Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od ok 3 tyg mam problem z falowaniem obrotów na gazie.

Na paliwie raczej jest OK zdarza się sporadycznie lecz na gazie obroty falując od 600 - 900.

Pojechałem go gazownika i powiedział, że mam za duże założone wtryski (35-40 ps na gar) z tego co rozmawiałem z osobą, która zakładała powiedziała, że są bardzo dobre i będą pasować. Auto to BMW E46 325 COUPE z 03r

GAZ:

-STAG 300

-CZUJNIK CIŚNIENIA: AC

-WTRYSKIWACZ: HAMA

-ZAWÓR ODCINAJĄCY: VALTEK

-REDUKTOR/PAROWNIK: AC GOLD

-WIELOZAWÓR: TOMAETTO

 

Jeżeli przekręciłem nazwy to przepraszam spisuję z kartki.

Gaz założony w czerwcu 2012 roku zrobione na gazie 23 tys km

 

Miał wyczyścić przepustkę czy jakoś tak ale powiedział, że jest ok.

 

I teraz jestem w kropce czy te falowanie może być od tych wtrysków, które niby są za mocne wsadzone (35-40)

 

Narazie cały weekend jeżdże na paliwie z nadzieją, że sie poprawi tylko spalanie duże :( lecz auto jest dużo mocniejsze na paliwie niż na gazie

Opublikowano
auto jest dużo mocniejsze na paliwie niż na gazie

 

To mnie bardziej martwi - tak nie powinno być. Graty masz dobrze dobrane, więc tylko kwestia poprawnego montażu i regulacji, żeby nie czuć różnicy w mocy. Nawet jeśli taka różnica jest / może być, to procentowo to 2-3%, więc nic co mógłbyś odczuć subiektywnie podczas jazdy.

 

Falowanie to może być też odma. Ewentualnie sprawdź, czy nie masz gdzieś lewego powietrza, albo czy korek oleju Ci nie poleciał gdzieś ;)

Opublikowano
Kiedy były wymieniane filtry gazu? Niech gazownik sprawdzi czy reduktor trzyma ciśnienie, możliwe że nagromadził się syf w reduktorze i ciśnienie gazu spada .
Opublikowano

Bardzo niedobrze że jest strata mocy na gazie, to znaczy że niedługo będziesz wymieniał głowicę. Jedź do gazownika który ma pojęcie o strojeniu. BTW, co to za reduktor? AC R01 czy KME Gold?

 

Co do falowania obrotów, jeśli problem występuje też na benzynie to problem jest z silnikiem, a nie instalacją gazową! Problemy występujące na Pb na gazie prawie zawsze się nasilają. Najpierw napraw samochód, a dopiero potem zwalaj winę na gaz. Najpierw sprawdź kody błędów, ale jeśli nie będzie żadnych to i tak nie znaczy że auto jest sprawne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.