Skocz do zawartości

E 36 318 1.8 BENZ + LPG - BRAK CIEPŁEGO POWIETRZA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie. Dziś z rana, w mojej bm pojawił się problem.

Odpaliłem silnik pod domem i dojechałem do skrzyżowania. Na skrzyżowaniu włączyłem ogrzewanie i... wieje zimnym cały czas.

Dojechałem do pracy i sprawdziłem poziom płynu w chłodnicy. Było praktycznie zero.

Dolałem wody gdyż tylko takową miałem pod ręką, odpaliłem i zaczęła wypływać dołem, gdy odkręciłem korek bardzo bulgotało, az wypychało korek. (dodam ze z domu do pracy mam 2 km) Sprawdziłem ogrzewanie po nalaniu wody, silnik chodził jakies 10 - 15 min i niestety nie zaczęło dmuchać ciepłym, cały czas zimne.

Co moze byc tego przyczyną? Dodam że jeszcze syczy mi w okolicach zbiorniczka od wspomagania.

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano
Masz wyciek który spowodował zapowietrzenie się układu. Dolanie nic nie da trzeba odpowietrzyć, ale przy tak dużym wycieku to nic nie da. Może jakaś opaska się poluzowała, albo wąż pękł. Musisz zobaczyć. Lepiej holuj auto jak nei chcesz problemów
Opublikowano

Dzięki serdeczne, dziś poszukam info na temat odpowietrzenia i postaram się to zrobic:)

Napiszę wieczorem co i jak

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano
Kolego ja rok temu zaparkowałem pod blokiem było ok.Po godzinie wsiadam i ruszam w trasę też miałem brak ogrzewania i mało płynu.Rozgrzałem silnik wcześniej zalewając układ chłodzenia i szukałem nieszczelności tak jak kolega wyżej wspomniał o pęktniętym wężu ja miałem podobnie.Ciśnienie wywalało ciecz pękniętym przewodem gumowym.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

Dokładnie tak zrobiłem, odpowietrzyłem, wyregulowałem stan płynu w chłodnicy, grzanie w srodku samochodu działa lecz teraz zauważyłem inny problem gdyż leje się na wysokości przednich kół, spod spodu. Jutro wjadę na kanał i sprawdzę gdzie dokładnie.

Macie jakies pomysły co to moze byc?

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano
a ja powiem że to uszczelka pod głowicą. miałem tak samo. leciało gdzie mogło, po uszczelnieniu wszystkiego zaczęło wywalać zbiorniczkiem
Opublikowano
Normalny w świecie wyciek w aucie może być a Ty odrazu głowica? Mógł paść zwykły wąż ze starości. Ubywa płynu i się układ zapowietrza. Głowica jest jak się z usterką taką jeździ.
Opublikowano

No i witam ponownie ! Również pomyślałem ze to uszczelka pod głowicą..

Wczoraj rozebrałem silnik tj az do głowicy, uszczelka od głowicy jest cała ! nie wygląda na jakąś szczególnie zużyta. Lecz mimo wszystko w pon rano będę miał nową bo już zamówiłem (za 60 zł nowa)

 

A co wycieku (to było rowniez powodem ze wczoraj rozebrałem silnik gdyz myslałem ze to uszczelka) znajdował się on tu:

 

http://imageshack.us/a/img585/6894/zdjcie0374r.jpg

 

http://imageshack.us/a/img827/135/zdjcie0373i.jpg

 

Po odrkęcaniu korka od chłodnicy było czuc olej.

 

MACIE JAKIES PORADY?

 

USZCZELKA WYGLĄDA NA ZDROWĄ, MIMO TEGO JĄ WYMIENIĘ LECZ DALEJ NIE MAM PEWNOŚCI CZY TO WŁASNIE TO.

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano

Zdjąłeś głowicę? :duh: To teraz ja bym jej nie skręcał bez planowania.

Dalej tu musisz sam szukać bo ciężko grzebać samemu a co dopiero po zdjęciach samego spodu. Wyciek masz spory to powinieneś szybko zlokalizować

Opublikowano
Chyba się pospieszyłeś z ta głowica trochę...

Wygląda na króciec wodny od strony grodzi.

 

Mogłbyś powiedzieć o co konkretniej chodzi? :))

gdzie tego szukac?

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano

A miałbyś moze jakiś schemat tego?

albo chociaż jak on wygląda?

 

ps. własnie zauważyłem ze pod wycieraczkami pełno wody :(

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano

ps. własnie zauważyłem ze pod wycieraczkami pełno wody :(

Skoro tam masz wodę to świadczy,że nagrzewnica nieszczelna lub kruciec łączący nagrzewnicę z wężami od wody.Musisz poszukać nieszczelności i ja zplanowałbym tą głowicę...jeśli ją zdjąłeś.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

nagrzewnicę sprawdzę dziś jeszcze, króciec i węże są całe.

ale coś mi się wydaje że tutaj inny jednak zupełnie "błahy" i chyba standardowy problem..bo mam dziure w progu, wlasnie tam po tej stronie. Co prawda mała, ale jest.

 

Tak wiem, głowicę na pewno splanuję .

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano

No i okazało sie własnie że pękł krócieć :

 

http://allegro.pl/bmw-e30-e36-m40-m42-m43-krociec-wody-w-bloku-i2950754081.html

 

no ale i tak jutro będę wymieniał uszczelke. zasugerowałem się tym, iż waliło olejem z płynu w chłodnicy.

 

No coż..zobaczymy co jutro uda się wykombinować i czy już jutro poskładam moją beeme.

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano
Pęknięty przy samym wężu więc nie było to tak widoczne. Jutro będę miał nowy i mam nadzieje poskładam wszystko wraz z bratem do kupy :)

PONIŻEJ MOJE BMW E 36 318 - 1992 / PB + LPG

http://img41.imageshack.us/img41/3555/dlabig012kopia.jpg

Opublikowano
Zdało by się teraz wymienić śruby i szpilki bo jak będziesz miał pecha to wydmucha uszczelkę. Bez potrzeby się głowicy nie ściąga. Planowanie zmiana śrub, szpilek, uszczelkek kolektora to minimum co powinieneś zrobić po zdjęciu głowicy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.