Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Od nie dawna posiadam BMW E61 i ktoś zrobił tył na lampach po lifcie i mam wrażenie że te diody od postoju w klapie świecą mocniej od tych bocznych. Wiem że nie jest to zrobione fachowo i zamierzam zrobić to dobrze ale moje auto jest z 2004r więc muszę zmienić lampy przód na lift i LCM2 jestem w trakcie realizacji planu ale na dzień dzisiejszy chciałbym chociaż zmniejszyć napięcie w lampach w klapie bo jak się domyślam jest podłączone pod oświetlenie tablicy rejestracyjnej i dla tego mocniej świeci. Moje pytanie brzmi ile Volt jest na przewodzie od postoju w klapie 12v czy mniejsze to zastosuje jakiś opornik.
Opublikowano
Wiem kolego że programowanie ale chyba potrzebuje do tego sterownika świateł po lifcie przejściówek z lamp przed liftem na polifcie oraz lamp przednich skompletowanie tego zajmie mi troszke czasu, a wku....a mnie to ze ktoś to druciarko zrobił i wszystko jest porobione jak w jakimś ursusie. Napisałem, że zrobie to pożądnie bo to przecież BMW, a nie jakiś Vwieś. Jednak szlak jasny mnie strzela jak wieczorem widze swój tył boczne świecą ok, a na klapie jak na choince. Ale widze że chyba na tym forum prostej rzeczy się niedowiem :( skoro zapytać nawet nie można bo zaraz jakieś pod teksty. Pozdrawiam
Opublikowano
Musisz dobrać to eksperymentalnie, napięcie powinno być w oklicach napiecia w instalacji. Trzeba wziąć miernik, kilka rezystorów i się pobawić. Ale najlepiej wymienić moduł swiateł na LM2 i będziesz miał wszystko jak należy
Opublikowano
Zgadza się kolego próbowałem już eksperymentować i w tedy wydawały mi się zaciemne w stosunku do bocznych. Dla tego chciałem zapytać kogoś kto ma to pożadnie zrobione lub ma orginalnego lifta żeby sprawdził miernikiem na swoich lampach i podał mi voltarz a ja z reszta już bym sobie jakoś poradził. Wprowadzę zmianę ale zamówiłem u znajomego z niemiec cały M-pakiet i lampy lift oraz LCM2 tylko troszkę muszę na to poczekać aż mi to dostarczy więc musze narazie zadowolić się pomysłem na opornik który tak koledze kilerowi się nie podoba :P dziwi mnie takie podejście że ktoś krytykuje innych że coś robi nie tak jak powinno być oryginalnie(w moim przypadku ja tego wcale nie chce robic na stałe tylko chwilowo) a sam obcina szpilki gumowką o 5mm zamiast kupić odpowiednie na wymiar :P.
Opublikowano
A co tobie da napiecie? Mowie że jest prawdopodobnie zbliżone do napiecia w instalacji. W orginale zasilanie modulowane jest poprzez PWM
Opublikowano
A co tobie da napiecie? Mowie że jest prawdopodobnie zbliżone do napiecia w instalacji. W orginale zasilanie modulowane jest poprzez PWM

Teraz masz krótką odpowiedź,dlaczego nie pomaga rzeźba rezystorami.Próbowałem ci wyperswadować abyś takiego druciarstwa nie czynił.Myślisz że ktoś z forum świadomy dałby ci tak ryzykować i pozwolić na większe kombinowanie.Nie chciałbyś przecież aby ci się przez takie eksperymenty coś nie dobrego z autkiem stało :duh: .Dziwne że ci świecą te lampy na starym module LM1,powinien odciąć zasilanie bo diody mają inny pobór jak się chyba domyślasz(mruganie).Skoro już zamówiłeś cały" M-pakiet z lampami lift ":?: ,to daj se na wstrzymanie i poczekaj.Lub kup sam moduł (jak trafisz to i za 200-300 zeta znajdziesz.Więc odpowiedz sobie czy warto grzebać. :cool2:

Opublikowano
Masz rację kiler poczekam, dzis przyjżałem się jak to wygląda i jestem załamany żarówki są schowane w boczkach od starych lamp a stop jest zrobiony z trzeciego stopu i na zarówkach diodowych bo chyba na zwykłych odcinało tak jak mówisz zasilanie. Kiedyś słyszałem że gość na allegro sprzedaje moduł do lamp tylnych jakaś samoruba ale chyba nie jest to dobry patent. poczekam na swój zestaw

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.