Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, mam do roboty blachę w moim e39, więc zastanawiam się czy przy okazji nie zmienić od razu zderzaków na m-pakiety

 

Tu nasówa się pytanie, ori czy zamiennik,2 zamienniki to troszke więcej niż 1 oryginał i tak do malowania, domyślam się że zdania bedą podzielone,więc jeżeli ktoś będzie pisał że jest słabo spasowany to proszę o potwierdzenie swojej wypowiedzi jakimiś fotami, to mnie najbardziej interesuję... a nie że tak po prostu jest i już, o wytrzymałość się nie martwie bo są z ABS'u więc jest ok, tylko jak wygląda spasowanie przodu i tyłu, w necie nie mogę znaleźć żadnych fotek, no może poza 1 słabej jakości, jeżeli ktoś ma takie zderzaki u siebie w aucie to prosze o fotki ...

 

I jeszcze jak wygląda sprawa samego montażu, czy wszystko pasuje p & p ? Czy trzeba coś przerabiać ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
w necie nie mogę znaleźć żadnych fotek,

 

To raczej świadczy o tym że mało osób je zakłada.

Jeśli kupisz zamiennik za 700pln w górę to nie będzie źle, ale nadal uważam że to nie to samo co ori, i ciężko go ustawić - nie mówię że to nie możliwe.

A jeśli ja miał bym zapłacić 700pln za zamiennik, to wolę dołożyć te 200pln i mieć w oryginale.

Nie pokaże ci zdjęć, bo nie pstrykam fotek przy każdej naprawie.

W każdym razie, znawca wychwyci że to zamiennik.

 

Możesz próbować z zamiennikiem, fakt, oszczędzisz trochę kasy, ale z doświadczenia wiem, że nawet dobre zamienniki nie są tak wytrzymałe jak oryginałki. :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ściągasz jeden, i zakładasz drugi, proste.

Ale uwaga, tak czy siak m-pak ma inne przednie części nadkoli, osłonę pod silnikiem, wtyczki do halogenów i mocowania kanałów powietrznych.

Opublikowano
Ja dodam troche OT od BMW. Kiedyś miałem Mondeo Mk1 i miałem stłuczke niewielką więc auto sobie sam naprawiałem. Kupiłem zderzak w zamienniku i zakładałem po południu w sobote. Wkładając jedną ze stron zderzaka na ślizg musiałem go straaasznie naprężyć bo był za szeroki i gdy wsunąłem bok na ślizg to jak sprężyna zderzak odskoczył a ślizg został na błotniku :shock: Na szczęście mam znajomego blacharza w pobliżu i mimo późnej pory w sobote to mi pospawał i już trzymało ...ale gdybym takiego znajomego nie miał? :roll: Kiedyś tak samo zakładaliśmy zderzak zamiennik do audi 80 B3 no i tak samo trzeba było grzać opalarką i we wszystkie kierunki świata wyginać. Tak ogólnie wygląda moja przygoda z zamiennikami :cool2: Może i do BMW jest lepiej ale w sumie to nie chce mi się wierzyć, że dla chińczyka ma znaczenie czy robi zderzak do M pakietu, czy do Audi 80. Tak samo jak podsumowałeś, że oba są z ABS'u to o wytrzymałość się nie martwisz - tak samo na stacjach Orlen i na stacjach Shell jest paliwo, a jednak różnice w jakości są! Nie wiesz skąd fabryka zamiennika posiada granulat, z którego robią te zderzaki.
Opublikowano
Ściągasz jeden, i zakładasz drugi, proste.

Ale uwaga, tak czy siak m-pak ma inne przednie części nadkoli, osłonę pod silnikiem, wtyczki do halogenów i mocowania kanałów powietrznych.

 

No właśnie o to pytam, czyli do końca nie jest tak, ściagasz i zakładasz ...

 

Czyli rozumiem że musze wymienić jeszcze nadkola, a co z osłoną pod silnik i mocowaniami kanałów ?

 

Wtyczke da się łatwo przerobić

Opublikowano

Witam

Ja mam zamiennik mpakietu z przodu i naprawde z zalozeniem nie mialem problemow i nie ma roznic w szczelinach.Wyglada super no moze plastik jest gorszej jakoci.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Głupi nie jestem, pytam o te wloty i co z osłoną silnika

 

Tak jak napisałem, do wymiany, bo ze zwykłego nie spasują.

Osłonę zamiennik możesz wsadzić, ale nie kupuj tej najtańszej za 70pln, bo jest cholernie krzywa, i tego naprawdę nie założysz.

Opublikowano

To jaki zammienik osłony możesz polecić ?

 

I jak z spasowaniem nadkoli? Koszt oryginalnych m pakiet to masakra :shock:

 

I ile tych wlotów tam jest, i skąd je dorwać ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zamienniki jakie kolwiek, byle nie najtańsze, ale mówiłem czego unikać, bo sam się połasiłem na nie, i potem nawet rzeźba nie pomogła przy spasowaniu.

Nadkola M-pak kupiłem w intercarsie po 35pln sztuka i jakoś najgorzej nie wyglądały, ale uwaga, zamiennik nie posiada tych gumowych uszczelnień do zderzaka, we wnęce koła, więc albo drut mode i przekładasz ze starych, albo coś dorabiasz.

Wloty występują tylko w oryginale, więc tylko allegro i szukaj używki, bo za nowe zapłacisz jak za ja pół auta :mrgreen:

Co do ich liczby to zależy od auta, ja mam np 3, 2 do hamulców, i jeden do chłodniczki paliwa.

Ale do tego musi być odpowiednia kratka w zderzaku, bo wiem że trafiają się różne.

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja tak uważam, a miałem już doświadczenia z różnymi zamiennikami, nie tylko zderzaków :wink:
Opublikowano

Zapytałem się też jedenego ze sprzedających na allegro tylne zderzaki, oto moj pytanie:

 

Witam , mam pewne pytanie, zaczynam kompletować m pakiet do swojego e39, jestem na etapie szukania tylnego zderzaka, tu nasówa mi sie pytanie, skąd cena 1200 za zamiennik gdzie oryginał uzywany jest za 1000 ? I na pewno lepiej spasowany ?

Przednie zderzaki zamienniki są o połowę tańsze od oryginału i to jest oczywiste, ale co z tym tyłem? Macie jakiś argument dzieki któremu przekonacie mnie do kupna zamiennika z nie oryginału ?

Poza tym oczywiście że jest nowy :)

pzdr

 

A to mi odpisał:

 

Witam

Proponujemy panu zakupić używany zderzak jest tańszy niż nowy zamiennik.

Z pozdrowieniami/ Best regards

 

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.