Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

szukałem, szukałem - zgodnie ze swoim "opisem" :) i niestety o dziwo nic nie znalazłem. Dzisiaj moja nagrzewnica - ew. jakiś przewód doprowadzający do niej nie wytrzymał (a)...

 

Proszę o wszelkie rady w kwesti tego jak się do niej dostać, gdzie się dokładnie znajduje - co trzeba rozebrać. Podejżewam że gdzieś na "szerokości" liczników - ponieważ tam idą przewody do niej.

 

Pozdrawiam wszystkich maniaków BMW

Opublikowano

jak chcesz dobrać się do nagrzewnicy to zaklep sobie weekend na to ,zaopatrz się w cierpliwość i komplety kluczy+najlepiej dobrego kumpla do pomocy i ciepły garaż :mrgreen:

znajdziesz tu

www.bmwe32.student.utwente.nl ---poszukaj trochę i masz tam zdjęcie po zdjęciu co i jak

ogólnie rzecz biorąc demontujesz całą deskę rozdzielczą aż do blachy-tapicerki

kiedyś jak się pytałem o koszta przeczyszczenia nagrzewnicy to chcieli 250 zł,mówię że trochę dużo,oni na to spróbuj sam raz to się też będziesz cenił

jak znalazłem fotki jak się do niej dobrać to już wiem czemu chcieli 250 zł

Opublikowano
Życzę powodzenia. Ja szczerze mówiąc wolałbym zapłacić te 250zł niż bawić się samemu w rozbieranie. Widziałem raz ile zajęło to kumplowi, a ile przy tym się naklął. Szczerze współczuję.
Opublikowano

te kiedyś co napisałem,niedokładnie to było prawie 2 lata wstecz :!:

teraz na 100% cena będzie większa,tylko ile

MACIEY chciał się dowiedzieć jak się do niej dobrać,wiem,że to tragiczna robota :mad2:

ale dołóżmy do tego,że np.kupić będzie musiał jeszcze nagrzewnicę i coś tam jeszcze to się niezła sumka nazbiera,kolega niedawno kupywał do swego starego citroena-300zł

ile kosztuje do bmw :?:

 

MACIEY napisz dokładnie dlaczego myślisz ,że to nagrzewnica poszła,albo ten wąż :?: :?: :?:

może to tylko tak wygląda ,że to ona a powód jest inny :idea:

 

wtedy po rozebraniu połowy auta i złożeniu NA PRAWDĘ KREW BY CIĘ ZALAŁA

 

CZASAMI NA 1 PROBLEM Z FUNCJĄ X może się składać parę rzeczy,albo objawy są podobne jak nawali coś innego,a nam się wydaje,że to oczywiste i padło urządzenie Y

 

OSTATNIO TO PRZESZEDŁEM,A MIAŁEM KOMPLETNIE ZAPOWIETRZONY UKŁAD CHŁODZENIA:

-MIECZ ROZEBRANY,SPRAWDZONY,PRZELUTOWANY

-PANEL STEROWANIA PODOBNIE ITD,ITP

 

"SZUKAŁEM DZIURY W CAŁYM" :cry2:

Opublikowano

Nie wnikajac doglebnie w temat - zagotowal mi sie uklad chlodzenia i nie wytrzmalo cos pod kokpitem. Buchnelo parą i koniec. Pary tyle jakby sie palilo. Po ponownym zalaniu ukladu para w srodku. Cos jest nieszczelne - albo nagrzewnica, albo waz. Podjolem decyzje - zrobie to sam z kolega - po 1 to koszta beda duzo nizsze a po drugie doswiadczenia sie nabierze i ciekawosc zaspokoi :) . A ze mi sie nie spieszy bedziemy grzebac na spokojnie. Na pewno trzeba wszystko rozebrac poniewaz nieszczelnosc jest pod deską..

 

Para leciala jakby bardziej od strony kierowcy wiec moze waz - bo waz dochodzi z lewej strony. Tak czy inaczej trzeba rozebrac. Moze ktos to robil, jakies konkretniejsze rady ma ?

Opublikowano

No i się udało. Połowę pracy mamy za sobą .

 

Awari uległ plastikowy odcinek podwójnego dopływu/odpływu(?). Od ciśnienia i temperatury zapewne pekł na łączeniu jednej z rurek. Rurki technologicznie są łączone z dwóch połówek i właśnie tam materiał nie wytrzymał.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img203.imageshack.us/img203/1167/nagrzewnicaresize4jp.jpg :cool2:

 

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img211.imageshack.us/img211/7181/ladnywidok2qg.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.