Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
nie znam warunków parkowania ... poza tym ze niemonitorowany parking podziemny.

http://www.azeroplus.pl

Jakby Bóg preferował przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach...

http://images38.fotosik.pl/1891/729270affbdc14bem.jpg

http://www.motostat.pl/user_images/52708/icon1.png

"Inwestycje WIELKIEGO formatu"


Sprzedam moje E91 320d ... info pod telefonem 662 079 26pięć

http://otomoto.pl/bmw-320-200-zdjec-perelka-C33615250.html

Opublikowano

w koncu kupilem maly video rejestrator z doswietlaniem... Jakosc nie jest najlepsza ale dziala kiedy sie laduje i ma szerokokatny obiektyw, mam nadzieje ze wystarczy.

 

Teraz jeszcze kwestia zasilania po odcieciu zpalonu, jutro bede rozmawial z elektrykiem swoim zobaczymy co zasugeruje.

Opublikowano
Pytanie do kolegi zetro jak dlugo dziala ta kamerka w trybie wykrywania ruchu? Wytrzyma cala noc? moze to rzeczywiscie jest jakies rozwiazanie zamiast ciagnac jakies przewody.

 

Sorry za pozne odpisywanie, ale siedze na konferencji i mam malo czasu.

 

Na wbudowanej baterii kamera bedzie wykrywala ruch około 5 godzin.

Nagrywanie na oryginalnej baterii trwa max 30 minut.

 

Kamera wlaczy sie po wykryciu ruchu i bedzie nagrywala chyba 3 min po ustaniu ruchu.

Ile sie nagra na karcie zalezy od jej pojemnosci. 5 min klip zajmuje przy najwyszej rozdzielczosci okolo 300 MB.

 

Nic nie stoi na przeszkodzie zeby ta kamere zasilic z zestawu akumulatorków "paluszków".

Kupujesz "koszyczek" na baterie i podlaczasz je za pomoca kabla mini-USB do tej kamery.

 

Widzialem juz takie rozwiazania.

Niektorzy na 4 akumulatorkach wyciagali kilka dni funkcjonowania kamery.

 

Facet sprzedajacy ta kamere ma w ofercie rowniez oryginalne duze akumulatorki dedykowane do tych zastosowan.

 

Napisz jakie masz warunki oswietlenia w garazu, to nagram ci krotki film i sam zobaczysz jak to wyglada w slabym oswietleniu i czy ci to wystarczy.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
dzieki za wyczerpujace informacje! Sprzet wzialem juz inny z powodu natychmiastowej dostepnosci, a nie moglem czekac 2-3 tygodnie... Mimo to to z tego co piszesz to jest tonaprawde fajny gadzet w mega cenie.
Opublikowano (edytowane)

Tak dla potomnych :

 

Da sie obejsc ograniczenie polegajace na odcieciu zasilania gniazda zapalniczki po wylaczeniu zaplonu.

 

Aby tego dokonac potrzeba:

 

1. Piwo, albo lepiej dwa.

2. Troche checi i wolnego czasu (okolo 30 min)

3. Dostac sie do bezpiecznikow w samochodzie.

 

Trzeba wyjac bezpiecznik F30 (rysunek ponizej)

 

http://i48.tinypic.com/30bhhye.png

 

Jak widzicie, napiecie 12V na ten bezpiecznik (oraz inne) jest podawane za pomoca przekaznika w momencie wlaczenia zaplonu.

 

Nastepnie, dbajac o to, aby nie zewrzec nic w instalacji, podpiac sie z przewodem w miejsce, gdzie stale mamy 12V, niezaleznie od tego czy zaplon jest wlaczony czy nie.

Np. mozna sie wpiac w bezpieczniki od F1 do F6, tan jest caly czas 12V.

 

http://i47.tinypic.com/144h05.png

 

Do tego celu mozna wykorzystac "zlodziejki" do bezpiecznikow, taki jak ponizej.

 

http://www.camaro5.com/forums/attachment.php?attachmentid=203263&d=1296615323

 

Nie wiem czy zlodziejki sa dostepne w sklepach motoryzacyjnych, ja kupuje na DealExtreme od Chinoli :).

 

http://dx.com/p/add-a-circuit-blade-fuse-holder-with-20a-blade-fuse-117726

 

W zastosowanej "zlodziejce" instalujemy wyjety wczesniej bezpiecznik i laczymy z druga identyczna zlodziejka, ktora montujemy w miejsce bezpiecznika F30.

 

W ten prosty sposob mamy na stale 12V w gniezdzie zapalniczki.

Ponadto, zachowujemy oryginalne zabezpieczenie w postaci bezpiecznika, wiec nie spalimy samochodu w razie zwarcia.

 

Przedstawiony przezemnie powyzej sposob jest w 100% bezpieczny, o ile ktos ma jakiekolwiek pojecie o elektryce (np. potrafi zamontowac gniazdko w domu) :)

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez zetro
Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
czy ta metoda jest w 100% bezpieczna?

 

O ile masz jakiekolwiek pojecie o elektryce (potrafisz zamontowac w domu gniazdko), to nie widze powodu, dla ktorego ten sposob mialby byc niebezpieczny.

 

Musisz jednak zrobic to z wykorzystaniem "zlodziejki", ktora przedstawilem na fotografii.

W ten sposob masz na linni zasilajacej gniazdo zapalniczki bezpiecznik, ktory w razie zwarcia nie pozwoli przewodom "zaswiecic" i tym samym spalic ci samochodu.

 

Sposoby "chalupnicze", polegajace na przecinaniu kabla, lutowaniu przewodow, itp, bym sobie podarowal.

Za maly zysk w stosunku do niebezpieczenstwa.

 

Jesli chcesz dokladniejszy opis, to postaram sie go sporzadzic.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
Opublikowano
No mozesz zrobic szczegółowa instrukcje i gdzie taka zlodziejke w pl mozna znalesc bo na allegro nie moge znaleść.

 

Tu masz troche bardziej szczegolowa instrukcje:

viewtopic.php?f=15&t=211272

 

Na obecna chwile nie znalazlem takiej przejsciowki w Polsce.

Pewnie sa w niektorych motoryzacyjnych, ale ja jeszcze nie znalazlem.

Mam angielsko-jezyczny system = brak polskich znakow diakrytycznych - przepraszam :(
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)
Panowie jak to jest u nas w autach z tym prądem w zapalniczce ? chodzi mi o wyłączony zapłon bo kupiłem sobie taki mały bajer http://allegro.pl/show_item.php?item=3760887555 i co teraz zrobić abym sprawdził naładowanie akumulatora ? oczywiście myślę o tym co kolega wyżej napisał . No ale czemu mam znowu coś rze-zbić :mad2: Edytowane przez jaga
Opublikowano

Piękne to coś :] do testowania aku :] :cool2:

 

Na wyłączonym zapłonie nie ma napięcia na gniazdkach zapalniczki . Jak włączysz zapłon to zaraz tysiąc innych rzeczy będzie czerpać prąd i wyniki wyjdą u Ciebie za niskie.

Samo BMW ma w sobie czujnik naładowania aku i ładowania alternatora. Jeżeli będziesz miał słabe aku to wyświetli Ci się komunikat na zegarach !

Podobnie z alternatorem masz, źle ładuje - komp chwyta błąd i informuje .

 

Jeżeli już chcesz sprawdzić aku w swoim BMW to podnieś maskę i na wyłączonym aucie sprawdź napięcie na czerwonym + i - na masie auta .

Opublikowano
Ja sprawdzam miernikiem napięcie pod maską i także na aku , mam akumulator z 2006r i to nie oryginalny tylko boscha 75Ah 720A podejrzewam, że w ogóle nie był zaadoptowany do auta bo już mi 2x rozładował się i nic mi na wyświetlaczu nie pokazało ? :mad2: teraz mam zamiar zakupić też boscha 70Ah 630A i zakodować tak jak w książce pisze ;) :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.