Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Miker i KUJON co macie na mysli ?

odwołuje to co powiedziałem, nie chce niepotrzebnych dyskusji i udowadniania sobie pewnych spraw ... sorry

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A ja się podepnę pod wątek... :roll:

Powiedzcie mi drodzy moiile oleju potrzeba by zalać silnik 2,5 litra :?: Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam!!!

 

M50B25 - 5,75l przy wymianie.

Kai
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Do KUJONA i Miker.

Jezeli macie odwage cos takiego pisac to dokonczcie sprawde do konca. Twardziele, a moze jazda w BMW wam tej twardosci daje.

A Ty Kujon... w jednej wypowiedzi piszesz "i lansreskiego....

sorry odwołuje to co powiedziałem". Przeciez to nie czat. Piszesz cos i zaraz w tym samym zdaniu piszesz sorry, tak jakbys nie mogl kliknąć ANULUJ.

Nie bede prowadzil niemilej dyskusji na Waszym poziomie, tylko ze wzgledu na fakt ze jezdzicie BMW.

Napisz jak Ci soe zbiera 328 ? Mierzyles do setki ? Compakcik kolegi cos dziwnie dobrze wymiata 7,2 :shock: Moze o sekunde za pozno nacisnoles stoper? Bez urazy, żartuje. Ale tak na powaznie to juz sie spotkalem z tym ze Bety kreca czasy wg katalogu lub poznizej.

Opublikowano
siemka pwoiem krotko posiadam 323ti compact czyli 2.5l motor m-52 z 98' i autko lata po winklach lecz jedyny mankament to brak szpery , a co do silnika to kozak , zbiera sie nawet na 5 przy 60km/h a petyt na bp. ma nawet spoko od 7,4- -------18L / 100km. ???????????

polecam polerke kanalow dolotowych stozka i dobry wydech (najlep od M

a no i 0-100 w 7.2s a katalogowo 7.8s hiihii

 

Potwierdzam słowa KELEZ M" silnik 2.5L -170KM -M52B25 jest najlepszy w swojej klasie ,świetne osiągi i przyspieszenie ,wiekszy moment obrotowy niz w tym 192 konnym ,i bardzo i to bardzo elastyczny ogólnie polecam ten silnik jest naprawde super http://labradorx.webpark.pl/spoko_na.gif

Jeśli BMW jest chorobą ,to ja nie chcę wyzdrowieć.


Mój mały czarny Diabełek 323Ti compact

Opublikowano
Do KUJONA i Miker.

Jezeli macie odwage cos takiego pisac to dokonczcie sprawde do konca. Twardziele, a moze jazda w BMW wam tej twardosci daje.

A Ty Kujon... w jednej wypowiedzi piszesz "i lansreskiego....

sorry odwołuje to co powiedziałem". Przeciez to nie czat. Piszesz cos i zaraz w tym samym zdaniu piszesz sorry, tak jakbys nie mogl kliknąć ANULUJ.

Nie bede prowadzil niemilej dyskusji na Waszym poziomie, tylko ze wzgledu na fakt ze jezdzicie BMW.

Napisz jak Ci soe zbiera 328 ? Mierzyles do setki ? Compakcik kolegi cos dziwnie dobrze wymiata 7,2 :shock: Moze o sekunde za pozno nacisnoles stoper? Bez urazy, żartuje. Ale tak na powaznie to juz sie spotkalem z tym ze Bety kreca czasy wg katalogu lub poznizej.

Sajgon aleś wygrzebal strupa starego, niestety zmartwie cie i nie bedę sie tutaj ani bronić ani atakować , za długo siedze na tym forum i wiem że takie wojny słowne to walka z wiatrakami, ODPUSZCZAM

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano

Koledzy prosze o konkretna odpowiedz.

Mam na oku zdrowy silnik M50B25 bez Vanos oraz taki sam M50B25 z Vanos. Ten bez Vanos jest z 92 r. a ten z Vanos z 94 r.

Obecnie mam M50B20 bez Vanos w 320 Coupe 92 r.

Chce zrobic swap, ale pragne wymienic tylko silnik i komputer (skrzynia, wal, dyfer, wydech oraz osprzet silnika zostaja).

Z tego co wiem to moj (M50B20) oprocz 42 KM, 0.5l poj. i 30 Nm mniej niczym sie nie rozni od M50B20 bez Vanos.

Te same obroty przy V max/Nm max, ten sam stopien sprezania.

Inny tylko komputer, reszta osprzetu podobno identyczna.

Czy ktos sie wypowie na ten temat autorytatywnie.

Silnik z komputerem kosztuje 2000 PLN+ gwarancja rozruchowa.

Osprzet przekladam ze swojego + nowe sprzeglo z dociskiem.

Chodzi mi o to czy na pewno wydech i dyfer z walem bedzie ok bo tego nie jestem pewny.

Pozdr All.

Opublikowano

Sprawdzilem na RealOem:

Most inny (3,15 zamiast 3.45)

Wal inny (troche krotszy bo most dluzszy)

Inny wydech (podwojne rury - ale ten sam kolektor wydechowy)

 

Do silnika wynegocjowalem oba kolektory z osprzetem (wlacznie z przepustnica, wszytkie czujniki + kable i przewody przeplywka, rozrusznik, alternator visco, itp. poprostu wsio :D .

 

Most zostaje moj, skrzynia, wal i wydech - pasowac bedzie ale czy to bedzie mialo znaczenie w przyszlej eksploatacji?

Opublikowano

Dobra.... na swapa cos ambitnego. Widze ze M52B25 ma dobre noty.

Czy B28 to ta sama rzeżba? To tez jest silnik na styl 2.5 170KM?

Porownujac tylko te 2 silniki to co wybrac. Nie patrze na konie. Do tej pory zastanawialem sie nad 2.5 24V Vanos lub 2.8.

Zestawiajac dwa silniki 2.5 170KM a 2.5 Vanos 192KM co lepiej wychodzi?

M52 jest lzejszy, to wiem i tez ma Vanosa. Ale jesli przy tej samej pojemnosci jest zdlawiony na koniach to musi to pujsc bokiem w kierunku momentu. Moze ktos ma wykresy?

 

A co c\Ciebie KUJON. Ja zawsze musze powiedziec to co mysle bez wzgledu na wszystko. Czas tu nie gra roli.

Napisalem, ulzylo mi i LUZ...

Opublikowano
Dobra.... na swapa cos ambitnego. Widze ze M52B25 ma dobre noty.

Czy B28 to ta sama rzeżba? To tez jest silnik na styl 2.5 170KM?

Porownujac tylko te 2 silniki to co wybrac. Nie patrze na konie. Do tej pory zastanawialem sie nad 2.5 24V Vanos lub 2.8.

Zestawiajac dwa silniki 2.5 170KM a 2.5 Vanos 192KM co lepiej wychodzi?

M52 jest lzejszy, to wiem i tez ma Vanosa. Ale jesli przy tej samej pojemnosci jest zdlawiony na koniach to musi to pujsc bokiem w kierunku momentu. Moze ktos ma wykresy?

 

A co c\Ciebie KUJON. Ja zawsze musze powiedziec to co mysle bez wzgledu na wszystko. Czas tu nie gra roli.

Napisalem, ulzylo mi i LUZ...

no to luz , mi tez ulżyło ale 2 miesiące temu...

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.