Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mi czasem chodzi po głowie kupienie takiego klasyka ale nie ch mi ktoś powie jaką jest realna cena za takie auto bo nie znam sie na tym ??

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
KUJON realne cena jest niska a zeby to auto bylo jak nowe to musisz wpakowac w remont z 20 tys...za porzadny remont karoserii u blacharza od zabytkow zaplacisz 5-8 tys...plus cala reszta....
Opublikowano
wiem mniej wiecej ile kosztuje remont takiego samochodu tylko chodzio mi włąsnie ile kosztuje taki egzemplarz jak na tej aukcji podanej wyżej ??

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
ceny sa rozne w zaleznosci od stanu,kompletnosci szczegolow itd...ten ma chociaz ladne wnetrzea jak z buda to nie wiem...tyle dobrego...a jaki stan karoserii to niewiadomo nigdy do konca wszystko wylazi jak wypisakujesz...
Opublikowano
Zastanawiasz się nad kupnem ? Czy tylko tak pytasz z czystej ciekawosci ... :wink:

 

zastanawiam sie nad kupnem i to dosc powaznie :wink: tz calkiem powaznie...... tylko teraz nie wiem co. Zaczelo sie wszystko od tego ze zawsze jezdzilam 3-kami, no i moj pierwszy wybor padl na 325i E30 ale jak tak zaczelam ogladac tez inne modele, to teraz tez inne biore pod uwage.

Autko bedzie uzywane jako zabawka czyli bardziej okazjonalnie, ale musi byc jak najbardziej "sprawne na codzien"... zeby mozna bylo naprzyklad wyskoczyc gdzies dalej na urlop albo cus lub poprostu przejechac na zakupy :wink: Tylko u mnie jest problem, bo chce auto z najlepszym silnikiem w danej klasie, no i musi miec wlozonych jak najwiecej duperel... klima, skora itp

 

I teraz mam pytanie, co szukac... bo sa zawsze dwie mozliwosci przy takich starszawych modelach, czy technicznie tz silnik itp jak najlepszy a karoseria do roboty, czy na odwrot z zewnatrz jak najlepszy a silnik i technike mozna zrobic.

 

Jest w Austrii 635i z wierzchu okejos tz zawsze cos sie znajdzie do roboty, ale optycznie jest spoko.... tylko ze ma 370 tys na liczniku, ale do konca serwisowana w BMW. Srodek jest tez zadbany ale skora jak to skora... wyglada na swoje kilometry :? I teraz sie zastanawiam jakie sa koszty tapicera zeby to zrobic.

 

Oczywiscie nie nastawiam sie na zabytek, bo tego nie mozna powiedziec o samochodzie z 88-90 roku...... ale chciala bym zeby jak najbardziej oryginalnie wygladal. Dlatego musze sie zastanowic, czy kupowac drozszy w lepszym stanie w ktorym i tak cos bedzie trzeba bylo zrobic, czy zabrac sie za robienie samemu. Juz ostatnio gloopieje, bo niby na swiecie jest tyle aut ktore stoja i zawalaja ta planete, a jak czlowiek chce kupic to takiego dla niego niet :twisted:

Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
Juz mozna topik zamknac :mrgreen:
Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
Opublikowano
Pochwale sie w sobote jak ja odbiore, bo w tygodniu nie mam czasu po nia jechac 400 km w jedna strone :wink: .... a w poniedzialek ma facio jeszcze zrobic TÜV na dwa lata.
Tylko dwie rzeczy są nieskończone - wszechświat i ludzka głupota, chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
e12 - nie mam sensu kupowac takiej zeby pozniej miec problem z czesciami, wydaje mi sie ze lepiej byloby kupic ja juz od jakiegos powaznego wlasciciela ktory wczesniej o to zadbal..
Bayerische Motoren Werke !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.