Skocz do zawartości

Koledzy! Problem z odpaleniem! trzbea duzo krecic silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Koledzy! Problem z odpaleniem! trzbea duzo krecic silnikiem zeby po jakiejs chwili ledwo co zalapałi chodził, niewiem co jest, rozni ludzie mi mowia rozne wersje a wiadomo ja na pieniadzahc nei spie zebyu wymienic to co mi mowi kazdy:( pomozcie! moj gg 948532
Opublikowano

aa co jeszcze to sie dzialo stopniowo zapalał coraz gorzej, i niema rozniicy cieply czy zimny, jak juz zapali chodzi okej choc teraz wygole mi niechodzi bo w czasie jazdy palec sie połamal ii połamał kopułke

:mad2: :(

Opublikowano
byłem tam gdzie byłem ale nie wiem gdzie i po co tam byłem a le chodząc znalazłem dorogę która poprwodziała mnie tam gdzie byłem i wyszedłem w punkcie wyjścia

60 też mi sparawia przyjemność ;-) hehe

http://img57.imageshack.us/img57/4166/avatar2ym6.jpg

Opublikowano
byłem tam gdzie byłem ale nie wiem gdzie i po co tam byłem a le chodząc znalazłem dorogę która poprwodziała mnie tam gdzie byłem i wyszedłem w punkcie wyjścia

nie rozumiem :lol: moze jasniej, wiesz cos na ten temat? ja osobiscie podejzewam pompe paliwa, ale nie jestem pewny bo pompuje ladnie, lecz nie jestem w stanie okreslic jak pompowala przed awaria bo nie sprawdzalem tego

Opublikowano
sprezanie dobre, iskra okej, wtryskiwacze tez(one raczej sie nie psuja) a jak juz silnik zapali to chodiz jak zloto, ale czekam mnie SWAP bo silnik ma troche przebiegu i zawory sie odzywaja mocno
Opublikowano
aa co jeszcze to sie dzialo stopniowo zapalał coraz gorzej, i niema rozniicy cieply czy zimny, jak juz zapali chodzi okej choc teraz wygole mi niechodzi bo w czasie jazdy palec sie połamal ii połamał kopułke

:mad2: :(

czyli palec i kopułka do wymiany :mrgreen: a potem będziemy kombinować :twisted2: :twisted2:

klepało ale przestało!!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może jednak sprawdź pompę paliwa i regulator ciśnienia w listwie. Pompa może mieć za małą wydajność lub za niskie ciśnienie.

 

Nie wiem, jak wyglada sprawa z uruchamianiem pompy po włączeniu zapłonu, najwyżej ją włącz podając bezpośrednio plus w gniazdo przekaźnika.

Kai

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.