Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Bylem dzisiaj na sprawdzeniu cisnienia w cylindrach.

Cisnienie wyszlo 14 15 14 14 15 15.5 mechanik twierdzi ze wartosc na ostatnim cylindrze jest za wysoka i zebym sie szykowal na remont- ma racje czy gada glupoty.

Opublikowano

Witam wlasie taka probe zrobie w sobote.

Kiedy kupilem auto (rok temu) do wymiany olej bylo jeszcze pare tys. Kedy wymieniem Castrola na Motula po przejechani max 2000 km cos zaczelo czasem kopcic z rury, raz wypadl mi zaplon na ostatnim cylindrze.

Pojechalem wczoraj na sprawdzenie spreznia. Po sprawdzeniu mechanik zasugerowal sprawdzic stan oleju, olej czarny 2000km a filtr prawie zaczelo go skrcac.

Pojecalem odrazu kupic olej i filtr i na wymiane. Kupilem Castrol EDGE 5w30

Wymiane na inny olej zasugerowalo mnie branie oleju ok 1l/3000-4000km czytjac fora zdecydowalem sie a Motula

Po przejechniu ok 300km olej narazie wyglada na czysty

Opublikowano

TEn odolejacz wymenialem jak kupilem auto,ale jeszcze przed wymiana na tego MOTULA. Myslisz ze moglby sie zapchac??

Korek od oleju jest delikatnie zasysany

ps. po wymianie na Motula zaczal pojawiac mi sie olejw dolocie

  • Członkowie klubu
Opublikowano
No to uszczelniacze szlak trafił. castrol jest olejem osadowym i wymiana na inny spowodować moze wypłukiwanie się osadu, poza tym często po zmianie oleju na innego producenta pekaja uszczelniacze zaworowe. Nie martwiłbym sie ta kompresją, bo jest ok. Poprostu olej spływa po trzonkach zaworówych przez nieszczelność uszczelniaczy zaworowych.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Opublikowano

Ale jeszcze nie wiem ile mi teraz pobiera oleju po zmianie na Castrola.

Narazie niewidze zeby kopcil rano.

To mowisz ze kompresja ok a tylko uszczelniacze mogly pasc

 

ps. a skad ten olej wzial sie w kolektorze ( pojawilo sie to na tym nieszczsnym Motulu)

Opublikowano

Znalazłem informacje dotyczącą sprężania w N52

 

 

Minimum i maksimum, w zależności od pozycji Valvetronic. 9 - 18 Bar

 

Maksymalne rozproszenie wszystkich cylindrów. 2 bar

 

 

źródło:

http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=ru&tl=pl&u=http%3A%2F%2Ftis.bmwcats.com%2Fdoc1101594%2F

 

 

@anjinsan

 

Czy w tych silnikach można wymienić uszczelniacze bez sciągania głowicy, przy pomocy metody ze sprężarką ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.