Skocz do zawartości

e36 2.0 M52 twardy wąż-termostat czy uszczelka?


Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Chyba się udało , z 60 min pompowałem te węże na włączonym silniku, nie wiem czy dobrze że był włączony. Potem zgasiłem, jeszcze pompowałem i

w końcu przy całkowicie odkręconym odpowietrzaczu ciskając wąż górny wylewał się płyn. Płynu ogólnie nie dolałem dużo ok 1,5 L. Zakręciłem wszystko, silnik całkowicie ostygł - płyn w zbiorniczku opadł do połowy. Podczas odpowietrzania i odkręcania odpowietrzacza monotą 2zł :!: zauważyłem na monecie smugę przypominającą jakby :duh: olej .

Zimny silnik zapaliłem, przejechałem się , temp. złapał, gorące powietrze z nagrzewnicy ok, białego dymu z rury nie ma, przy mikropęknięciu płynu nie ma

Ale :think: - zastanawia mnie ta smuga na monecie

- i czy przy ostrym katowaniu co spowoduje duże rozgrzanie silnika wszystko będzie ok :think:

Opublikowano
Dobrze słyszeć, że problemy ustały. Co do monety powiem tak: jesteś pewny że moneta była całkowicie czysta? nie? być może to tłuszcz na monecie albo jakis syf^^ nie koniecznie musi być to olej, z drugiej strony jeżeli faktycznie tak jest i podejrzewasz że masz olej w płynie chłodniczym to najlepiej weź strzykawkę z jakąś rurką zassaj płyn i obadaj w jakimś pojemniczku. Ostre katowanie? każdy silnik przy dużym obciążeniu grzeje się w jakimś stopniu, więc wątpię czy wszystko będzie w porządku przy katowaniu, a nóż strzeli ci uszczelka i co będzie^^. Nigdy nic nie wiadomo. A teraz na serio jeżeli zrobiłeś układ chłodzenia, i jesteś w stanie wyjechać na autostradę to rozpędź tam samochód do maxa (czyt. odcinki) przytrzymaj go trochę na obrotach i jeżeli wtedy nic się nie będzie działo to znak że możesz się tym autkiem pobawić :) Zapomniał bym dodać, z tym odpowietrzaniem to trzeba uważać, ja przez 2 tyg od czasu odpowietrzania codziennie sprawdzałem zbiorniczek czy płynu nie ubywa i te sprawy, po prostu by mieć pewność. A no i jeszcze taka mała rada co do tego mikropęknięcia, jeżeli nie chcesz wydawać kasy na nową chłodnicę czy lutowanie i te sprawy, to są takie preparaty które dolewa się do płynu, powodują one "zalepienie" mikropęknięć, chociaż ja bym na nie uważał i jak używał to tylko w ostateczności.
Opublikowano
Raczej nie ma żadnego problemu, jedynie zmierz sobie swoją obecną chłodnice i podaj im wymiary (tak piszą w ofercie byś zrobił), a to że od 220 do 450 to raczej kwestia zamienniki a oryginały. Sam niedługo muszę kupić chłodnicę do siebie i raczej kupię zamiennik (ew. ori używkę) w cenie przybliżonej do 250zł.
  • Członkowie klubu
Opublikowano

Obecnie mam 44 szeroka i 36 wysoka, pomyślałem że kupię większą 44 szer i 44 wys. (żeberka), na focie mocowania wyglądają w podobnej odległości,

a osłony wiatraka i tak nie mam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.