Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

od pewnego czasu podczas przyśpieszania słyszę świst spod maski, zaczyna sie przy około 2000 obrotów i trwa do 2500-2600 i w tym monencie jest jakby minimalny spadek mocy, potem przyśpiesza normalnie. Wymieniłem wężyki na sylikonowe i oryginalne zaworki i dalej to samo. Sztanga od turbo chodzi bez żadnych oporów.Nie wiem czy ma to coś wspólnego ale czasem śmierdzi spalinami w kabinie.

 

Znalazłem filmik na yt i wygląda to tak:

Opublikowano
auto na luz, wsadź kogoś do środka, niech depta po gazie a ty głowa pod maske, możesz zdjąc troche plastików i znajdziesz miejsce skąd gwizda. Jakaś nieszczelnośc jest, moze właśnie coś z powietrzem, może coś ze spalinami przy EGR, może coś ze spalinami przy kolektorze albo wydechu.
szukam
Opublikowano
ale tam rzadziej w sumie sie psuły te kolektory bo żeliwne, gorsze były w m57n :) ale całkiem możliwe. Wystarczy zajrzeć pod maske
szukam
Opublikowano
ale tam rzadziej w sumie sie psuły te kolektory bo żeliwne, gorsze były w m57n :) ale całkiem możliwe. Wystarczy zajrzeć pod maske

 

On pisze o kolektorze ssącym, a nie wydechowym.

--

pozdrawiam

nelson

Opublikowano
no fakt fakt teraz doczytałem :D ale co nie znaczy że wydechowego też nie warto sprawdzić tym bardziej jak pojawia się smrodek. Trzeba poczekać na autora czy chociaż maske otworzył
szukam
Opublikowano

wydaje mi się że zlokoalizowałem usterke :mrgreen:

Lekko okopcona turbina (przedmuch na lączeniu turbiny z kolektorem)

uszczelka do wymiany

Opublikowano

wydaje mi się że zlokalizowałem usterke :mrgreen:

Lekko okopcona turbina (przedmuch na łączeniu turbiny z kolektorem)

uszczelka do wymiany

Opublikowano
Dokładna diagnoza turbiny. Im większy luz plus olej tym większe ryzyko, że turbina się kończy.

Niektóre osoby mogłyby się zabić, skacząc z poziomu swojego "ego" na poziom swojego IQ

..............................................................................................

Freude am fahren


Moje auto - http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=190785

Opublikowano
Dziś zabrałem się za odkręcenie turbiny a tu taki widok:

 

http://fotoo.pl/show.php?img=523933_img275.jpg.html

 

Czy to normalne? zaznacze że jest mały luz poprzeczny.

lepiej się zajmij turbinką wczesniej , sprawdź ilosc oleju w dolocie najlepiej w IC bo tam lubi się zbierać ... jesli dmuchnie mocniej i rzuci olej w kolektor to będziesz miał tą samą sytuację co ja , zarzuciło olej i oczywiscie wzrosły obroty , cisnienie oleju także wypchało popychacze hydrauliczne jak zawory były otwarte i niestety 6 dźwigienek poszło mimo tego że udało się zgasić silnik po 3 sekundach ...a luzów nie mam jako takich , normalny luz techniczny ...

także daj turbinkę do uszczelnienia ...

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.