy maglownicy cieknie troszke a pompa troche wydaje dziwne dzwieki przy skrecie w lewa strone!!!

 

 

POZDRAWIAM

Pozbądź się wycieku i uzupełnij płyn wspomagania bo zatrzesz pompę. Jeśli wyje to jest mało płynu...

Wyłącz światła w dzień - wróć do normalności !!!
Opublikowano

Podpisuję się pod tym co powiedział geller, aby sprawdzić tuleje wachacza tylnego, te przy łączeniu wachacza z podwoziem ( przy progach). U mnie są wybite i auto zachowuje się źle, szczególnie jak wiadę w jakąś nierówność, zaczyna myszkować, uciekać.

Ciagle nie mam szasu sie za to wziąść.

 

Pozdrawiam

http://ziomal.resmoto.com - Strefa BMW serii 3.
Opublikowano

te tuleje tez wymienilem!

 

Ja tez sie zastanawiam nad kolumna ale nie mam kiedy sie za nia wziasc:(

 

a jakie sa objawy jak by sie cos dziala ze wspomaganiem???

Opublikowano

wymienilem te co sie mocuje w lape 17!

mam felgi 15 i w tej chwili 195 bo na zimowkach ale normalnie 205!

 

troszke sciaga na prawo ale minimalnie!

zakladam ze to wina opon!

 

POZDRAWIAM

Opublikowano

Wątpie aby opony miały taki wpływ na pływanie ... chyba ,że są wysokie i mało cisnienia jest w nich ... Mi też pływa miałem krzywy wachacz ale to wyszło na geometri.. pozatym tak jak w E34 iwem jak gdzie indziej są z tyłu takie okularki do wymiany.To potrafi mieć wpływ na stabilnosc .Pozatym hmmm to wszelkie luzy muszą być skasowane i jak geometria jest o musi być dobże .Wiec napewno czegoś nie sprawdziłeś ... nawet jak auto jest krtzywe a koła stoją prosto do kierunku jazdy to też powinien dobże jechać .Ja wymieniałem wachacz przód gemoteria sie tak rozjechała że jak wjerzdzam w dziure to jedna strona w lewo jedzie a druga w prawo i też strasznie woźi... gdzies czytałem ,zę lepiej jak koła są zbierzneniż rozbieżne .. ale cholera nie wiem jak to jest w BMW bo tu jest napęd tylny

 

Pozdrawiam

kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano
a ty masz e36 to inaczej tam jest bez okólarków chyba ale zasada ta sam
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5
Opublikowano

a o jakich okularkach mowisz bo nie bardzo wiem o co chodzi:(

musze posprawdzac w takim razie wszyskie polaczenia i musi byc gdzies luz!!!

nikomu nie zycze takich wrazen bo nie jest milo jak tak auto sie zachowuje a ostatnio jak jechalem trasa i przy wyprzedzaniu rozbujalem do 160 i zawial watr zza tira... SMIERC W OCZACH:(((

 

 

POZDRAWIAM

Opublikowano
Nie nei dopisałem ,zę to E34 znam temat ale 160 to ładna prędkość :) .... 160!!!:) u mnie jest tak ,zę przy 80 kmh nosi ... a na koleinach to przy 40 stu !!! ale to geometri wina wachacz naprostowałem.
kupie silnik 2,5 L bądz 2.0 litra albo zestaw do swapa na 3l ,3,5

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.