Skocz do zawartości

520i / wiatrak od klimatyzacji


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 136
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Pytanie dla kogoś to już rozbierał lub wymieniał taki wentylator, z tego co zauważyłem są dwa wentylatory czyli różnią się obudową

czy ktoś z kolegów wie jaki jest w 530d i czy ta obudowa ma w ogóle znaczenie???

 

Pierwszy jest taki

http://i.imgur.com/0Qd2Cza.jpg

A drugi taki

http://i.imgur.com/awva5pv.jpg

 

Pierwszy jest do diesla 530d i innych,drugi do benzyny,taki mam w m54.Pierwszy ma numer 64546921396,drugi 64546921395.Wszystko pisze w REALOEM wpisz swój model,rocznik i będziesz miał problem rozwiązany.

Opublikowano

Wpisałem numer VIN i na zdjęciu wygląda tak, czyli jak ten z drugiego zdjęcia obudowa kwadratowa, a więc mam rozumieć że ten drugi z benzyny nie podejdzie do mojego???

Pytam dlatego że nie rozbierał jeszcze tego a muszę coś zamówić bo mój wyzionął ducha :mad2:

http://i.imgur.com/CZxWfMY.jpg

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Wpisałem numer VIN i na zdjęciu wygląda tak, czyli jak ten z drugiego zdjęcia obudowa kwadratowa, a więc mam rozumieć że ten drugi z benzyny nie podejdzie do mojego???

Pytam dlatego że nie rozbierał jeszcze tego a muszę coś zamówić bo mój wyzionął ducha :mad2:

http://i.imgur.com/CZxWfMY.jpg

 

Nie patrz na rysunek,bo są takie same tylko na numer części.Jak twój vin się zgadza to masz pozycję nr 5 na rysunku z nr.64546921396 i to jest twój wentyl. z zdjęcia pierwszego.

Opublikowano
Ok dzięki http://www.karawanier.pl/images/smilies/cheers.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
jak coś mam do odsprzedania sprawny oryginalny wentylator 4 pinowy (nowe oporniki)
Opublikowano
Wielkie dzięki :cool2: ale ja mam niestety 3 pinowy :mad2:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Ok jeszcze pomarudzę troszeczkę :mrgreen: jak wiadomo wentylatory różnią się obudową do diesla i do benzyny, ale czy

sam wentylator można swobodnie przekręcić z jednej obudowy do drugiej bo to ułatwiło by mi zakup nowego wentylatora,

nie będę po prostu zawracał sobie głowy tą obudową.

Dzięki za odpowiedź :cool2:

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Ja robiłem przeszczep silnika wiatraka na 3 piny z benzyniaka z 2003 roku do mojego 3.0d z 2000 roku. Jeśli wtyczka pasuje, to można przełożyć sam silnik, a najlepiej z wiatrakiem, bo jest on wyważany. Obudowę trzeba "pęknąć" w jednym albo dwóch miejscach, żeby wyjąć kabel, ale poza tym wszystko zostaje fabryczne.
Opublikowano
Wielkie dzięki za odpowiedź http://www.karawanier.pl/images/smilies/thumbup.gif, bo to dla mnie duże ułatwienie

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

witam

czy ktoś z was zamawiał nowy 4 pinowy wentylator?

jak możecie napiszcie jakiej był firmy i jaki kolor mają oporniki

z tego co widze są czarne i srebrne

Opublikowano
Są nawet zielone :) To wszystko zależy od tego czy chiński producent wiatraków wynegocjował lepszą cenę u tajwańskiego producenta oporników X,Y czy Z hehe
Opublikowano

Z tego co sie dowiedzialem

Z indeksem P - czarne, gorsza jakosc

Z indeksem Q - jasno szare jakosc oryginalu

Oryginal montaz fabryczny made in canada bordowe

Opublikowano
Zaraz, czyli można wsadzić wentylator o innym numerze, nominalnie od innego silnika, tylko trzeba przełożyć obudowę? Oczywiście jeśli oba są trzypinowe. Pytam, bo z tego co pamiętam do benzyniaków jest więcej dostępnych i są tańsze.
Opublikowano

Ja w poniedziałek podłącze nowy wiatrak 3 piny z benzyniaka i zobaczę czy będzie działać, jeżeli tak to przekładka

w moją obudowę i montaż.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano

Czy taki stelaz pod wentylator jest mozliwy do zdemontowania?

Czy jest mozliwe zeby jakies auto tego nie mialo?

http://pics.tinypic.pl/i/00401/u9l4cg9b159x.jpg

Zdjecie zapozyczone

Opublikowano
Ja robiłem przeszczep silnika wiatraka na 3 piny z benzyniaka z 2003 roku do mojego 3.0d z 2000 roku. Jeśli wtyczka pasuje, to można przełożyć sam silnik, a najlepiej z wiatrakiem, bo jest on wyważany. Obudowę trzeba "pęknąć" w jednym albo dwóch miejscach, żeby wyjąć kabel, ale poza tym wszystko zostaje fabryczne.

Czy potrzebne jest kodowanie jakiekolwiek nowego wiatraka, czy będzie działał od razu http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Mówię oczywiście o zamienniku.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Ja robiłem przeszczep silnika wiatraka na 3 piny z benzyniaka z 2003 roku do mojego 3.0d z 2000 roku. Jeśli wtyczka pasuje, to można przełożyć sam silnik, a najlepiej z wiatrakiem, bo jest on wyważany. Obudowę trzeba "pęknąć" w jednym albo dwóch miejscach, żeby wyjąć kabel, ale poza tym wszystko zostaje fabryczne.

Czy potrzebne jest kodowanie jakiekolwiek nowego wiatraka, czy będzie działał od razu http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Mówię oczywiście o zamienniku.

 

Nic nie trzeba kodować. Wpinasz wtyczkę i ma śmigać.

Opublikowano

Wczoraj oglądałem wiatrak ale wtyczka nie pasowała do mojej, a gość powiedział że jak przerobię to z gwarancji nici,

tak wiec odpuściłem chociaż jak go podpiął na krótko do akumulatora to wentylator zadziałał a czytałem że te 3 pinowe

nie działają po podpięciu na niego zasilania bo potrzebny jest jakiś sygnał sterujący http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Tak więc chyba kupię oryginał używany, bo co jeden to co innego mówi na temat tych wentylatorów. http://www.karawanier.pl/images/smilies/thumbdown.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
No właśnie... Ale używki to loteria, ja rok temu założyłem, a teraz znowu padł. Dlatego ciągle się biję z myślami co robić.
Opublikowano

Problem jest w tym że co prawda gwarancje jest na nowe nawet dwa lata, ale ta wymiana jest czasochłonna :mad2:

zresztą jak używka padnie to oprócz tego że trzeba te rozkręcać wszystko to jeszcze nie ma gwarancji, już nie wiem http://www.karawanier.pl/images/smilies/niewiem.gif

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Opublikowano
Nie ma się nad czym zastanawiać ! To tylko wentylator - kup zamiennik taki jak trzeba i będzie śmigał. Jeszcze raz powiem,że zakup "starego" nie ma większego sensu bo będzie w podobnym stanie i nietety wiele latek już hulał.:)
Opublikowano

No i wiatrak wymieniony, jak na razie wszystko działa http://www.karawanier.pl/images/smilies/thumbup.gif zdecydowałem się jednak

że założę oryginalny używany, zobaczymy czy była to dobra decyzja http://www.karawanier.pl/images/smilies/n010.gif

Wiatrak był z benzyny tak więc przełożony jest do mojej obudowy.

Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa

Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dla czego

Na warsztacie łączymy teorię z praktyką: nic nie działa i nikt nie wie dla czego!!!

Cięcie plazmowe oraz usługi tokarskie http://ttcs.pll/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.