Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, może zacznę od początku. Jechałem samochodem ok 100km/h, przełączyłem na chilę na tip tronicu na piąty bieg i na jakiś czas wcisnąłem pełny "gaz", samochód normalnie jechał, nic się nie działo. Po zatrzymaniu się i zaczęciu dalszej jazdy w automacie, jadąc stałą prędkością ok 110km/h i położeniu pedału przyspieszenia w pozycji ekonomicznej coś się dzieje, tak jakby z tylnym mostem. Samochód jedzie i tak jakby coś łapało tylny most, wtedy samochód zwalnia, pojawiają się duże wibracje na karoserii (pedał przyśpieszenia w tej samej pozycji) i falują same obroty. Wcześniej nic takiego nie bylo, Koedzy bardzo prosze pomózcie, co to może być?

Pozdrawiam

Mateusz

Opublikowano
Nie będe oryginalny, ale bez podłączenia do kompa nic nie ustalisz... najlepiej podczas jazdy w livie zrobić test jak się zachowuje co pokazuje komp itd
Opublikowano

czyli musze odwiedzić jakiegoś mechanika. znacie może kogoś dobrego w okolicy olkusza, dąbrowy górniczej itp?

Mógłby się mechnizm różnocowy,lub skrzynia biegów rozsypać?

Opublikowano
mogłaby skrzynia, mógłby konwerter, mógłby most lub akurat niefart i coś z silnikiem... dlatego najpierw znajdź kogos z komputerem cow czasie jazdy będzie mógł zrobić Ci test
Opublikowano
koledzy, a ogolnie to często ulegają awarii tylne mosty w bmw? może jakieś mocowanie sie urwało i przy pewnych warunkach wpada w wibracje?
Opublikowano

hmm dzisiaj wykluczyłem skrzynię biegów. Wibracje pojawiają się już w róznych zakresach obrotów, najwięcej powyzej 2000obr/min, począwszy od 3biegu, na piątce jest najgorze, podczas przyśpieszania, wibracje pojawiają się tylko na chwile, podczas jazdy ze stała prędkościa jest masakra, czła kabina się trzęsie, a wibracje wydobywają się, tak jakby z pod tylnej kanapy . .. może to zz wałem się coś stało, lub jakieś poduszki, czy mechanizm róznicywy w moście?

Proszę o pomoc

Mateusz

Opublikowano

Kurde, miałem bardzo podobnie, gdy mi padł konwerter... Też odczuwałem to, jakby drgania dochodziły spod tylnej kanapy...

U mnie też przy 2000 obrotów na piątym biegu. Mnie to wyniosło 3100 zł, więc oby to było coś innego.

Inne możliwości już koledzy wymienili, najlepiej podjechać do kogoś, kto ogarnia wały w BMW.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.