Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Właśnie wymieniłem fabryczną pompę paliwa na VDO i mam problem - nie wiem jak podłączyć przewód paliwowy ponieważ króciec do którego należy go podłączyć ma inny kształt niż oryginalny.

Na pompie BMW króciec był okrągły i przewód był na niego po prostu wciśnięty a na pompie VDO króciec ma wypustki po bokach i nacięcie na całej długości (porównanie na zdjęciu).

 

Czy ktoś wie jak nałożyć przewód na taki króciec? Może trzeba dokupić przejściówkę?

Sprawdzałem na RealOEM ale nie mogę znaleźć tego elementu.

 

http://www.sekretydiety.pl/auto/pompa-paliwa-VDO-vs-BMW.jpg

 

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki!

 

Pozdrawiam

Marcin

Opublikowano
Kolego myślę,że kupiłeś złą pompę ponieważ Ty w swojej starej masz na tym kroćcu co zaznaczyłeś przewód przelewowy a w nowo kupionej jest go brak i mogę się założyć,że w nowej pompie nie jest on przelotowy.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Opublikowano

Wydaje mi się, że ten króciec który zaznaczyłem to właśnie do przewodu przelewowego, poniżej załączam zdjęcie całej nowej pompy na którym widać że są dwa króćce - do jednego podłączony jest przewód paliwowy idący do silnika i jest on normalny-okrągły, a drugi to ten dziwny z poprzedniego zdjęcia. Poniżej fotka całej nowej pompy VDO.

 

Gdyby ktoś tu był lepiej zorientowany w doborze części to będę wdzięczny za potwierdzenie, że dobrze wybrałem.

Samochód to E36 Compact 316i 102KM z 1994r.

 

Zamiennik jaki dobrałem to VDO 228-222-005-004Z

Tutaj jest katalog VDO: http://webshop-cs.tecdoc.net/vdo/index.jsp

Ten zamiennik proponuje też Intercars.

 

http://www.sekretydiety.pl/auto/pompa-paliwowa-VDO.jpg

Opublikowano

Wiem, że to przewód przelewowy i gdzie należy go założyć. Nie wiem tylko jak to zrobić bo króciec na koszu pompy VDO jest jakiś dziwny... Zerknij na zdjęcia w na górze wątku.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano
Myśląc logicznie musi być jakaś końcówka na wąż dziwne to. Jakby tego wycięcia nie było z boku to wypustek się pozbyc i po sprawie a tak lipton.Jak kupowałem do swojej pompe miała normalne krućce jak stara oryginalna, wszystkie które przeglądałem na allegro u handlarzy także.
Opublikowano
Kolego były dwa rodzaje pomp.Jedne miały dwa drożne kroćce drugie jeden bo drugi był nacięty i zaślepiony.Po lifcie już były z jednym tylko chyba.W Twoim przypadku wyjąłbym pompkę z nowego kosza i przełożyl do starego kosza zamiast starej pompki.

Głupcem jest ten kto przecenia sam siebie...

M.]@Ř¥

Moja e36 http://bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=134&t=189558

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.