Skocz do zawartości

m50b25 vanos - prawidłowe obroty na ciepłym i zimnym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

 

jakie powinny być prawidłowe obroty w silniku m50b25 vanos na zimnym i ciepłym silniku, czy na lpg będzie jakaś róznica w obrotach w stosunku do benzyny?

 

pytam bo mam z kolegą jedną e34 ale obroty są raczej za wysokie, ktoś wcześniej bawił się obrotami na jałowym biegu chcąc je podnieść, i chciał bym wiedzieć do jakich obrotów trzeba ustawić silnik, bo nie mogłem naleźy jak fabrycznie maiło być

Opublikowano
Zimny silnik ma wyższe, bo otwarty jest zawór wolnych obrotów (coś a'la ssanie). Co rozumiesz przez ustawienie obrotów? Przepustnicy w M50 się nie regulije. Ma być zamknięta całkowicie, a śrubka jest po to, żeby przesłona nie pękła przy gwałtownym zamknięciu. Jałowe obroty są regulowane przez zawór wolnych obrotów (krokowiec).

http://25.media.tumblr.com/tumblr_m9u4h0flHW1qarea0o1_500.gif

Posiadam sporo części z e34 na sprzedaż. Kompletny silnik M20B20.

GG: 12785321

Opublikowano
regulacja w tym wypadku polegała właśnie na wykręceniu śrubki oraz tych 2 takich nakrętek jak by co reguluję czułość pedału gazu i było po prostu tym pokręcone, a takim sposobem naprawdę można sporo zmienić zakres obrotów od 500 do ponad 1000 i chciałem ustawić tak jak ma być
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
U mnie na zimnym silniku jest coś ok.. 800-900 i stopniowo spada, kiedy temp jest w pionie obroty spadaj do ok. 500-600 po wlaczeniu pod tlenku LPG silnik ma ok. 100 obrotow wiecej.

Profesjonalna modyfikacja oraz regeneracja reflektorów BMW + sklep xenon

htps://web.facebook.com/proretrofit/ Zapraszam !

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.