Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Żadne odkrycie. Dodać jeszcze należy przespieszone zużywanie silnika przez kilkadziesiąt włączeń/wyłączeń dziennie....
Opublikowano

to sa troche "rewelacje" Onetu

gadalem w zeszlym roku z taxowkarzem w Mannheim- wiozl mnie E-Klasa wyposarzonym w to ustrojstwo-

mial 250 000km i ZADNYCH AWARII

mowil ze 90% taxowkarzy jezdzi z tym systemem i nie narzeka...

robia 400-500 000km i sprzedaja auta do Europy Wschodniej,- i te auta dalej jezdza (z polowe mniejszym przebiegiem)

Opublikowano
i znowu jakiś podrzędny gryzipiórek chce być mądrzejszy od ludzi projektujących samochody :) dlaczego tacy nie projektują aut ? mielibyśmy wozy idealne :)
Opublikowano
Mysle ze jak zwykle prawda lezy gdzies po srodku. Czy ktos z Forumowiczow posiadajacych i uzywajacych systemu StartStop mial awarie samochodu ktora z duzym prawdopodobienstwem moznaby przypisac wlasnie dzialaniu tego systemu? Podobnie jak Bad Boy, tez kiedys gadalem o tym z taksiarzem w DE i nie mial problemu z autem mimo poteznego przebiegu. Zwroccie uwage ze w e90 zeby S&S zadzialalo musi byc spelnionych wiele warunkow brzegowych (cieply silnik, uspokojona turbina i sporo innych - ktos to kiedys na forum wyliczal). Na pewno dla auta lepiej jak jest wlaczane/wylaczane rzadziej niz czesciej, ale nalezy tez zakladac ze producent nie chce tworzyc bubla bo klienci zaczna mu glosowac nogami. Pewnie tez z biegiem czasu te systemy beda coraz lepiej dopracowane (ot chocby z opcja kontynuacji smarowania turbo po wylaczeniu silnika). Oszczednosc 0,1 litra paliwa dla pojedynczego kierowcy jest niezauwazalna, ale dla miliona samochodow to juz 100000 litrow i sporo kilogramow CO2 takze mysle ze argument eko w skali makro tez ma sens. Tu raczej nie chodzi o to zeby klient ktory kupuje auto za 200 tysiecy oszczedzal 1 EUR na paliwie miesiecznie tylko o to zeby 10 milionow aut jezdzacych po drogach wytwarzalo mniej zanieczyszczen.
Opublikowano
Sensacje onetu. Na pierwszej stronie udowadniają ze system nie działa, a na drugiej że mimo to niszczy silnik i turbo. :duh: żelazna logika. Tez przejechalem z tymi systemami ponad 250 tys km (fakt nie w jednym aucie) i problemów z silnikiem nigdy nie miałem. Potencjalnie może to jednak wpłynąć na przyspieszenie zużycia np. Słynnego łańcucha rozrzadu. No ale, pewnie wystarczy porządnie dbać o auto.

SPRZEDAM swoje E87 123d - szczegóły na PW


Jak dbać o BMW: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=262051 . Awaryjność silników: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=221978

Opublikowano
Mysle ze jak zwykle prawda lezy gdzies po srodku. Czy ktos z Forumowiczow posiadajacych i uzywajacych systemu StartStop mial awarie samochodu ktora z duzym prawdopodobienstwem moznaby przypisac wlasnie dzialaniu tego systemu? Podobnie jak Bad Boy, tez kiedys gadalem o tym z taksiarzem w DE i nie mial problemu z autem mimo poteznego przebiegu. Zwroccie uwage ze w e90 zeby S&S zadzialalo musi byc spelnionych wiele warunkow brzegowych (cieply silnik, uspokojona turbina i sporo innych - ktos to kiedys na forum wyliczal). Na pewno dla auta lepiej jak jest wlaczane/wylaczane rzadziej niz czesciej, ale nalezy tez zakladac ze producent nie chce tworzyc bubla bo klienci zaczna mu glosowac nogami. Pewnie tez z biegiem czasu te systemy beda coraz lepiej dopracowane (ot chocby z opcja kontynuacji smarowania turbo po wylaczeniu silnika). Oszczednosc 0,1 litra paliwa dla pojedynczego kierowcy jest niezauwazalna, ale dla miliona samochodow to juz 100000 litrow i sporo kilogramow CO2 takze mysle ze argument eko w skali makro tez ma sens. Tu raczej nie chodzi o to zeby klient ktory kupuje auto za 200 tysiecy oszczedzal 1 EUR na paliwie miesiecznie tylko o to zeby 10 milionow aut jezdzacych po drogach wytwarzalo mniej zanieczyszczen.

Mądrego to dobrze posłuchać :)

BALCAMP.PL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.